- 549 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Savcı(40.blm)
Siyanür, siyano grubu (-C≡N ) içeren kimyasal bir bileşiktir. Hidrosiyanik asit ve bu asitten türeyebilen metal tuzlarının genel adıdır.
Hepsi şiddetli zehirlidir. En önemlileri, sodyum siyanür ve potasyum siyanürdür. Endüstride ısıtılmış kuru karbonlar üzerinden, amonyak (NH3) ve CO gazlarının karışımı geçirilerek elde edilirler.
HCN (Hidrosiyanik asit), acı badem kokusunda çok uçucu bir sıvıdır. 28 santigrat derecede kaynar. Sudaki çözeltisi çok zayıf asittir.
Siyanür ve bileşikleri kimyasal yollarla üretilebildiği gibi bazı bitkiler ve hayvanlarca da üretilmektedir. Siyanürü doğal olarak üreten birçok bitki, bakteri ve böcek vardır. Kiraz, badem, kayısı, şeftali, erik, fasulye, patates, turp, lahana, şalgam, brokoli ve mısır siyanürlü bileşikleri doğal olarak üretmektedir.
Siyanür kanda bulunan methemoglobin’e irreversible (geri dönüşümsüz) bir şekilde bağlanarak etkinlik gösterir.Bu özelliği kanın dokulara oksijen perfüzyonunu sağlayamaması sonucu hipoksi’ye ve sonuçta hipoksik şok ve ölüme neden olur.Oksijen mevcuttur fakat kanda taşınamaz.Vücut adeta oksijen havuzunda boğulur."
Murat ve sinem aslıjnda Necmiyi eve çağırmadan bu planı nasıl uygulayacaklarını düüşnmüşlerdi,Sinemin kimya öğretmeni oplması işllerini lkolaylaştrmıştı,okuldan aldığı yüz gramlık siyanürü deney zayii kkıısmına kaydetmişti,sonrası çok kolyadı, eldivenli elleriile Murat bu tebelşir tozunu andıran tozu dikkatlice kondomdan aşağı dökmüş , kondomun tüm duvarları necminin yaklaşık onsekiz santimlik organındaki her bir hücreye yavaş yavaş sinömişti,necmi hiçbir zaman işi bittikten sonra çay içmeye kalmazdı ve o gün de kalmadı,evininin yolunu tuttuğunda direksiyon başında son nefesini vermişti.
o gece savcı bey için sıradan bir geceydi,peş peşle içilen sigaralar, defalarca ısıstıılıp içilen çay kahve ikilisi ve gençliğimde keşke başka meslek seçseydim mughabbeti ile devam eden nöbet gecesi birden "ölümlü trafik kazası" anonsu ile hasreketlenmişti.olay yerine geldiğinde duvara çarpmış bir arabba ve başı öne eğik ağzında salya köpük karışımı ve kan sızmakta olan orta yaşlı bir adam.
"necmi TEMİZER
35 yaşında ,tekstilci,viranşehire kayıtlıTC:17333047491,evli "
sayın savcım eşine telefonla ulaşılıp bvilgi verildi,dedi göbekli polis memuru.
Gözyaşlarıın silen bakımlı bir bayanı buldu karşısında cumhuriyet savcısı,zerafeti ile etrafındaki tüm erkekleri etkilebileyecek derece albenisi olan,hayatını her sene hazırladığı yıllık ders planları gi,bi belirkli bir plan çerçevesinde devam ettiren bir matematik öğretmeni,yıllarca tebeşir tutan zarif ve baeyaz ellerini uzuzn uzuzn incelerken ,rahatlaması için sigara paketini uzattı savcı Ramazan Şremet.
"Kalp krizinden şüpheleniyoruz ancak yinede adli tıp raporundan sonra kesin bir sonuca varacağız,arabada fazla hasar yok, bu şekilde geçirilen bir trfaik kazasında aracı kullanana şahsın ölmesi imkansız gözüküyor,yine de sormak zorundayım,son zamanlarda kavgalı olduğu,borçlu yada alacaklı olduğu biri var mıyıdı ?"
-"(ağlayarak)kocamın borcu her zaman vardı,ama kavgalı olduğu kimse yoktu, belki alkollüydü bilmiyorum,sağlığını önemseyen biriydi,
-"Sizce gecenin bu kadar ilerleyen saatinde evinde olmaması normalsi dir ,eve geç mi gelirdi kocanız?
