- 789 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEÇİLMİŞ BİR YALNIZLIKTI BU
Seçilmiş bir yalnızlıktı bu, yaşadığım, kentin içinde kaybolmuş yapboz parçaları gibi. Hep bir şeyler eksikti, uzaktı şehrin en ücra köşesine geçmiş… Sağır ve dilsizdi her yer, parçalar birleştikçe kalan her bir parça daha fazla uzaklaşıyordu, sanki…
Başaramadık, her seferinde daha çok dağıldık, daha çok kaybettik birbirimizi, daha çok ben olduk, biz olma duygusundan… Anlamlandıramadığım kelimelere noktalar koymak ve hiç olmamış gibi devam etmek, kolay mıydı? Canım yandı, ilk defa taşıdığım bende ki ben bana yük oldu, ne yöne bakmam gerektiğini şaşırdım. Var olmakla yok olmak arasında kaybolduk işte…
Şairin dediği gibi “İki ayrı uykuda iki ayrı rüyanın birbirine dokunması gibiydi aşk…“”
YORUMLAR
Merhaba...
Sevda masalı hep Kaf Dağının ardında biter...
Oraya gitmek için hazırlıklı olmak...
Başa gelecekleri bilmek gerek...
Aşk...dışı nadide tatlarla kaplanmış ağılı bir şekerdir...
Yemeyen de pişman yiyende...
Sevmek acılarıyal güzeldir...Koşulsuz...beklentisiz ve sınırsız...
O zamanhiç bir şey umrunda olmaz...Sevmekten başka...
Tebriklerimle...
olamadık, olamayız ki belkide heyecandan, veya acele edişimizden veya taşları oturttamadığımız için biz olamadık,
aşkı,sevgiyi ilgiyi alakayı ve berbaerligi tam olarak özümsiyemedik belkide .
kısacası tanıyamadık birbirimizi, belki de tanımak istemedik fazlaca.
mükemmel kısa,öz ve derin dizelerdi kutlarım seni.