- 2656 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gülümse hayata haydi durma sende gülümse :-)
Gülümse güzel sabahlara gülümse/ki hayat gülsün sana hayallerine .sakın umudunu yitirme asla bıkma .Sonra aciz derler yüreğini nasılda incitirler bir bilsen.Önce kendini sev ama beğenmek kibirdir unutma,sevmekse şefkattir sevki şefkatin büyüsün yücelsin etrafında pervane olsun güzellikler ,insanlar a umut ol umudunu yitirme yitirme/ki başkalarına sen umut ol bak ne çok aciz zavallı var deme çünkü ;kendinde aciz olabilirsin sadece hakkı hakikati tanı işte o zaman işin daha kolay olur sevmek sevilmek umut etmek hepsi insana dair unutma ve taşımaktan asla yorulma!
Dedim ya gülümse gülümse hayata güzelliklere sevdalara kırlara baharlara yazlara kışlara gülümse yağan karlara lapa lapa yağan karlara hadi gülümse göreceksin seni üşütmeyecek sıcacık olacak tenin yağan karlarda öyle sevgiyle
öylesine çocuk ol koş karlardan kırlara doğru ve bazen çamurları ez,yoğur ellerinle hadi korkma..!
Gülümse gülümse gülümse ki hayat sana gülümsesin ve yağan yağmurlara fırtınalara gülümse yağan yağmurlarda ıslan ki birileri seni sevsin sana ıslak yüreğim desin ilk defa olsun gülümse fırtınalara üzerindeki acıları alsın yıkıntıları alsın çok çok uzaklara götürsün yükün hafiflesin işte o vakit sen hürsün özgürsün yalnız değil sen sevilensin yüreğinde gizlediğin yüce sevginle haydi, koş Vuslata..!
Gülümse hayata gülümse hayatın çiçekler kadar güzel olsun misk-i amber gibi koksun kelebekler kadar güzel olsun ama ama çınar kadar ömrün uzun ve çınar kadar dayanıklı olsun ki fırtınalara boyun eymeyesin hayat seni yıpratmasın desinler ki ’hey be koca çınar sen ne günler gördün badireler atlattığında yıkılmadan ayakta kaldın, helal sana helal be ’desinler işte hayata gülümsemenin bedeli bu olsun ’KELEBEKLER KADAR GÜZEL ÇINAR KADAR GÜÇLÜ’bir hayata hadi durma durma sende şimdi GÜLÜMSE :-)
filiz aktaş
01 Ekim 2009
Perşembe10:53:47
YORUMLAR
Baştan sona sevgi dolu bir yazı...
İçinde insan sevgisi kaynayan Mevlana gibi değerli zatların yazıları gibi mi desem, kişi geliştirme ve ruhsal tedavi için yazılmış bir eser mi desem...
Ne dersem diyeyim, okuyanın içi ısınıyor...
Böyle bir yazı ancak sevgi dolu bir yürekte üretilebilir...
Filiz Aktaş kızım gibi...
Kutluyorum...