- 1033 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GIYBET EDEN TOPLUM AHLAKİ DEĞERLERİNİ VE ŞEREFİNİ KAYBETMİŞTİR / Kadir DURAK
KAYNAKTAN DERYAYA
GIYBET EDEN TOPLUM AHLAKİ DEĞERLERİNİ VE ŞEREFİNİ KAYBETMİŞTİR
Kadir DURAK
Dününü unutanın, yarını olmaz...
Mazlumlarını unutana zalimler hükmeder.
Nemelazım devletin çöküşüdür.
27 Ekim 2007 Tarihinde; Fethiye’de "İhanete geçit yok." Yürüyüşü yapılıyor. Ellibin kişi yürüyüşe katılıyor.
2009 Yılı Reşadi’ye vatan evlatlarımız toprağa düşüyor. Pop provaları hız kesmiyor.
19 Aralık 2009 Tarihinde Fethiye’de "Teröre hayır." Mitingi yapılıyor. İkibin kişi katılıyor.
İhanetin adı terör olarak yumuşatılıyor. Oysa ki; ihanet ile terör aynı faaliyeti yapan tedhiş örgütleri değildir. İhanet ile yargılanama yargılamayı yapan ülkenin içişleri meselesi olduğu için milletlerası antlaşmalar gereği konu AİHM’ye taşınmıyor. Terör konusunda durum bunun tam tersi. Yani terör bile bile lades anlamı taşıyor.
Uzun süredir de; ihanet sözünü eden yoktur.
Rahmetli Başbuğ Alparslan Türkeş bu konu açıldığı zaman "İhanet şebekeleri" Diye konuşurdu. Başbuğdan sonra ihanetin adı terör diye bilerek mi değiştirildi acaba?.
Antiterör konusunda az bir bilgi sahibi olanlar bunun böyle olduğunu bilirler.
İşin başka dikkat çekici tarafı ise; ihaneti besleyen, beleyen ana unsurdan kimsenin tek kelime konuşmaması.
İhanetin eşiği rüşvet, beşiği vahşettir.
İhanet rüşvet ile palazlanıyor.
Lojistik destek sağlanmadan bir araba bir şehirden öteki şehre gidebilir mi?
Silahların sevkiyatları araçlarla yapılmıyor mu?
Önce silahlar geliyor, silahlar olayların yapılacağı yere konuşlandırılıyor, sonra kan dökecek ekip geliyor, vatan evlatlarının kanını döküyor, geldiği gibi geri gidiyor. Gelen silahları da yine geldiği gibi geri götürülüyor.
Yüksüz eşşeklerin bile yürümesinin mümkün olmadığı yerlere silahlar çıkarılıyor.
Bu kadar sevkiyat esnasında kimse bunu fark etmiyor mu?
İşte bu hususa dikkat çekecek olanlar TBMM mensubu olan milletvekilleridir.
Şu ana kadar hiç bir siyasetçi bu konuda bir cümlelik açıklamada bulunmadı.
Türk milletinin her ferdi Türk milletinden sorumludur.
TBMM mensubu milletvekillerinin meclis kürsüsünden millet adına çalışma yapmaları için biz oylarımızı verdik. Milletvekillerine ihanetin durdurulması için rüşvetin son bulması hususunda çalışma başlatmalarının Türk Milletinin bekası için elzem olduğu hatırlatma vazifesi de bizlere aittir.
Bundan böyle şu illet olaylardan söz ederken "İhanet" Diye bahsetmeyi de ihmal etmemek gerekir.
"Komşusu aç yatarken tok yatan bizden değildir." Diye bir hadisi şerif var.
Caminin iki ev ötesinde seksen yaşında tek başına yaşayan teyzemize nasılsın demeyen sözüm ona cami imamı Kadir Gecesi Cami
Hastenelerden verilen kan arama ilanları dinleyici bulmuyor.
Dünkü zamanlarda soğan ile ekmeği üleşenler bile "Ne kadar cüzdan o kadar vicdan." Konusuna gelmiş durumdalar.
Menfaat söz konusu olduğu zaman en can denilen kişiler bile yol ayrımında olduklarından söz edebilir konuma gelmişler.
Edirne’de başı ağrıyanı Ardahan’da olan hissetmiyor.
Köyceğiz’e ateş düşmüş (Şehit Asteğmen Burak Erdi UYSAL), Fethiye’de kokteyl anonsu (Fethiyespor kokteyli) yapılıyor.
Bayram ikinci günü saat 17:00 sıraları Gaziantep’in ortasına ateş düşüyor. Bir tane eğlence programı iptal edilmiyor, ertelenmiyor.
O programlar ertelenmiyor, ya o programları seyredenlere ne buyurursunuz.
Millet olarak birlikte hareket etme ruhunu da kaybetmiş durumdayız. Milletin özüne aykırı davranışta bulunan gazeteleri hepimiz biliyoruz değil mi?
Milletin özüne aykırı düşünceleri yayınlayan gazeteleri almamak ve okumamak için ilan etmeye gerek var mı?
Vatan evlatlarının kanı toprakla yoğrulurken; Milletin gözünün içine baka baka eğlence programları izlememek milletin tepkisidir. Bu yapıldığı zaman o programlar reklamı kimden alacaklar.
TÜRK MİLLETİ ASİL BİR MİLLETTİR.
"İMECE" TÜRKLERE HAS BİR ÖZELLİKTİR.
BUGÜN İMECE UNUTULMUŞTUR, GELENEKLER UNUTULMUŞTUR, MİSAFİRPERVERLİK KALMAMIŞTIR, SAYGI KALMAMIŞTIR...
ASALET İNKAR EDİLEN YERDE ADALETTEN SÖZ EDİLEMEZ.
BİZİM TOPLUMU YORGUN VE BİTKİN HALE GETİREN TEK UNSUR GIYBET OLMUŞTUR.
GIYBETİN BU MİLLETİN ANA DAMARLARINA KADAR NÜFUZ ETMESİNİN NEDENİ İSE; EĞİTİMSİZLİKTİR.
GIBYET AHLAKSIZLIKTIR, ŞEREFSİZLİKTİR.
TÜRK MİLLETİ ŞEREFLİ BİR MİLLET OLDUĞUNA GÖRE;
ASLINI İNKAR EDEN, ŞEREF VE HAYSİYETTEN NASİBİNİ ALMAMIŞ OLANLAR GIYBETİ ALIŞKANLIK ETMİŞ OLANLARDIR.
GIYBET YOK OLDUĞU ZAMAN BU MİLLET UYANACAKTIR...
GIYBET EDEN BİR TOPLUMDA; RÜŞVETTE OLUR, KAN DA DÖKÜLÜR...
YÜREKLERİ BAŞKA LİSANLARI BAŞKA BEYİNLERİ BAŞKA OLANLAR EN KÜÇÜK MENFAAT KARŞISINDA DİZ ÇÖKERLER.
DÜNÜNÜ BİLEREK YARININ PLANINI YAPANLAR İNSANLIĞIN SÖNMEYEN GÜNEŞİ OLURLAR.
KADİR DURAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.