- 678 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Erkeklik Organının Örtüsünü Kesmek
Erkeklik Organının Örtüsünü Kesmek
Halk arasında "Sünnet" diye adlandırılan bu eylemin getirisi ve götürüsü üzerinde kendimce feslefe yapacağım! Tıbbi yanını doktorlara, dinsel yanını da dini literatüre bırakacağım!
Argo dilde anlatılmış bir fıkrayla tebessüm ettirip, düşünmeye sevk etmek isterim! Eski zamanda sahtekarın biri bir köye imam olmuş. Ahali fazla bilgili olmadığından imamın gerçek imam olup olmadığını da anlayamamış. Teravih namazında kadınların da camide olduğu bir vaazında; "Muhterem hanımlar, beylerinize söyleyin ayakta bevl etmesinler (işemek), günah olur! Eğer ’Hoca kendi zaten ayakta bevl ediyor’ derlerse, benim geçerli maazeretim var, benimki zaten yere değiyor; eğilmeme gerek kalmıyor." Sahtekardan imam olunca vaazın konusu da böyle olmuş...
Kimler cinsel organının özerini örten derisini sonradan kestirmiş, kimler zaten sünnetli doğmuş bu konuda ciddi düşünelim, hatta araştıralım....
video.cnnturk.com/2011/program-arsivi/5/23/doc-dr-nusret-kaya
Videoyu mutlaka izlemelisiniz, değer.
Nusret Kaya, izlenimlerim: İnsanın daha ceninken negatif kayıt aldığından, pisikolojik virüs aldığından bahsediyor. İlk kodlamalar çok önemli. Devamlı uyarı alanlar bu uyarılardan etkilenir ve tüm yaşamında bu etki altında kalır!
Çocuğun cinsel organına annesi dışında bir el değdiğinde çocuk aslında taciz edilmiş demektir. Eldiven takmalı başkası değecek ise! Çocuklukta aldığı tesir büyüklüğünde devam ediyor. Barsak enerjisi.Beyini bastırıyor! Kuyruk bilimi eşitliği sağlar ve tüm toplumsal kavgalar biter. Herkesin "Ben" i eşit. Bilgi ağacı kafa, beyin ve kökleri...
Sünnet konusunda "Sünnet erken boşalan erkek yaratır" kadınlardaki kutsal kase ve ateş rahmi. En kıymetli organ cinsel organdır! Kutsal kasede sır. Güç kadında, Rahimde. Kutsal kasedeki saklı ışığı kim keşfedecek? Kadının feth edilmesi... Seksi ayıplayarak da insanların gelişimi engellenir. Cennet rahimin içinde. Sembolik... Korteksten konuşma, barsak beyinden konuşma. "Im" eklerine dikkat. Sahiplenmek! benim, canım, vatanım... Ağız osuruğundan bahsediyor!
İçteki ben dıştaki bene rüyayla simgesel mesaj iletir! Çocukların aynı yatakta uyutulması zararlı. Kutsal kase, rahim kadının kendini "Kadın" hissetmesini sağlıyor. Eşler arasında alışveriş oluyor. Denge sağlanıyor. "Cem" dengesi. Kutsal kaseyi bilmiyorsa klitoral enerji savaşçı amazon. Erkek gibi. Diğeri doğurgan Kibele, doğurgan dişi. Oysa orjinal kadın ikisi de değil. Amazon ve Kibele olmadan orjin kadın olmak asıl "Rahim" sıfatını göstermek.
İnsanı cenin iken korumaya başlamalı çevresel faktörlerden. Yani cinsel organına dokunmamalı dokundurtmamalı. Kulağına onu etkileyecek şeylerin gitmesine engel olmalı veya görsel olarak da onun korunması gerekiyor. Kuyruğu dik tutmak için, spor yap diyor, yani cinsel spor. Alt beyin ve üst beyin arasında insan kendi dengesini kurar. "Dayak yemiş ırklar savaş çıkarır". Ezilen devamlı virüs kapar. İntikam virüsü. Eziklik virüsü. Şiddetin sebebi barsak. Barsaktan beslenen beyin. Kuyruk bozukluğu. Kuyruğunu titretme. Kuyruk acısı. Kuyruk sallama. Kuyruğu dik tutmak. İnsan ne zaman ayaklandı korteks başlar.
Evrensel eşit kuyruklu canlı insan. Belden aşağı fıkaralar anlatanlar için de kuyruk bozukluğu söz konusu.Tapınma şekillerinde bile görülen aksaklıklar kuyruk aksaklığından. İnsan gibi kuyruğunu dik tutan başka canlı yok. Bebekliğinde ninni dinleyen ninni düşkünü olur. Avunmaya meyilli kişilik. Doğru enerji alınmıyorsa güven olmaz dış ben iç benle kavgalıdır. Abartılı barsak, abartılı özgüvene sebep. Taklit özgüven. Vajinal orgazm, kutsal kaseyi açığa çıkarır. Priz dengesi olmadan "Cima" olmaz. Kadın ve erkek arasındaki denge cinsel birleşme ile muhteşem. Hastalandırıcı aşklardan sonra hüzün gelir. Esas aşkta birleşme vardır. "Rab ışığını sakladı kim keşfedecek diye izlemekte", "Rab kıskançtır".Işığı keşfedince kibir tehlikesi var. Rahim olmak zorunda kalır. Rahim doğurduklarının alt beynini çocuk bırakır. Herkes eşit olduğunun farkına vardığında savaşlar bitecek. Ezilenler savaşa meyilli. Hepimizin barsak uzunluğu eşittir. Sevgili Nusret Kaya’ya teşekkür edip, yazımı bağlıyorum.
Sontahlilde; insanın kuyruğunu dik tutmasına engel olmak maksatlı onu dize getirmek için geçmişte uydurulan tapınma şekilleri ve insanın cinsel organının ucundaki örtüyü kesip almak, cinsel organın negatif enerji almaya açık savunmasız hale getirilmesi, insanları kolayca yönetmek isteyenlerin maksadına hizmet edebilir. Rahim başka, kutsal kase başka, kutsal kase vajinanın dip kısmı. Rahim özelliği fazla olan kadın zayıf, yetersiz çocuklar yetiştirir. Kutsal kasesini ve oradaki ışığı fark etmiş kadın ise çocuğun cinsel organına da dokundurtmamışsa harika bir nesili yetiştirebilir. Harika bir eş olur ve o kadınla gerçekten "Cima , cem" olunur.
Saygılarımla,
Ahmet Bektaş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.