- 1356 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
ARTIK YETER
Artık yeter!
Ülkeyi kan gölüne dönüştürülüyor...
Olaylar batı doğu, güney kuzey yurdun her köşesinden patlak veriyor... Bu ülkenin insanına çok yazık oluyor... Akan kardeş kanı...
Bu olaylar ABD ve İSRAİL’in büyük sinsi oyunu... Oyunda partilerse siyasi RANT peşinde. İktidar değişirse oyun biter mi bitmez bu oyum devem eder takı TÜRKİYE iyice zayıflayana kadar...
PKK’nın bir ayağı mecliste ve belediyelerde devletten besleniyor bu açık ve net bu belli... Oysaki Yıllardır kandil dağları bombalanıyor durumsa ortada... Yol ne kadar kat edildi, bir arpa boyu bile değil…
Tüm siyasi partiler durumu çok iyi ve net değerlendirip sataşmaları askıya alıp, gerçekleri sağduyu ön plana çıkartıp ciddi çalışma yapmalılar. "Tencere dibin kara senin ki benden kara" söz ve söylemlerinden vaz geçmeliler...
Bu ülkede evlere ateş düşüyor, ateş düştüğü yeriyse fena yakıyor... Ne var ki, ülkemizde parası olan zengin bedelli askerlikle rahatça yaşıyor, parası olmayanlarsa hem fakirliğin, hem de vatan da yaşamanın cezasını canı ile ödüyor... Balık kokmaması için çok tuza ihtiyaç var çok... Parası olanlar sefasıyla, parası olamayanlarsa cefayla vatanı koruyacak…
Sahi bu milletin vekilleri ne yapar… Seçilene kadar seçmeniyle dost, seçildikten sonra seçmenin yüzüne bakmazlar, çoğu vatandaş vekiliyle görüşemez bile… O seçmeninden alacağını almıştır tulü emeline kavuşmuştur… Sıra seçmeni avutmaya gelmiştir…
Tüm milletin vekilleri, haydin milletin hizmetine...
Hizmet lafla değil, icraatla olur. Adam kayırmakla değil, herkese kucak açmakla olur, Sinsi oyunlarla millete dolap çevirmekle değil, açık kalpla sağlam yürekle gerçek vatan, bayrak, ezan, dil, din, millet ve mukaddesat sevdasıyla olur…
Bir tarafta milletin vekili olacaksın, gidip PKK’ya bilgiler sızdıracaksın traş olup döneceksin bunun adıysa, PKK millet vekili kaçırdı olacak... Hah hah ha güldürmeyin ada mı be? Bir diğeri ise PKK ile kucaklaşıp sarmaş dolaş olacak kucaklaşıp öpüşecek adıysa kardeşlik bulaşması olacak...
TBMM ise tüm olaylara izleyip geçiştirme politikasına devam edecek... Vekilliğin vebalı büyüktür anlayıp ta bilene... Haydin vatan için ele ele, kardeşlik için el ele haydin göreve vekiller. Sizi bu millet samimiyetinizide bir görsün... Herkes eteğindeki sakladığı taşları bir döksün ortaya... Şu akan kardeş kanı bir son bulsun…
Unutmayalım birlikten kuvvet doğar, kuvvetten de güçlü devlet doğar… Bu ülkede yaşayan Gürcüler, Çerkezler, Lazlar, Türkler, Kürtler, Araplar, Arnavutlar, Sünniler, Aleviler vs. birlikte yaşamanın tadını tarihin derinliğinden gelen nefesleriyle ortaya koymuşlar et kemik gibi birleşip bir Millet olmuşlar Türk Milletiyle can bulmuşlar bin yıllık bu birliktelik yıkılmaz, yıkılmayacakta, yıkamazlar da…
Ülkemizde dış mihrakların estirdiği rüzgâr bertaraf edilmeli, kaplayan kara bulutlar dağıtılmalı bu vatan hepimizin. Hepimiz Çanakkale şahitlerinin torunuz emanete hep birlikte sahip çıkıp korumalıyız…
Kısacası Atatürk’ün gençliğe hitabesi iyi okunup analiz edilmesi gerekir…
Yaşasın Türkiye, yaşasın Türk Milleti, Yaşasın Türk Silahlı Kuvvetleri ve şanlı Mehmetçik…
Cemalettin GÜRPINAR
YORUMLAR
İSRAİL İTİ PKK!
Hain, sinsi ve lanet!
Ruhuna çökmüş kasvet.
Siyonist köpeğinin
Tek bildiği ihanet.
Soluduğu nefesi
Knesset’ten alıyor.
Erivan çıkarına
Türkiye’ye havlıyor.
Eski terörist günah
ASALA ve HAGANAH,
PKK çatısında
Yeni emperyal silah
Arz-ı Mevud planı
PKK’nın imanı.
Uyuma Güneydoğu
Kov yurdundan düşmanı.
Terör eylemleriyle
Bizi bölmek, yıpratmak.
Ermenistan planı
KARS’ı başkenti yapmak
Türkçe koyar ismini
Kürt tanıtır resmini
Bölücü Kriptolar
Aslen ari Ermeni
AB ve ABD’nin
Gözü Ortadoğu’da.
Çareyi görüyorlar
Terörist PKK’da.
Demokratik söylemler
Yüzlerini maskeler.
