- 906 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
ESİRGEYEN BAĞIŞLAYAN ALLAHIN ADI İLE
Temmuzun yedinci günü,ik ibin yedi tarihinden bu yana,on üçüncü gün şubat iki bin sekiz tarihinde,hastalığıma kesin teşhis konuldu.
İzmir-Tepecik göğüs hastalıkları hastanesinden,sağlık kurumunca düzenlenen raporumu aldım.
İlerlemiş evrede akciğer kanseri durumundayım.Üzgün ama ümitlerle varım.
Uzun bir süre kemoterapi tedavisi göreceğim bildirildi,doktorlarımca,bana.
Şu anda grip bronşit rahatsızlıklarımın da olması nedeni ile,bu tedavi biraz daha ertelenmiş durumdadır.Sanırım önümüzdeki pazartesi gününden itibaren bu uygulamalar yapılır.
Kuvvetli bir bünyem var idi.Hiç böyle bir hastalığa yakalanacağımı düşünmezdim.Bu yüzden korktuğum başıma geldi demem.Hastayım,nedenlerini de gayet iyi biliyorum.Teferruatlara girmeyeceğim.Ancak bu hastalığın,bir mutsuzluk hastalığı olduğunun kesin inancındayım.Bu hastalığın ilk ağrısı çok acı ve şiddetli idi.Kalbime kocaman bir bıçak saplanıp sırtımdan çıkmıştı sanki.Kalbimden muzdarip olduğumu düşünmüştüm.Oysa tam kalp hizasında,akciğer sızısı imiş.Ben bir olayın,beni çok üzmesi ile,aniden bu hastalığa muhatap oldum.Seyrinde çok ağrı ve acılar çektim.Ayaktan tedavi ile zorlanarak da olsa,giderek ağrılarımın acısı azaldı.
Şu sıralarda beni en çok zorlayan yine nefes darlığı olayımdır.Bronşit de olduğum için göğüs tıkanmalarım hemen hemen had safhada.Bu durumda rahatsızlık ile uykusuzluğum oluyor.Çok zor bir durum,rahatsız olup da uyuyamamak.Rahat bir uyku uyuyabilmeyi,rahat bir nefes alabilmeyi,nasıl çok özledim.
Benim,zaten hayatımın başlangıcından itibaren büyük tutkum olan Edebiyat Defterime de bu hastalığım sayesinde kavuştuğumu da söylerim.Çünkü yatak oturak duruma gelmem ile birlikte,fırsat bulup da,hep olağanüstü bir tutku ile içten bağlı olduğum,kalem ve defterime de kavuşmuştum.Ve yazmaya başladım.Bu yönden çok mutluyum aslında,çok mutluyum.
Allahımdan şifa diliyorum.İnşallah tam şifa bulup,bu hastalığı hiç görmediğe dönerim.Ama aksi olursa da yine de şükürler olsun.Hastalığa sağlığa,açlığa tokluğa,iyiliğe kötülüğe,fakirliğe zenginliğe,her şeye ama her şeye,şükürler olsun.Elhamdülillahil Rabbil Alemine hamd ve senalar olsun.Takdirine şükürlerim her daimdir.
Az yaşa çok yaşa,akibet gelecek başa.Başlangıç onunla,ebedi son yine onunla.
ÇOK ŞÜKÜR.
25.02.2008.İzmir.
Müfide Decdeli.
YORUMLAR
Öncelikle içten geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum,yaşamın güzelliklerinden zaman zaman yoksun kalıp sıkıntılar yaşadığınız belli,ama dünyanızla o kadar barışıksınız ve bunu da bu sitede dile getirip paylaşmanız sizin yaşama sıkı sıkıya bağlı olduğunuzn kanıtıdır.mutlulukla paylaşacağınız sağlıklı ve güzel günlerhep am hep sizinle olsun Sevgili Üregül..
