YORUMLAR
:((((((((((((
En ağır cezalar olmalı yasada böyle soysuzlar için...ortalık yerde dolaşıyorlar ne yazık ki ellerini kollarını sallaya sallaya...adalet mi bu?
Saygımla
Kemnur
Sayın Hocam,
Bu tip itler, piyasada çok var da, hep ailelerin gizlemesi altındalar.
Daha dün ,bir yabancı yazar ,ensest ilişkinin , çok görüldüğü ülkeler arasında ,Türkiyeyi de ,saymış.
Utandım doğrusu. Özellikle ,baba kız ilişkisi ve kızın yaşı 4 veya 5 den başlıyor.
Ferdi bilinçlenme olmadan, cinsel sorunlar kolayca halledilmeden , uyuşturucu ve içe kapalılık kalkmadan, bu işler düzeltilmez.
Saygılarımla.
Kemnur
kukurikuu
Size boşuna ''Sayın Hocam '' diye, hitap etmediğimi bilin lütfen.
Sadece kurgu değil, biraz da dersler, öğretiler, kaleme alınmalı diye düşünüyorum.
Çok güzel akıyor, çok ibret verici. Elinize sağlık.
Saygılar.
Ya Hocam ya, Nasıl kurğu bu ya? bir aile dıramını bu kadar ustaca işlemek yetenektir vallahi herkes beceremez... İsmailin psikopat hallerini ne güzel yansıtıyorsunuz siz öyle, bunlar yaşanmadan ve ya bir yaşayandan şahsen dinlenmeden aktarılacak duygular değil.. Bağışlayın beni nolur ve yanlışda anlamayın emi. Bu katil adamı kimin yerine koydunuz acaba? :)))
Hörmetler Ustam.
Kemnur
inci*
HÖRMETLER USTAYA.
Kemnur
Kemnur
inci*
USTAM MALUMUN OLDUĞU GİBİ YAZILMIŞ OLUNAN HER CÜMLE, YAZARIN DÜŞÜ YADA YAŞANMIŞLIĞIDIR.:)))
NURTEN HANIM GİBİ DÜŞÜNENLER ÇOĞUNLUKTA BİLESİNİZ. BEN NURTEN HANIMDAN TARAFIM..
DEMEK Kİ BİR YERLERDE BİR ŞEKİLDE HALA 16 YAŞLA İLGİLİ SAKLILIKLAR VARMIŞ......
HÖRMETLER USTAMA.
Hem suçlu hem güçlü...
Yaptıklarına pişmanlık bile duymayan vicdansız biri...
İnşallah Baba da Lale'de kurtulurlar.
Emeğinize yüreğinize sağlık hocam. Saygılarımla...