Sen uyanık olmazsan
Düşmanlar sevinirler
PKK’lı köpeğin
Boş vaadine kanmayın!
ASALA eniğine
Dünyada inanmayın!
Yerler domuz etini,
Mundar tüm bedenleri,
Şeklen benzeseler de
Bunlar insan değil ki!
MOSSAD militanları
Eğitiyor Çomar’ı.
PKK İsrail’in
Oynadığı kumarı.
Yaşlı, çocuk demeden,
Sivili gözetmeden,
Cinayet işlemeyi
Öğrendiler STERN’den.
Bunların hepsi manyak,
İnsanlıktan çok uzak!
PKK Knesset’in
Bize kurduğu tuzak!
Doğru bir yanı olsa,
Pusuda yatar mıydı?
Çocukların kanına
Eroin katar mıydı?
Kimi Marksist, Leninist;
Kimi Zerdüşt, Ateist...
HEPSİ İSLAM DÜŞMANI,
Hepsi kafir, Kominist
“KÜFÜR TEK MİLLET” böyle
Terörün bünyesinde.
Müslüman bulunamaz
PKK künyesinde.
Bu nasıl dava ise;
VAHŞET tek sermayesi,
Ahlak yok, fazilet yok;
ZİLLET bir tek hissesi!
Seni göndereceğiz
Cehennemin dibine.
Aşağılık terörist
Kendine gel, kendine!
İsrail, Ermenistan
İtini çeeek dağlardan!
Kemik atanın mı var?
Hoşşt! Defol git Doğu’dan
Türk’ü, Kürd’ü hepsi bir,
MÜSLÜMANLAR KARDEŞTİR.
Marksist, Leninist terör
Hem hain hem kalleştir.
Korkusuz bir milletin
Onuruyla doğarız.
İt, köpek rakip değil
Dünya gelse boğarız!
Bedir’den çıktı yola
Küfrün üstüne yürür.
Mehmetçik peygamberin
Kahraman sembolüdür.
Kimseler durduramaz
Bize engel olamaz
Türkiye bir bütündür
Büyür, parçalanamaz.
Tel-Aviv’de yaparız
Zafer’in düğününü.
Erivan’da kutlarız
Yeni tehcir gününü.
Emrullah Bedir - Sosyal Bilgiler Öğretmeni
http://www.edebiyatdefteri.com/index.asp?istek=siirlerim
Emrullah Bedir tarafından 9/27/2012 5:57:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dalgalar yıkıcı,dalgalar vurucu gemi kaptansız.Elini vicdanına koyan,vatan millet aşığı müstesna insanlara ne çok ihtiyacımız var.Ama böylelerinin akibetlerini de biliyoruz korkutulduk,sindirildik.
acı bir bekleyiş içindeyiz kuzu gibi,sessiz.Bazen diyorum ki elle gelen düğün bayram bütün yaşananlara rağmen alkış tutup,oy verenlerin bugün de aynı şeyi yapacak olmaları bunu söyletiyor bana.
Saygılarımla.
oldukça anlamlı ve gerçeklerin yazıldığı bir çalışma.
sözün bittiği yerlerdeyiz.
ama bu oyunda asıl hata, Ülkeyi yöneten zihniyetin yanlışları yatmakta.
Bir açılım dediler,Haburda rezalet yaşattılar.
Osloda gizli görüşme yaptılar. sahi kiminle ve nediye?
Sonra Millete dönüp sanki doğru yapıyorlar gibi gerçekleri saklayıp dalga geçiyorlar.
Üstadım kimseyi karalamak amacında değilim.ama şunu iyi bilelim,
Amerikanın dümen suyundaki bir yönetimden bu ülkeye hayır gelmez.
Esadla kanka olup,ardından Amerikanın isteği ile düşman olan zihniyetten korkarım.
Kaddafinin linç olmasına sadece seyreden, bir çift laf edemeyenlerden korkarım.Sahi Kaddafi büyük bir ödül vermişti.galiba oda yanlış yapmış.
Biz bir olalım diri olalım Allah'ın ipine sıkı sarılalım gerisi boş bence.
kutlarım kalemi.
Yaşasın, Türkiye Cumhûriyeti Devleti ve O'nun, Yılmaz Bekçileri Olan; Türk Silâhlı Kuvvetlerimiz.
Cümleyi yazdınız mı, eksik yazmayacaksınız...
Artık, Lâfın Tamâmını, herkese(!) Söyleme Vakti Geldi.
*Akıl Darlığı Hastalığı bulaşıcıdır; Salgın hâle Geldi!.
*: İşin Sonunun Nereye Varacağını Önceden Düşünememe, kestirememe ve Görememek!.
Lâ Havle...
/
Sayfanızdaki Yazının Üzerinde Kullandığınız Türk Bayrağı, İstanbul Arkasından Doğuyor mu, Batıyor mu?!.
Bayrağın Önüne(fonuna) Resim Konulamaz... Hiçkimsenin.
Sağlığınızı Dilerim...
kadiryeter Kadir Yeter.
22 EYLÛL 2012-TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=104789
CemalettinGÜRPINAR'A
Elinize dilinize sağlık. Fatih Sultan Mehmet İstanbula girdiği gün Papazlar ve halk kilisede ''melekler dişi mi? erkek mi? tartışması yapıyorlarmış. Türkiyenin durumu şu anda aynen böyle Kurtuluşumuz Atatürk'ün yolu.