- 1640 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
...
Cumhuriyet ordusu eritiliyor.
Birilerinin ağzı sulanıyor.
Birilerinin avuçları kaşınıyor.
Birilerinin yayvan ağzı kulaklarına varıyor.
Birilerinin salyaları eteklerinden akıyor.
Nankörlüğün bu kadarına pes !
Ordu, zamanında kokuşmuş-bitmiş imparatorluktan pırıl pırıl bir Cumhuriyet kurarak; erkeklerinizi köle, kadınlarınızı cariye olmaktan kurtardığı için mi tasfiye edilmesine seviniyorsunuz.
Ama bu milletin hepsi sizin gibi değildir.
Bunu geçmişte de gördünüz, yine göreceksiniz.
Unutmayın ki; müslümanları birbirine kırdıranlar, Ortadoğu politikalarında rol alanlara; sonunda postallarını yalatacaklardır.
Ordunun karşısında polisi güçlendirip, ikinci bir TSK oluşturarak Osmanlının çaresizliklerle boğuşurkenki durumuna düşmek, polis devletini savunmak; ya delilik, ya cahillik, ya da hainliktir. ( Aslında aptallıktır.)
Ordu tasfiye edilsin de, demir coplu yandaş güçler size ebenizin örekesini göstersin, bakalım zevklenecek misiniz.
Şehitlere bu kadar tepkisizsiniz.
Sokaklara dökülemiyorsunuz.
“Kahrolsun terör’’ diyemiyorsunuz.
Bu sünepeliğinizle, terörün bitmesini, askerlerin ölmemesini istemeniz komik kaçar değil mi.
Hem ordunun tasfiyesine sevineceksiniz, hem de terörü kim bitirecek diyeceksiniz. Ne komik.
Yandaş medyadan tutun da sivil halka kadar, ülkemizde sistemli ve sürekli dış destekli ordu düşmanlığı yapılıyor.
Başka izahı yok, bunu yapanların çok ciddi ruhsal sorunları olmalı.
Ordunun çağa ayak uydurmasını ve başarılı olmasını isteyenlerin, köstek yerine daha fazla destek vermesi gerekmez mi.
Cumhuriyet ordusunun mayasını bozamazsınız, tasfiye edemezsiniz. Tasfiye edilecek birileri varsa o da ülkenin içindeki mayası bozuklardır.
Ordunun Yahudi olduğuna inandırılmış omurgasız şakirtler. Yahudi üstün cesaret madalyasını ( Yahudilere hizmet edenlere verilen ödülü) ordu mu aldı, beyinsizler.
Ya çok cahilsiniz, ya da çok hainsiniz.
Ama bildiğim bir şey var; millet olma bilincine zerre kadar sahip değilsiniz. Bu cahillikle size millet değil, zillet denir ancak.
Okyanus ötesinden komut alanlarla siyasal islam iktidarı naralarınızın sebebi nedir?
Bu memlekette ezan sesleri hiç susmadı, sussun diyen de olmadı.
Sizin dininiz de vardı,
Allah’ınız da,
Peygamberiniz de.
Bir ay değil, üç ay önceden başlıyordunuz oruç tutmaya.
Size kim müdahale ediyordu.
Camiye gidip duanızı edip, namazınızı kılıyordunuz.
Hacca da gidiyordunuz.
Zekat da veriyordunuz.
Kelime-i şahadet de getiriyordunuz.
Sadece recm törenleri düzenleyemiyordunuz. Değil mi?
Onu mu istiyordunuz yoksa !
Yoksa daha büyük sözler mi aldınız. Daha mı geniş alanlarda otlayacaksınız. Yoksa talana, harama, dünya malına doyamadınız mı hala.
Sayın yiyen ağalar, sayın kemik yalayanlar!
Sizi gidi beleşçiler!
Sizi gidi dejenere olmuş cemaat fabrikasyonu iblisler!
Biat etmek zorundasınız.
Yoksa piliniz biter, değil mi!
Sayın yiyen ağalar, sayın kemik yalayanlar!
Korkun, çok korkun, panik içinde, terör içinde, kabuslarda yaşayın.
Çünkü eninde sonunda cümleniz lağım mazgallarına süpürüleceksiniz!
*Müsadenizle*
YORUMLAR
yazının yaymış olduğu elektrik öyle kuvvetli ki bir bana değil, ihtimal o ki taa okyanus ötesine kadar uzanmıştır...
ben derim bu gece onlara uyku muyku yok...
bende müsaade istesem bu yazınızı arkadaşların hepsine e-mail çeksem de onlar gelip sizden af dileseler nasıl olur...zira bu hal sizi de uyutmayacağa benziyor...
yanlış anlamayın tamamen siz taraflı düşünüyorum...sonsuza kadar haklısınz.. ama sonsuzdan sonra biz haklı olacağız diye teklif etsem nasıl olur ? sakın korkmayın bizde çok para var sizi madur etmeyiz... (!)
hem böylece boşuna hakaret etmişte olmazsınız...
sayenizde kendime acıdım... acı bir kahve içsem iyi olacak...
Müsadenizle
Her ne kadar yazıma eleştiriniz pek net değilse de okuyup değerlendirdiğiniz için teşekkür ederim.
Saygılar.
Maalesef, maalesef, maalesef, uykuda gaspedilmeyi bekleyen bir millet var, kahramanlık destanları kitaplarda kaldı.Yüreğinize sağlık dost, tamamıyle duyarlı insanın duygularına tercüman oldunuz bu değerli yazınızla.Hep var olunuz bu değerli kaleminizle beraber.
Müsadenizle
Teşekkürler
Saygılar
Yazılarınızı yakından izliyorum
İçeriğine katılduığım duygular..Müsadenizle bu yazıyı isminizi kullanarak paylaşmak istiyorum...
Müsadenizle
Teşekkürler
Saygılar
ahmet umut
Kolayı seçmek işimiz olmamalı..
Müsadenizle
Bu arada yazıyı elbette paylaşabilirsiniz.
Sağlıcakla ve huzurla kalın.