- 615 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GAZLAR DA İLİKLER DE BOŞALMIŞ
Gaz ve elektrik alınması, ilik boşaltılması, törpülenme…
Aman Allah’ım bu ne büyük bir bela!
Geçen akşam tv kanallarını dolaşıyordum. Kendini muhafazakar, hatta Müslüman olarak tanımlayan bir kanala takıldım. Birkaç köşe yazarı Amerika’nın İslam ülkelerindeki terör yuvalarına (!) yaptıkları askeri müdahaleleri konuşuyorlar. Koca koca adamlar. İri iri gazetelerde köşe yazarlığı yapıyorlar. Büyük büyük laflar ediyorlar. Sanırsın ki her biri bu konuda allame. Moderatör her birine şu soruyu sordu:
-Sizce ABD İslam ülkelerine karşı yeni bir askeri harekata girişir mi? Buna gücü var mı?
Aşağı yukarı aynı cevabı verdiler:
-Elbette ABD’nin her türlü askeri harekata gücü yeterlidir. Ama artık bu harekatlardan yıpranmıştır, İslam ülkelerine karşı yeni bir harekat yapma ihtimali yoktur.
Acı acı güldüm. Mırıldanmışım:
-Tayyip Erdoğan! Nasıl başardın, nasıl becerdin bunu? Bu insanların, hatta düşünen takımın sadece gazını almamışsın, iliklerini, hatta beyinlerini boşaltmışsın.
Ertesi günü bir görev dolayısıyla Tokat’ta bulunuyordum. Ali Paşa Camii’nde Cuma namazı çıkışında baktım ki bir gurup genç, Efendimize hakaret eden rezil filmi protesto etmek amacıyla bildiri okuyorlar. Hemen yanlarına sokuldum. Onlarla protesto ettikleri konuda hemfikir olduğumu göstermem gerekir diye düşünerek…
Gayrı ihtiyari gözüm takıldı. Eski Tokat milletvekili ve yine eskiden ateşli bir şekilde, Efendimize hakaret eden karikatürler konusunda yazılar yazıp protestolarda bulunan, halen de Müslüman muhafazakar gazete ve kanallarda programlar yapan R.T. isimli eski arkadaşımız… Etrafındakilerle birlikte kalabalığa doğru geliyor gibi yaptı, sonra baktı ki konu o filmin protestosu. Gülerek, adeta kalabalıkla alay ederek yanındakilerle birlikte oradan uzaklaştı. Şok edici bir manzara. On yılda nasıl pelte haline getirilmiş?
Bu sözler ve davranışlar elbette bilinçli olarak söylenmiş ve yapılmış hareketler değil. Bilerek yapılması halinde bunun ismi “ihanet” olurdu. Ama on yılda gazlar alınmış, beyinler boşaltılmış… Diyaloglar, ittifaklar, dinler bahçesi, medeniyetlerin bağdaşması gibi faaliyetler acı meyvelerini veriyor. Hımbıl, uyuşuk, vurdumduymaz, düşmanına aşık olmuşluk, dünya malıyla gevşemişlik. Böyle bir Müslüman, ya da muhafazakar tipi ortaya çıkmış. Üstelik, toplumu yönlendiren, fikir üreten akıl veren köşe başlarını tutmuş Müslüman tipi…
Bunlar o hale getirilmiş ki, sanki Haçlı ve Siyonist zihniyetliler değişmiş, medenileşmiş, ehlileşmiş, artık bize zarar vermeyecek kadar olgunlaşmış zannedecek kadar düşünceleri iğdiş edilmiş...
Hey sizler!..
Başbakan Erdoğan’ın, bin sene önce Anadolu’yu ve İslam ülkelerini 18 defa yakıp, yıkıp yerle bir eden, insan eti yiyecek kadar vahşileşmiş Haçlı sürülerinin harekatlarını, İslam’a ve Müslümanlara yönelik bir saldırıdan ziyade, medeniyet alışverişi için yapılmış olduğunu ifade etmesindeki elektrik boşaltma gayesini anlayamayanlar!..
Şimdi meydana getirdiği ilik boşaltma ve gard düşürme tahribatını görebiliyor musunuz?
Hey sizler!..
Yeni nesle Haçlı zihniyetini ve yaptıkları vahşetleri, bunun karşılığında Müslümanların centilmenliğini en iyi şekilde gösteren, Çanakkale’deki mekanları ziyaret eden milyonlarca insanımıza, bu gerçekler yerine uydurduğunuz Haçlı’nın centilmenliğini ve barışseverliğini kakalamaya çalıştınız. Vahşetleri gizlediniz, savaş suçlarını normal gibi anlattınız, izlettiniz, yazdınız!
