- 608 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİTMESE ... BİTMESİN
BİTMESE ... BİTMESİN
Selamünaleyküm gönül dostlarım. Sevgiler, saygılar sunarak konuyla ilgili duygumu paylaşıyorum. Dünya düzeninden memnun olanlar, Huzurlu ortam da yaşamak isteyenler , her fırsatta minnettarlığını dile getirenler kıyamet kopmasını, ömrünün hitam bulmasını arzulama yanlardır. Kısacık ömrümüzün hitam bulacağını elbette bilmeyen yoktur ama ölmek istemeyende çoktur. Ölümün soğuk yüzünü daha önce işledim, paylaştım..
Her vatandaş dilinin döndüğünce , aklının erdiğince dua eder. Dahasını beklemek yanlış olur, pürüzlere yol açılabilir. Çocukluk, gençliği fırtına, kaba yel misali estirdik bir daha o dönemi yakalama şansı yok . Ömür bitmese desek de maalesef bitiveriyor. Yaşarken bunca kurduğumuz hayaller de bizimle birlikte toprağa karışıyor. Gönlümüzden geçenler de gerçekleşmiyor.
Ömür parayla satılmış olsaydı servetini feda etmek isteyenler çoğunlukta olurdu. Maddi imkanı zayıf olanlar bile ömrünü paraya, pula değişmek istemez. Çünkü her vatandaş geleceğe bir umutla bakar , o umutlar yeşerir sanır. Hayallerin tükenmeyecekmiş gibi algılamak da yaşayan için avantajdır. Hayal dünyası zengin olanlar, şairler, ozanlar,yazarlar, bestekarlar, sanatçılar, sanatkarlar, artistler, bilim adamlarıdır. Gençlerin, öğrencilerin, öğreticilerin de sınırsız umutları vardır. Her yetenekli kişi gönlünden geçeni arzular.
Şairler ve yazarların ilhamı bitmese şiirimde dua edercesine yaradan dan lütufların devam etmesini diliyorum . Çünkü kainatı yaradan o , yaşatan o , bu dünyayı dolduran boşaltan o,sevgisiyle o yeter bize.Allah bizlere Vatanımıza, bayrağımıza sarılarak, hainlere ders verecek aklını erdirecek sözler yazdırsın. Ülkemizi terör belası terk etsin. Analar , bacılar, vatandaşlar ağlamasın.
Gönül dostlarım yazdığı eserlerle hedeflerine ulaşsın. Allah birlik için de yaşamamızı nasip etsin. Dünyamızı güzelleştiren, kirleten de biziz. Hava , su, Güneş, doğamız ne güzel harika. Doğal güzelliğimizden acizlik duyarcasına ozon tabakasını delecek maddeler kullanarak mevsimlerin akışını da bazen etkiliyoruz. Zamansız açan çiçekler bir yıllık hayallerimizi de yok edebiliyor.
Şiirlerimde bazı mesajlar verdiğim için konuyu fazla uzatmak istemem. Allah cümlemize her şeyin hayırlısını nasip etsin. Ömrümüz oldukça dini vecibeleri de yerine getirmeye çalışalım. ,Zaman akışının uzamasını istiyoruz ama geçen süre içinde ne yaptık ki, bundan sonra da ne yapabiliriz hesabını yapalım. Aldığımız her nefes sayılı olduğuna göre zikrimizi, şükrümüzü, yapıp hayırlı niyazlarda bulunalım. Her kişi kendinden sorumludur. Başkalarından medet ummamak gerek. Hoşça ve dostça kalınız. Allah’a emanet olunuz.
***** BİTMESE *****
Mutlu bir hayatın zevkine varsak,
Aile ferdiyle baş başa kalsak,
Sağlık ortamında mekanlar kursak,
Uzasa geceler bitmese günler.
Kısacık ömrümü uzatabilsek,
Her türlü borçları azaltabilsek,
Dertleri vücuttan def edebilsek
Uzasa geceler bitmese günler.
Karanlık dünyamız toz pembe olsa,
Yiyecek, içecek mutfağa dolsa,
Çabuk yaşlanmasak herkes genç kalsa,
Uzasa geceler bitmese günler.
Rabbıma şükredip ibadet yapsak,
Yararlı gıdalar alsak ve satsak,
Ruhu rahatlatsak, stresi atsak,
Uzasa geceler bitmese günler.
Kurduğum hayalin gerçeği çıksa,
Kalplerden, gönülden sevgiler aksa,
Zeki’de yazarak keyfine baksa,
Uzasa geceler bitmese günler.
***** BİTMESİN *****
Daima güzellik yansıtmalıyız,
Üşüyen ruhları ısıt malıyız,
Zalimi zulmünden çıkartmamalıyız,
Gönül dostlarında ilham bitmesin.
Türkçe’nin özünü söktür meliyiz,
Heceli mısraya döktür meliyiz,
Şeytanı, nefsi de ittir meliyiz,
Gönül dostların da ilham bitmesin.
Şiir dünyamız da çiçekler açsın,
Yediden yetmişe kokular saçsın,
Canlılar özgürce yürüsün uçsun,
Gönül dostlarında ilham bitmesin.
Sevgi volkan olsun dilden kükresin,
Kalplere sınırsız aşkı yüklesin,
Seven sevdiğini her an beklesin,
Gönül dostlarında ilham bitmesin.
Zeki hedefini çabuk tuttursun,
Acı kederleri tez unuttursun,
Kitaplar bastırıp da okut tursun,
Gönül dostlarında ilham bitmesin.
Ispartalı Zeki Çelik TÜRKİYE İLESAM il temsilci.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.