SEVMEK BU OLSA GEREK..
Düşlerimle yaşattığım küçük camlarını gözyaşlarımla ıslattığım penceremin önünde beklerken yazdım tüm içimde hissettiklerimi sana…
Belki yaşamak zaman zaman nefret haline dönüştü ya da olmak olup da tüm yaşananlar karşısında sessizce çığlık atmak haykırmak ya da..Demiştim ya sevdiğim olan bitene göğüs germek.Her şeyi seninle tatmak sevmek ne hoş şeymiş sevdiğim seninle olduktan sonra.Her şey insana o kadar basit o kadar gereksiz geliyor ki.Seviyorum diyebilmek “Seni seviyorum” demek sana o güzel yüzüne bakarak söylemek dünyadaki her şeye değeceğini bilir misin ? Her şeyi göz ardı etmek sadece sen varsın diye yaşamak sevgilim çok çok çok..
Sana deliler gibi aşık olmanın ne demek olduğunu gül yüzüne bakıp da sana olan biteni anlatmak ahh aşkım..Hayatıma girdiğin gün bugündü.Hatırlıyor musun ilk konuşmaları –nasılsınız;-teşekkürler siz;teşekkürler bende ne kadar komik geliyor insana değil mi aşkım.Oysa şimdi koca bir hayata beraber adım attığımız koskoca bir yılın tüm gerekli gereksiz olayları beraber paylaştığımız tam 365 gün.Aşkım bir şey söyliyim mi ? Ben seni ölene kadar sevmek istiyorum.Sen benim her şeyim oldun.Bazen saatlerce konuştuktan iki dakika sonra dahi sesini duyduğumda o nefesi dahi ne çok özlediğimi hissediyorum ve diyorum ki ben sana deliler gibi değil deli gibi olmam akıllılar gibi aşığım.Çünkü demiştin ya hani bir keresinde aşkım ancak zekiler aşık olabilir diye.Bende o yüzden sana akıllılar gibi zekiler gibi çılgınca aşığım…
Sevmek öyle ki seninle uçsuz bucaksız bir nehirin tüm derinliğinde yüzebilmek,sevmek öyle ki seninle ağlamanın ne demek olduğunu unutmak yanında,sevmek öyle ki seninle gözlerin senden başkasını görmemek…
Daha ne söyleyeyim ki bir tanemmm tek kelimeyle HER ŞEY aklına gelen gelmeyen HER ŞEY….Benimle olduğun için Teşekkürler sevdiğim.
SENİ SEVİYORUM..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.