- 826 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Tanımayacağım kadar yabancı mıydın, bana.
Kalabalığın en ucundasındır, ne yöne bakarsan bak başka başka simalar görürsün, takdir edilirsin, hep yüceltilirsin, senden bahsederler iyi ,kötü…, herkesi kendin sanırsın. Olmasını istemediğin ne varsa önüne konulan bir yemeği geri çeviremediğin gibi görmezden gelemeyiz, onlarca insan içinde onca kalabalığın içinde biri yalnızca biri vardır, sevinçlerinize ortak olsun istersiniz, mutluluklarınıza ,üzüldüğünüzde bir tek o olsun istersiniz, hastalanırsınız baş ucunuzda yalnızca onu görmek isteriz, aynı bardaktan su içip ,aynı çatalla yemek yemeği… ne garip onca insan arasında bunları yapmak istediğimiz insan hep en olmazı çıkar ya uzaktadır yada bir adım yakın. Çocuğu zamanda hep kalp kırarız , düşünmeden nefret sözcüklerini sıralarken aslında ne çok seviyorum demek geçer, yıllarca görmediğiniz bir yüze , kokusunu duymadığınız birinin , gözlerine bakmadığınız birini hala sevebilir misiniz, bir gün öylece aniden hayatınızın ortasında bulursunuz, sensini duymadan sadece sözcükleri vardır, size yazdıkları. Bir hayaldir bir rüya yada gerçek ihtimali yok gibidir, bu nasıl bir aşk dersiniz bazen, aşk mıdır sahi yaşanan. ne tuhaf ben böyle bir insanı sevdim, yıllar sonra onu görmeden, sesini duymadan yaşadığım hayatımın ortasına aldım, bazen kızıyorum kendime…
Ne çok şey yaşadık oysaki ikimizde ayrı yerlerde ayrı mekânlarda birbirimizden habersiz, büyüdük , büyümeye devam ettikçe de değiştik, kırdık çoğu zaman etrafımızdakileri kırdıklarımız kadar mutlu ettiklerimizde oldu, bizimle mutlu olan, kalıcı dostluklar edindik, sevildik sevilmediklerimiz kadar , kimi için özel olduk, kimi içinse arkadaş ,dost ….
Zaman denen şey ne garip, yaşananların külleri hiç silinmiyor, rüzgarın şiddeti ne olursa olsun , geri geliyor en sert haliyle…
Sevginin nedeni yoktur, sevmişsinizdir sadece, hayaller kurarsınız, sözler verirsiniz birbirinize peki ne kadarı gerçektir,
Bedenim değil , ruhum yalnız kaldığında düştün aklıma , çoğumuz için böyle değil midir. Bakmak gelmiyor hiçbir yöne , gözlerim bir başkasına aşık olur diye korkuyorum , başka birinin gözlerinde kaybolmaktan, seni unutmaktan hiç bir şeyi olmamış gibi saymaktan. Anlamak istiyorum seni oysaki beni sevmediğini kabullenmeliyim, ama olmuyor işte gözlerini görseydim , bu kadar zor olmazdı biliyorum…
Yanlış zamanın doğrularında karşılaşıp yitirdik birbirimizi, seninle olmanın uzakta olsan en güzel yanı neydi biliyor musun; ne ben aldattım seni nede sen aldatmayı düşündün. Tanımayacağım kadar yabancı mıydın, bana.
YORUMLAR
Ne çok şey anlatır satırlarınız,çğılık çığlığa avaz avaz,,ne kadar çok yürek yaşadı bu duyguları kimbilir ve hala yüreğinde ,ezberinde taşır..
Teşekkürler,,,,selamlarımla.