....................................
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Tarihin detaylarına yönelik soluksuz okunabilecek bir yazıydı.Tarih herzaman iç acıtır en güzel anılar bile yad edilirken hep bir buruk tebbessüm oluşturur yüzlerde kaldı ki Osmanlı tarihinin gün ışığına çıkartılmayan kimbilir ne dram ne entrika ne mucizevi olayları vardı muhakkak..Yazarında değindi bir kesitti bu olaylardan alınan benimde ilgiyle okuduğum .Emeğe saygı ve selamlarımla.