SENSİZLİĞİ BEKLEYEMEDİM - IV -
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Beklemek ne kadar zormuş meğer. Elime aldım duygularımı kapına geldim. Sevgi dilenirken gönlüne, sana yardıma geldim. Sevgiye düşman ne kadar kelam varsa yüreğinde öldürmeye geldim. Son yüzyılın ‘ego’sunu, asırların yerinden edemediği ‘kibir’i, hep başkasından bekleyen ‘atalet’i … en güzel sevda sözcükleriyle vurmaya geldim. Onları öldürmeden yer kalır mı aşka!..
Yürek yangısıyla kapını çalarken yakıcı kelamlarla halimi arz etmekten öte değil meramım. Hep söylersin ya; “ Hedefe giden en kestirme yol doğru olandır!” gözlerine bile kaçamak bakan nazarlarıma inat. Söyleyecek söz bulamaz susardım yanında. Hatta kendime bile kızardım, buluşmadan önce hazırlardım tüm söyleyeceklerimi. Ama gözlerine bakarken unuturdum ezberlediklerimi. Hınzırca oynardın bu halimle de önüme yuvarlardın duymak istediğin sözcükleri. O yüzden mektuplara kaldı bu zamanda sevdam. Oysa herkesin elinde telefon doyasıya yazıyor sevdanın mesajlarını. Zannım, insanların elinden telefon düşmemesinden dolayı. Çağırmak, buluşmak o kadar kolay ki bu zamanda. Kulağında sevdiğinin sesini eksik etmiyor ki sevenler. Kavuşmalar anlamını yitiriyor, vuslat ise şehvetin koynunda can çekişiyor.
Bir mesaj yaz deselerdi “Hedefe kestirmeden giden yol en tehlikeli yoldur. Çünkü o kurşunların gittiği yoldur.” Jerzy Lec. der, sevdaya mektuplar yazmaya devam ederdim. Çünkü sevda, mesajlardan önce düştü mektuplara.
YORUMLAR
Bazen teknolojinin sevilmeyen yönleride olabiliyor.Jerzy Lec ve dolyısıyla Bilser' e katılıyorum.Ancak bu kadar derin ifade size yakışır. Sanki okuyanı anlatmışsınız. Selamlar
Bilser
ayrılıkla beslenmese ...
vuslata erilse adı "aşk" olur muydu!...
hele bir de nazenin "vuslat" muradın der ise...
selam ve saygılarımla
telefonlar oldukça birbirimizi hiç görmeyeceğiz ve göremeden öleceğiz demişti şair... hala mektuplar hayatımızda olduğundan anlayamamıştık acı gerçeği. şimdi daha iyi anlaşılıyor...
"Oysa herkesin elinde telefon doyasıya yazıyor sevdanın mesajlarını. Zannım, insanların elinden telefon düşmemesinden dolayı. Çağırmak, buluşmak o kadar kolay ki bu zamanda. Kulağında sevdiğinin sesini eksik etmiyor ki sevenler. Kavuşmalar anlamını yitiriyor, vuslat ise şehvetin koynunda can çekişiyor."
efenim iadeyi ziyaret kabilinden olsun... kabul buyrun...
Bilser
Tüm ülkeyle konuşuyoruzda aynı odayı paylaştıklarımızı unutuyoruz yavaş yavaş...
Selam ve saygılarımla...
Güzel ve duru bir yazı. Aşk'la şehveti karıştırdıkça gerçek sevgiyi bulamayacak gönüller.
tebrikler...
Bilser
Peki, şimdi çok mu güzel yazıyorum?... Hayır!
Kimse kusursuz değildir.... yapabildiğimin en iyisini yapmaya gayret ediyorum.... Pek güzel yazamasam da anlatmak istediklerimi anlatıp bir çeşit sağaltım yapıyorum ya…
Bu da bana yetiyor..."
Altına imzamı koyarak ortak olmak istiyorum!..
Yazdıklarımın yok olmasınada gönlüm razı olmadı...
Yine sizin ifadenizle;
"Her insan, dinlenmek, anlaşılmak ister. ..."
Nasıl olsa hepimiz mektuplar yazdık dedim...
Belki, bana da zaman ayırıp okuyan olur diye ..
Yorumlar ve cevapları o nedenle çok değerli...
Bilser
yeni havalanan turnaların kanatları.."
Eskiden mektupları da turnalar getirirdi...
Demek getirdikleri elma şekeri misali "umut"muş...
Romanını yazamayanlar "Aşk"ın,
Hiç olmazsa "O"na mektuplar yazsın...
Temenniz için ayrıca teşekkürler... böylece adresini bilen çıkar belki de...
çok güzel yazı, meramı anlatabilmek bu olsa gerek kısa öz ve resmedici.....................tebrikler
Bilser
Dediğiniz gibi bir dünya kurmak belki de yazmak... duru ve berrak...
Sevdaya dair gönlüme düşenleri ölümümden kaçırmak istedim!...
Selam ve saygılarımla....