YORUMLAR
Kemnur
kemal Bey, karakterlerinin ruh hallerini güzel analiz etmişsin. Anlatımın, film karesi izler gibi canlanıyor insanın gözünde. İsmail, psikopat gibi görünse de, Dilber de bağımlı. Bakalım bu ilişki nasıl yürüyecek veya sonlanacak?
Tebrik ederim, saygılar...
Kemnur
İsmaili bir tarafa bıraktım bu bölümde dilberi düşündüm.. Dilber ismailin sevgilisi o da uyuşturucu kullanıyor ve düzeysiz söylemlerine karşı ismaille devam etiyor.. Bağımlı ve hastalıklı bir ilişki gibi geldi bana aralarında sevgiyi hissedemedim her ne kadar ismail tek dostum falan desede bence dediğini yaptırabildiği için bir birliktelik ve ismailin ne olduğunu az çok dilberde biliyor ve birbirlerine benzer yönleri olduğunu düşünüyorum mutlak ileryen bölümde dilberinde kişiliği analiz edilecektir..Masum bir mahalle kızı İsmaile aşık olan değilmiş gibi hissettim...
İsmailin tarif edilen ruh halinde acı çektirmeyi seven bundan keyif alan bir hali var.. bu hal mutlak ikili ilişkisinede yansımıtır karşısındaki kör aptal bir aşık değil.. gerçi henüz kişiliği çok analiz edilmesede..
İsmailin yaşınıda aslında merak ettim..
Kardeşler arasında en özgüvenli küçük kardeşi gördüm... diğerlerininde kendi içlerinde iç hesaplaşmaları olduğunu ve korkak güvensizlik mi ortanca kardeşin hiç bir şekilde tepki verememesi iki senedir veya bunu neden bir vurguyla babaya veya ablaya söyleyemediğinide anlayabilmiş değilim.. çünkü baba zaten oğluna düşman gibi hani baba oğulun arası iyi olur ve söylenemez ama burada kafamda soru işaretleri var..
Çatı diye bir kitap okumuştu dört ciltti sanırım orada da kardeşlerin bir çatıya kapatılması sonucu yaşanan ensest ilişki anlatılıyordu ama orada bir masumiyet vardı sanki.. Malesef burada masumiyeti hiç göremiyorum.. Ve piskopat demekte sanki aklıyormuş gibi geliyor evet piskopat hasta der gibi.. burada ağlayan hisseden bir yapıda var... Masum olmayan çirkin kötü insan denilebilecek insan motifleri görüyorum .. bunlarda çokça var zaten her yerde..
Okumaya devam edeceğim ama şu ana kadar hissettiğim İsmailin özünde iyi bir insan olmadığı ve dilberinde.. ortanca kız kardeşten de şüpheliyim..
Belli bir yaşa kadar iyi veya kötü insan yoktur şartlar vardır diye düşündüm ama son beş yıldır kendimce kesin vardığım yargı şu dur ki iyi insanlar var birde kötü insanlar var.. Bu genle şartlarla her ne derseniz deyin.. Kötü insan var en iyi olduğuyla bile ters düştüğü anda kötülüğünü esirgemiyecek iyi insan var ne kadar kötülük yaparsanız yapın kendi içinde yaşayacak üzülecek yine kendine zarar verecek belki ona beddua da edecek ama asla fiili bir kötülük yapmayacak..
Uzattım yine bekliyorum öykünün gelişimini.. saygımla...
Kemnur
Kemnur
Kemnur
Aslında İsmail için de üzülüyorum...bir insanın neden bu hale geldiğini de sorgulamak lazım, çünkü her çocuk annesinden masum doğar ...tabi bu İsmail in haklı olduğunu göstermez...ama bir anne olarak onun yaşadıklarını da düşünmüyor değilim...dedim ya bu durum onun yaptıklarını haklı kılmıyor..çok zor bir durum hocam çok zoorr...bekliyorum bakalım ne olacak, merakla ve üzüntüyle...
Saygımla...
Kemnur
hayatışığı
Saygımla
Kemnur
İsmail psikopatça davranışlarını başkalarına da sürdürüyor...
İnşallah Dilber' de bela olmaz...
Tebrikler usta kalem
Saygılar...
Kemnur
Aklım kızlar ve babada kaldı. İsmail ne yapacak onuda merak ediyorum ama yarını beklemekten başka çare yok...
Emeğinize sağlık hocam. Saygılarımla...