bıraktığın yerde bıraktığın gibi
senden sonra kimseye seni seviyorum demedim dersem yalan olur . ama kimseyi sevmedim . çıktığım kızlar bana hep merakla kaçtane sevgilin oldu diye sorduklarında cevabım hep bir oldu . benim bir tane sevgilim oldu . arkadaşlarımla bir araya geldiğimizde anılarımızı anlatırken ben hep seninle olan anılarımı anlattım . meyhanede içerken sana kadeh kaldırdım her şarkıda seni andım inşallah iyidir mutludur dedim. görebilme ihtimalinin yüksek olduğu yerlerde gezdim hep bi ihtimal belki görürüm diye. aradığınız numara kullanılmamaktadır anosunu ezberlediğim halde hala hergün eski numaranı arıyorum belki birgün çalarda sen açarsın diye . eski evinizin önüne kaçkere araba çektim taşınmışsınız bikeresinde mahalle gençlerinden dayak bile yedim . bazen korktum karşılaşmaktan ya başkasının elini tutarken görürsem yada beni gördüğünde alaycı bir tavırla iyi gördüm seni neyse işim var kendine iyi bak deyip çekip gidersen ya sandığım gibi gözlerin dolmazsa. ben sen ararsın diye numaramı değiştirmedim taşınmadım belki birgün çıkar gelirsin diye eğer beni bulmak istersen herşey bıraktığın yerde bıraktığın gibi duruyor ...
Mert Artıkarslan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.