- 460 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
di$i seni içi beni....
Tipki, washington portakali diyen pazarci gibi haykirmi$tim , siksa suyumu cikarir. sorun yoktu zira malin iyisinden anlasa posasi cikmi$ bunun derdi, budefa korkmadim derin bi nefes cektim ,birikmi$ olan bi avuc suyumdan resmen , amele balgami gibi $ilap diye firladi gitti.etkisi en kral sari uclu sivilcelere kadar varir ve buda ilk 2 ay piyasalardan uzak kalmasina neden olabilir.neyse i$te...
portakal desenli baldir bacak gezen hatta tropical ürün olmayan bu kutupvari canlilar etkiye tepki yöntemiyle ya$amlarini sürdürdüklerini dü$ünüyorum. tek gereksinimleri cansuyu. e suyla çali$miyor ya bu hani yaninda birde kirmizi cix arabasi....benim arabamda yok hayalde kuramam basenliler icin....gayet bakir anadolu evladi tripleriyle yola koyulmakta var haliyle...
hanci bir bira ve yaninda fistik! tuzlu olsun ama kiz istemeye giderseniz kahveniz tuzsuz olsun fakat her iki icecekte farkli duygularla icilir. bira bir dost gibi olabilir bazen yada kimi zaman efkardan icilebilir ama kahve ictik 40 yil kakhrini cekerim hani o koca cift ki$ilik nenemin yastiginda....tabi,tuzu koymazsan icine...
Hani buyur edilen o cikolata paketi varya kirmizi rafya ile süslenmi$,onu çözmesi zordur . açipta tadina baktigin zaman birdaha o lezzetten mahrum kalamazsin.damaklarindayim senin.sen yinede takilma hani o fukara balgamina... evliklik degilmi bu sanki, bugun sana yarin bana ben futbol derim sen dizi istersin ben yeri gelir ak derim sen kara dersin gungelir satarsin beni e$e dosta samimi görünene. i$te oda bana oyle koyarki, yapi$irim duvara fukara sümügü gibi...sadece beni ezdirme yada neden ben ezilince sen ezilmiyorsun...peki ben niye bunlarin farkindayim ve yalnizim... hala duvara yapi$mi$im ve etkisi altindayim.. seni mendil kullanmaya davet ediyorum...benimle halay çekermisin! yada son karar horon tepmekmi?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.