- 886 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİMCE: MUTLU OLABİLMENİN YOLLARI
ÖNCELİKLE:....Her türlü şartlar da hayata sımsıkı bağlı olmaktır...ufacık şeylerden memnun olup yetinebilmektir...iyi düşünüp iyi görmektir...hayvanları sevmek...olumsuz insanlara karşı temkinli olmaktır...zaman zaman kendini şımartıp ödüllendirmektir...gülümsemek, gülebilmektir...zorluklarla mücadele edip ayakta kalabilmektir...doğru bildiğin yoldan şaşmayıp başkaları tarafından sindirilememektir...aciz olmamaktır... kendine güvenmek ve bu güveni yansıtmaktır... sosyal olmak...el becerileri öğrenmek, yaptıklarını hediye etmektir... paylaşmayı bilmektir...(tabii adamına göre, enayi durumuna düşmeden.. bu günkü şartlarda) hatalarınla, güzel olmayan tarafınla da kendini sevmektir...araştırmak, öğrenmek için çaba sarfetmektir...kendinle dalga geçip sakarlığına gülebilmektir.
NURGÜL SOYDAN
YORUMLAR
Her nesnenin bir sonucu elbette vardır...Hangi gün doğmadı kı, karanlığın sonu olmasın.O karanlıklarda mücadele veren özgür insanları savaşı bitmedi ki!!!!!!
Hayatı bilen ve hayatın zorluklarını bire bir yaşayıp,evrensel bir bütünlük anlayışıyla kendisini, tüm insanlara armağan edip özgürlük savaşını verip,yaşamanın tüm güzelliklerinden kendini mahrum bırakıp,ahlak anlayışıyla özdeşerek yaşama savaşını veren insanların sonucu ise karanlık perdeleri yırtıp gün ışığına çıkarmasını bilene ne dersin can dostum.Beni yaşanmamışlığın özleminden çekip özlemlerin denizinde daha nice özlemleri aheste aheste çeken birinin yüreğine ilaç olabiliyor musunuz?
Hangi maviliğin güzelliğine beni atıyorsunuz?
"Geç fark ettim taşın sert olduğunu su insanı boğar ateş yakarmış"
Külleri savrulan o yüreğe ne dersiniz can dostum.....
Sevgi ve selamlarımla....
NURGÜL SOYDAN
Sevgi, insanlara verilen en şahane duygudur, tamamen pozitif duygulardır.
Fedakârlık, hoşgörü, anlayış, sabır, şefkattir. Kendini karşındakini yerine
Koymaktır, özlemek ve özgür bırakmaktır.
Sevgi, korkusuzluktur, huzurdur, sevinçtir, hafiflik hissetmektir.
Sevgi, bağışlamak, affetmektir.
Sevgi, yüce bir duygudur.
Anlam yüklü değerli paylaşımınızı yürekten kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.