- 914 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
OYNAŞIRKEN DÜNYA...!
OYNAŞIRKEN DÜNYA...!
Hayatın orta yerinde orta yaşındasın, belkide sonunda ama hala güçlü.
Düşlerin ve düşünüşlerin bir araya gelip iç ve dış dünyan arasında gidip geliyor.
Gücünün yanı sıra an ve an sonbahar yaprakları gibi ürkek ve savunmasızsın,ve yüzyıllık bir çınar gibi dimdik.
Bir duygudan diğerine gidip geliyorsun, zihnin ve oluşan tüm imgelerin sürüp gidiyor,
bazen çok çaresiz bazen de çözülecek tüm sorunların çözümü oluyorsun.
Varolma isteğin hiç bitmiyor,yalnız bir varoluş seni sarsıyor içini acıtıyor,bazen olabildiğine acıyla dolu bazen bomboş yaşadığını hissediyorsun.
Kendinle sürekli bir savaş içindesin.
Yaradanın ve yaratılmışlığının ilahi varlığı sana destek olan tek nokta oluyor her zaman,
bunu hissetmeden yaşamak seni dipsiz karanlıklarda boğar yok ederdi.
Bunun için yaratıcına bir şükür borçlusun...
Nereye gitsen ne yapsan bunu tamamlayamayacak kadar geniş duygular içindesin.
Seninle diğer insanlar arasında uçurumlar olduğunu duyumsuyorsun ve bu içini acıtıyor,
bu sende varolma isteğini çoğaltıyor, bu istek çoğaldıkça yokluk hisleriyle doluyorsun.
Ulaşıldıkça ulaşılmaz hissettiğin tüm duygular yalnızca seninleydi.Hiçlik duygusu yaşamını olağanca şiddetiyle ağırlaştırıyordu.
Sen miydin sana sıkıntı veren insanlar mı...?
Aradığın tüm duygular senden yoksun sana uzaktı adeta.Bir yabancı olduğun için sana duyulan saygınlık seni tatmin etmiyordu, madde senin için değersiz,manen bir hiçlik içindesin.
Tüm sıkıntılara göğüs gerebilirdin lakin ikisi birden ağır geliyordu,yoksunluk seni yaşlandırıyor ruhundaki düğümler çoğalıyor,onları çözmeye çalışırken tekrar düğümlüyorsun.
Düşlerin düşünüşlerin olağanca şiddetiyle artıyor akıp gidiyor kaleminin ucundan
Sessiz düşüncelerin öylesine sarpa sarıyor ki sesli düşünemez oluyorsun
Lal gibisin, düş kurabildiğin tek yer yatağın ve gecenin yalnızlığı.
Duyguların gerçek ve düş arasında gidip gelirken,gerçeği düşündükçe düş bile kuramıyorsun,sürekli bir kararsızlık içindesin
Seçemez olmuşsun,aşkı ummanına salmışsın
Hakk’a varmayan aşkların dipsiz karanlıklarında oynaşırken dünya,
Aşktan umudunu kesmiş kabuğuna çekilmişsin haksız da sayılmazsın aslında...!
GÜLNAZ YORULMAZ
"HAYAT LEYLA’YLA GEÇER AMA GÖNÜL HER ZAMAN MEVLA’YI SEÇER.
LEYLA BELKİ BIRAKIP GİDER AMA NE BİZ MEVLA’DAN NE DE "O" BİZDEN VAZGEÇER"...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.