- 1086 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİR DE KALEMİMDEN DİNLE KENDİNİ SEVGİLİ.
Çok sevdim gecelerce günlerce özledim. Dönmeyeceğini bilsemde bekledim işte.
Öylesine sevdim ki her önüme gelene seni anlattım. Hiç sıkılmadan şiirlerimde şarkılarımda senden bahsettim. Artık çok yoruldum ben sustum birazda kalemim konuşsun .
Bak kara gözlü serseri bu kız seni çok sevdi her önüne gelene senden bahsetti. Elinde bir resim hiç sıkılmadan bekledi. Her akşam her sabah seni anlatırdı defterlere. Yorulmadı hiç bıkmadı sen neler yapmıştın ona oysa kırmıştın hayalleriyle oynamıştın.O seni gerçek duygularıyla sevmişti aklı bedeninde değil kalbindeydi . Onca mesafeye rağmen hiç vazgeçmedi senden . O sana laf söyletmezdi sorarlarsa Serserim diye sahiplenirdi. Her şiirinde sen vardın onun. 1 Ağustosu hiç sevmezdi nasıl sevebilirdi ki ? Sen gitmiştin seni böylesine seven birini yerlere sermiştin. Gitmiştin işte nasıl kıymıştın nasıl üzmüştün aklım almıyor. Ben bile anladım seni nasıl sevdiğini bana odunda kalem derlerdi ya bak ben bile anladım işte . Bir sen anlayamadın bu kızı bir tek sen kırdın ve bir tek sen oynadın onun duygularıyla bak serseri bak da gör nasıl sevilirmiş nasıl özlenirmiş ve hiç gelmeyecek biri nasıl beklenirmiş bakta öğren sonra sev sonra seviyorum de....