Zihinlerde nasıl bir tahribat yaptığınızı, insanımızı nasıl da “ılıman”laştırdığınızı şimdi anlayabiliyor musunuz?
Hey sizler!..
Eski zalim Haçlı’nın bugünkü torunlarının, Bosna’da bir avuç Müslüman’a karşı giriştikleri hunharca katliamları, Haçlı kuruluşları olan BM’nin, NATO’nun ve AB’nin bu katliamları yıllarca nasıl keyifle izlediğini, sonunda Müslümanlar bir şeyler yapacak kadar güçlenince de müdahale edip yeni katliamlara ortaklık ve yeni katliamlara fikir babalığı ettiklerini çarçabuk unutan ve unutturanlar!
Bırakın toplumu, fikir babalarının düştükleri vaziyeti görmez misiniz?
Hey sizler!..
Afganistan’da ABD’nin ve NATO güçlerinin terörist avlama adını verdikleri vahşetleri görmezden gelenler! Müslüman öldürmenin, yakmanın, tecavüz etmenin, üstüne işemenin nasıl bir zevk olduğunu ballandıra ballandıra anlatan Haçlı zihniyetlilerin bu yaptıklarını değil de, üç beş zavallı Müslümanın kendilerini savunmasını, belki İslam’a yakışmayan münferit bir iki hareketlerini tefrika olarak veren sizler!..
Hey sizler!..
Irak’ta ABD, İngiliz ve diğer Haçlı rezillerinin işledikleri vahşetleri, dünya nefesini tutup, küçük dilini yutup izledikten sonra lanetlerken, bunların Irak’a barış getirmek için yapıldığını zannedip, batı medeniyetinin faziletlerini sayıp dökmekle meşgul olanlar!.. Yüzbinlerce kadına kıza, babalarının ya da kocalarının gözleri önünde tecavüz ederlerken, batı medeniyetinin kadın anlayışını ballandıra ballandıra anlatan sizler!..
Hey sizler!..
Libya’da iç savaş çıkartıp, sonra da modern korsanlar gibi uluslararası kaide ve kurallarla dalga geçerek Müslümanlara saldırıp, onbinlercesini hunharca katlederken, Kaddafi’nin diktatörlüğünü ısıtıp ısıtıp Türkiye’deki Müslümanların beyinlerini uyuşturanlar!
Hey sizler!..
Suriye’de önce militanlarını ülkeye sokup, iç savaş başlatan, İslam düşmanı Esed zalimini Müslümanların üzerine saldırtan, sonra da, kurtarıcı pozları ile oraya girmeye çalışan Haçlı ve Siyonist zalimlerini bu ülkeye girip barışı sağlaması için çağrı yapıp teşvik edenler!..
Hey sizler!..
Bugünkü Haçlı seferlerinin zaferle neticelenmesinden sonra Ka’be ve Medine’ye saldıracaklarını açıkça ilan eden, ilan etmekle kalmayıp askeri okullarına Ka’be’nin nasıl bombalanacağına dair dersler koyup, adam yetiştiren bu Haçlıları görmezden gelip, Amerika’nın dostluğunu işleyenler, Amerika’nın artık İslam ülkelerine saldırmayacağını söyleme gafletinde bulunanlar!..
Hey sizler!..
Müslümanların bir araya gelmesinin mümkün olmadığını, bunun hayal olduğunu ifade etmekle vakit öldürenler, D-8’in kurulmuş, ama Haçlı zihniyetliler tarafından işlevsiz hale getirilmiş olduğu gerçeğini sır gibi saklayıp, milletin uyanmasını engellemeye çalışanlar!
Nereye geldiniz, milleti nereye getirdiniz görüyor musunuz?
İliklerini boşalttınız bu milletin, iliklerini!..
Allah göstermesin ama yeni bir Çanakkale, yeni bir istiklal savaşı mecburiyeti doğarsa!..
İliğini boşalttığınız bu nesille mi yapabileceğiz?..
GAZI ALINMIŞ MÜSLÜMAN TİPİ
İslam Dünyası’nı yıkarken, kasırga, tipi;
Boşaltılmış gazlar, sinirler, kanlar, ilikler!
Ortaya çıktı istedikleri Müslüman tipi;
Zalime selam durur, zulme yaka ilikler!..
Ekrem Şama
ekremsama@
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.