Ablacığım,inan çok üzüldüm,ama inanıyorum ki bize ömrü veren ,elbet değişik şekillerde sınayacaktır.Siz bu sınavı layıkıyla geçmiş,sabretmiş ve gene bu köşeden ,çok şükür derdimin şifasına kavuştum diye başlayan metni okutarak,bizimle paylaşacasın.Ben duanın gücüne inanırım,ve size hep dua edeceğim,sağlığınıza kavuştuğunuzda inşeallah bu öğretmen kardeşiniz hayatında hiç görmediği,Balıkesir e ,BİR YAZ TATİLİNDE SİZİ GÖRMEYE GELECEK,sakın unutmayın ve bir an önce iyileşin,hiçbirşeyin sizi üzmesine lütfen müsade etmeyin...Allaha emanet olasısınız şair yürekli,melek yüzlü ablacığım...
Müfide hanım geçmiş olsun Allah acil şifalar versin..gerçekten zor bir durum çok üzüldüm.ben derimki bu hastalığı ilk önce beyninizle yenin.size bir kitaptan bahsedeceğim.yazarı,LES GİBLON,Kitabın adı" BÜYÜK DÜŞÜNMENİN BÜYÜSÜ"kitapta geçen bir yazıda şöyle yazmakta;Beynimiz bankaya benzer..bankaya ne kadar para yatırırsak çekmeye gidince ancak yatırdıklarımızı çekeriz...yani beynimize ne yatırırsak çekmeye gidince onu çekeriz...ne düşünürsek onu hatırlarız...
demek istediğim beyninize olumsuz,karamsar,kötü düşünceler bırakmayın beyninizde bitirmeye çalışırken tedavinizide sürdürüp,neşenizi kaybetmeyin..Allah kısa zamanda şifa verir size inşallah...dualarım ve yüreğim sizinle...saygılarımla şair dost...TURAN ERGÜN.
Müfide hanım her nekadar ateş düştüğü yeri yakar deselerde şu anda anlatılamaz bir ruh hali ve üzüntü içindeyim. Çok müteessir oldum.
Dualarım ve tüm yüreğim sizinle umarım kısa zamanda sıhatinize kavuşursunuz. Ben mucizelere inanırım. Ne olur siz de inanın.
Sevgi saygı ve sonsuz hürmetimle
Kuvvetli bir bünyem var idi.Hiç böyle bir hastalığa yakalanacağımı düşünmezdim.
Evet az sonra başına ne geleceğini kimse bilemez. Kaza geçirir, elsiz kolsuz mu kalırsın. beyin kanaması geçirir felçmi olursun. yani her şey insanlar için. ancak inançlı olup o dert neyse onun esiri olmadan onu yenmek üzere savaşmalısın, sende bu iradenin olduğuna inanıyorum. Çok geçmiş olsun. Allahtan acil şifalar dilerim.
Sizin yazınızı ilk defa okuyorum ve ne kadar üzüldüğümü bilemezsiniz inanın .. Size geçmiş olsun diyorum ve sevginin bir çok şeyleri ortadan kaldırmasa da uzatabileceğine inanıyorum ve eminim ki bizlerinin sevgisi size yardım edecektir .. Sözler yetersiz kalıyor inanın ...
Çok çok geçmiş olsun ..
Allah yar ve yardımcınız olsun.
Acil şifalar diliyorum.
ciddi olamazsınız...
bir tartışamada yorumunuzu okumuştum...fikirlerinizi benimsediğimi düşünmüştüm...yani hak vermiştim..sonrada bir türlü yazmak nasip olmadı...
çok geçmiş olsun...Rabbim seni sevdiklerine ve bize bağışlasın...
moral değerlerinizin yüksek olduğu,daha doğrusu yüksek tuttuğunuz takdirde siz bunu bşarırsınız...
Allah yardımcınız olsun...
siz değil
o kanser denen illet sizden korksun...
göreceksin başaracaksın...
hiç bir şey inanmak kadar güçlü değildir...
başaracağınıza inanın yeter...
bizler hepburada olacağız...yanınızda olacağız,söz...