YORUMLAR
dün soracaktım üstad lale bahçesi ne oldu diye ukalalık olur diye düşündüm torunlar herhalde hala tepesinde;)) gelelim öyküye şaşırtmadan devam ediyor yine tasvirleri yerli yerinde mekanlar insanlar içimizden birileri oldukça tanıdık.. yalnız tek korkum mahkemenin tecavüzcüye beklediğimden daha az bir ceza vermesi (gerçekte bu böyle oluyorda) hikayede çok çok çok ceza verilsin istiyorum sakın yönlendirme olarak görmeyin lütfen içimden geçen o .. üstadın mahkemesinden çıksın istiyorum sanki bu karar.. teşekkür ederiz devamını ilgiyle bekleyeceğim..
O kadar parayı nereden bulacaklar, Çiğdem ve Dilber aynı nezarette neler konuştular acaba?
Yine bir sürü soru işareti bıraktınız kafamızda...
Amaaaaaaaaaaaaa...
Bu günkü Cumhuriyet bayramı kutlamaları bazı soruları sildi kafamdan. Televizyondan izlediklerim ve Kadıköy, Bağdat caddesinde gözlerimle gördüklerimden sonra oldukça mutlu ve umutluyum.
Yaaa hocam bu kadar millet sokaklarda akın akın, bunlara oy verenler kim? Şimdi ona kafam takıldı. Zaten oy verme işlemi bitiyor, iki saat olmadan sonuçlar açıklanmaya başlıyor. Sandıklar hangi ara toplandı, insanlar bilgisayar değil ki, elleriyle ne zaman açtılar da ne kadar hızlıymışlar üstelik, bir türlü aklım ermedi. Yine sizin sayfanızda döktüm içimi.
29 Ekim Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun. Sonsuz saygılarımla...
Öncelikle 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızı kutluyorum. Hikayeye gelince, umutla sayfanıza baktım ve lale bahçesi karşımdaydı. Yine çok güzeldi. Güzel devam ediyor. Ruh tahlilleri çok güzel işlenmiş. Tebrik ve saygılarımı bırakarak ayrılıyorum sayfanızdan...
Kemnur
Sayın Hocam ,
Yazınızı ilgi ile izliyorum . ÇOK güzel akıyor.
Yahu Hocam, bu ne ,rezalet bir şey. Koskoca Türkiye Padiş.. Af edersiniz , baş düşünürü size toplanmayın diyor, hala eline bir bayrak alan, koşarak, yok eski Meclismiş de bilmem ne, gidiyor. Yani insanda, biraz utanma olur. Orada tuvalet yok, oturacak yer yok. bakın görürsünüz simit satanlar bile ,işçi partisinin simitçileridir. Su sıkıldı ,diye neden konuşuyorsun muhterem ,siz suya zam geldi diye ,feryat etmiyor muydunuz. İşte beleş su , yıkanın parasız. Gaz mı? Vallahi ayıptır. Organik domates, yani biber gazı. Bunlara para veriliyor, sıktırtmayın da, bütçe denk gelsin.
Bu millete iyilik yaramaz Azizim. ULAN gidin tatile ,yatın aşağıya be. Ne işiniz var, 90 yıl önce şöyleymiş de , böyleymiş. Şu motorculardan da, bıktım be. Akşam ,Bağdat Caddesinde olacaklarmış. Motorda ,benzin yok lan . Asmışlar motorlara bayrakları vınn vınn , bir ileri bir geri. Arkalarında da, yumurta gibi kızlar. Oh ulan .
Yahu Hocam, acaba şu biber gazından biraz ,bir naylon torbaya doldurup , bir sene,her yemekte kullanmak ,akıllıca olur mu dersiniz?
Aziz Atam ,neler zırvalıyorum , özür dilerim. Suriyeli bir Hostes tanıdığım var.Onu motora atıp Bağdat' Caddesine götürsem, Suriye Türkiye ilişkileri açısıdan bir mahsuru olur mu? Arkadaşım Şuhup Hanım ,olmaz diyor.
Atasına selam duran , Cumhuriyete sahip çıkan , genç ihtiyar, kadın ,erkek, her kese benden selam olsun. 29 EKİM 'leriniz sonsuza kadar kutlu olsun
Saygılarımla