- 679 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AMASYA DA BİR AŞK HİKAYESİ..
AMASYA DA BİR AŞK HİKAYESİ..
Genç kız bindiği otobüste tedirgin ve hüzünlü.Önce kaybettiği annesi, daha 5 aşında ve 4 yaşında ki kız kardeşi ile kalakalan öksüz bir çocuk..Babası annesine olan aşkından deli divane kendinde degil..bir asker olan baba kendini içkiye vermiş.kaybedilen anne daha 21 yaşın da güzeller güzeli bir İstanbul kızı..iki kızının ardından üçüncü doğumu ve bir erkek evlat Ahmet, dünya ya gelen…ne mutluyduk diye düşünen genç kızımızın gözlerinde damlalar taşarak esmer teninden aşağı yuvarlanmakta..ve doğumun kırkını bulamadan loğusa hummasından ölen annesi…tek hatırlayabildiği ipek gibi bir ten ve güzel eller..bukleli saçlar annesinden kalan…Annesinin yerine gelen yeni anne mavi gözlü sarışın bir kadın..o da dünyalar güzeli…ve sevgiyle bu iki kızı bağrına basan bir genç kadın…çok yakışıklı olan babasına da bir o kadar aşık bir kadın yeni anne…kendilerine bakılması için çevre baskısıyla yapılan bu evlilikte kadın eşine aşık..ama babası ..ya babası…bin bir zahmetle ulaştığı biricik sebahat’i…ve ellerinden uçup giden ..onun yerine kimseleri koyamamakta…
Molada arabadan inmeye çekinen kızımız daha 16 yaşında kıvrık siyah saçları ,iri simsiyah gözleri ve dolgun kırmızı dudakları ile bu yaşta bile bir afet’i devran…adı mı..!!! Ülkü…
SEBAHAT VE HAMZA’NIN AŞK’I…
Hamza Kuleli askeri lisesinin birinciliği elden bırakmayan altın öğrencisi..ve İstanbullu sevdası Sebahat güzeller güzeli…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.