- 650 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İSTANBUL BENİ BÜYÜTÜYOR... kitabım dan bir bölüm..(bir adam tanıdım.adı şair di)
evet bir adfam daha tanıdım adı şair di....bir gün facebok sayfasında çıkan kitabı için dostlarına fikirlerini soran fakat gerçek anlamda eleştiri isterim diyen bir sayfa arkadaşı...bende nezaketen kutladım..ve kitabınzı birazdaan dışarı çıkıyorum..bir D&R dan alıp okuyacağım dedim...hay demez olaydım....nerden bilebilirdim ki..camianın içindeki pislik leri ve gerçek şairleri yazarları....ama bayafendi sayfasında öylesine kalite allah kitab aşkıyla yanan bir görüntü ki ..inanıyorsunuz..hele de face de yaniyseniz ..tümden yandınız....
anında özleden bir mesaj..
saygıdeger hanımfendi izin verirseniz kitabımı ben imzalı yollamak istiyorum adresinizi güvenip iletirseniz..saygılar...
ne demek efendim memnun olurum diyen ben ...ve gelen imzalı kitap daha sonraları öğrendim ..kişilerin kendi ceplerinden ödeyerek kitap cd ve yayınları çıkarttıklarını...yani biz seni begendik gel kitabını yapalım ya da sen bir otoritesin sesini begendik gel cd ni yapalım...diyen yok....kendi kendilerine gelin güvey durumu....bunları bilmediğim için ben D&R dan alıcagım demem bundandı....
aradan geçen zaman dilimi sanırım bayagı uzundu bir gün telim çaldı...teldeki ses bizim yazar beyefendi:)
-saygıdeger hanımfendi ben fethiye ye geçiyorum imza günüm için izmire de ugramak bir kahvenizi içmek isterim....
-tabiki efendim biz izmire gelen arkadaşlarımzı kordonda tüm dostlar agırlarız.buyrun ne zaman burdasınız tüm arkadaşlara duyurayım....
-yanlış anlamayın ama madem kalabalık olacağız kitabımı da imzalayayım olurmu....
kalakalan ben ben ne imza proğramlımışım ne başka bir etkinlik...ne yapılır ne edilir bilmem ki bana bale de ..bir oyunu baştan sona hazırlayayım..dekor ve kostüm ve sahnesiyle...ama bir imza günü...kalakaldım...fakat belli etmedim neler olur imza gününde dedim....
- bir kafede dostlar ve şiir ..ve kitabımla ilğili konuşmalar ..imza....
peki dedim bunu ben hallederim...
....hallettim de kalabalık bir imza günü ve televiyanlardan getirdim...ve dahası ertesi sabah beyefendiyi televizyona çıkardım konuk olarak kitabını anlatsın diye...neyse tüm dostlarla bunu aştık ....buraya dek bişi yok....
aradan geçen zaman yine ve gelen bir tel daha...
-hanımefendi size eyüp belediyesin de bir sergi ayarladım...75 eserlik...siz eserlerinizi hazırlayınız kasımın 6 tısı.n da serginiz ...peki şarlar ..
-herşey belediye sanat bölümünden eserlerinizde aldıracagız....
ALLAH ALLAH dedim bu ne jest...içimden inanamadım ama yeni bir sergiden çıkmışım ve elimde eserim yok.....
.zaman kısa ama hazırlanacağım dedim karşımda ki beyefendiye...
ve ben başladım gece gündüz çalışmaya:))
bu ara da İsatnbula geldim ve faceden tanıdığım büyüklerim ve şu an ki canım dediğim dstlarım benim için bir aradaydılar....ne mutlu olmuştum o gün....
zaman yaklaşmakta ve karşıdaki beyefendinin arar sorar durumu yok oldu bir şeyler seziyorum ama belki de işleri yogundur diye düşüncem...
ve sergiya yakın bir zaman 3 gün var kasımın 3 ü yani tarih:)ve bir tel ...istanbulda ki bombalı eylemlerden dolayı sergiler iptalmış..etkinlikler iptalmıiş...:))
baştan yapmam gerekeni o an yaptım..ve eyüp belediyesini aradım:) sıkı durunuz.....
öyle bir segi günü yok...inanamadım ve istanbul da baba dediğim bir canı aradım....ve gitti fatih ve eyüp belediyelerini araştırdı yok öyle bir sergi tarihi alımı....ve bana gönderilen sergi davetiyelerini ve afişleri eşe dosta vermem için bu bey tarafından halen saklarım:)))
...ah istanbul ah.!!!! beni büyütüyorsun...
ve ertesi gün kapıya gelen araba resimlerimi almaya....siz olsanız teslim edermiydiniz:)))tabi ki etmedim.....ve nerden bakarsanz abkını 5 bin tl lik bir masrafım var azmı 75 eser ve çerçeveleri.....
...ve babam dediğim muhterem beyefendi bana üzülme diyor tel de allah kurtardı eserlerin gitmedi ama ben deliye döndüm...neyse izmir içinde elden tüm tablolarım satıldı ....ve bu bey şu an bile aramız da bana uzak ...yanıma bile yaklaşamaz ama sizlerin arasında..yazar ve şair adı altın da yine insanları dolandırmakla meşgül...
haksızmıyım istanbul beni büyütüyor derken....aslında büyütmüyor ...tertemiz kalbimi bozmam için bunlar sınav...ama ben kazık yesemde binlerce yüreğime ...yinede kendimi bozmayacağım iki üç şerefsiz yalancı için......ve en zoruma gideniyse ...bu türlerin hitabeti kuvvetli....ve herkesi kendilerine inandırmaları....ama bir yandanda secdeden kalkmayan başlarıyla..:))))bu kişilerin ağızlarından ALLAH VE DÜRÜSTLÜK VE HAYSİYET SÖZCÜKLERİNİ DUYDUM MU YÜZLERİNE TÜKÜRESİM GELİYOR.....NEYSE BENDEN UZAKTA YAKINLARINA YAPADURSUNLAR BU OYUNLARINI....
...VE İSTANBUL BENİ BÜYÜTÜYOR AMA KAREKTERİMİ BOZAMAYACAK.....
....................................................................EMA...........
YORUMLAR
Allah bir an önce böylelerini ıslah etsin. Sanada çok geçmiş olsun arkadaşım. Sevgilerimle...
KARDELEN'NİNİM
KARDELEN'NİNİM
Maalesef bu türden yaratıklar her toplumda var.Yine de canınız sağolsun.Selam ve dua ile.