-geç geldiği zamanlar olurdu elbat , iş yerinin yakınıda bodrum katında bir atölyesi var,bazı geceler gelmek istemezdi, bana da bilgi veririd, i ama bu gece aramayınca , ben ,, (burunun silerek ) geleceğğini sandım ,..
-NEcmiye hanım başınız sağolsun, şimdilik raporu bekleyeceğiz,cenazeyi erken teslim almanız iiçin elimden geleni yaparım,şimdi çıkabilirsiniz.Allah rahmet eylesin.
Necmiye kendisini toparladıktan sonra,savcının numarasını çevirdi,yarın uygun bir saatte makam odasıında görüşmek istediğini belirtti.
Siyah diz seviyesinde dar eteği ile makam odasına girip, bacak bacak üstüne attıktan sonra, yere bakarak anlattı Necmiye,evliliklerinde monoton geçen c,insel hayatlarına renk katmak amacıyla eş değişim gruplarına katıldıklarını anlattı,yaklaşık dört yıl boyunca görüştükleri çiftler hakkında bilgi verdi.Savcı Ramazan Şermet çiftler hakkında haber merkezinden bilgi toplayacağını söyledi,eşinizden gelen ilk bulgular,külotunda sperm damlaları olduğunu ,ölmeden yaklaşık yarım saat önce cinsel ilişkiye girdiğinin tahmin edilidiğin i belirtti,eşinizin son günlerinde sizden gizli görğüştüğünü tahmın edıyoruz necmiye hanım " dedi.
Necmiye evliliklerind e her ikiisinin de özgür davrandığını bunu ihanetr olarak görmedıklerını anlatmaya çalıştı,son zamanlarda kendisinin de Murat Talkım ismindeki bir yazar ile görüştüğünü belirtti.
-"Murat Talkım ,eş değişimi gruubndan mımydı ?
-evet,koacm da murat TALKIMın karısı , Sinemle olmaktan cok mutluydu,ancak son zamanlarda sıkıldığını anlatmıştı.
-en sık görüştüğünüz çiftler arasında bu çift de var mıydfıd?
-evet murat ve sinem çifti en son tanıştığımız çiftti,Murat karısı Sinemin eş değişimine soğuk baktığını onu ikna edemediğini anlattı,biz de onu tek kabul ettik,üçümüz gece boyunca birlikte olduk,murat biseksüeldir,yanı hem benımle hem de koacmla nbirlikte oldu,erkeklerle olurken pasıf oluyordu,cocukluğunda tecavuze ugramış , sonra da erkelerle birlikte olmaya başlamış,ama karısını ve hatta benı tatmın edecek kadar erkeklılkten uzaklaşmamış bir adamdı,ben murat ile koacmmdan habersız otel odasında birlikt eoldum, karısını ıkna etmesı ıcıcn kocam baskı kurdu,sonunda sinemın ıceceğine muratın kullandıpğğı yusturucu ılaclardan koyduk, Sinem sabaha kadar koacmla oldu,sabaha karsı biz evden ayrıldık,sonradan cokkavga ettıklerını duyduk, ama Sınem nasıl olsa olan oldu deyıp , eş değişim i partilerine katılmaya başlamıştı,bu konu hakkında başka biligm yok,
-"kocanızın sosyal paylaşım sitelerindeki hesabları ınceledık,ayrıca bılgısayarında cok sayıda vıdeo var,bu vkayıtlarda bırlıkte oldukları ınsanlar da var mıydı?
-onlar genelde pornografık vıdeolardır,eş değişiminde güven önemlidir,kocam kımsenıın guvenını sarsaack harekette bulunmaduı.
-size şimdi bir kayıtı izlettirecegim.Necmiye hanım , görüntülerden bunu bn porno olmadıgın anladık , (kaytı başlatır)
-evet, kocasm ve .. birkilkte oldugu kişi Sinem ,bu , evet... karanlık bşir ortam ama Sinem ,hiç hareket etmeden uyyuyor çünkü , bu .. o .. gece .. yani ilk gfeceleri.."
-"kocanız bu kayıtlarla şantaj yapmış olabılırmı?"
-bunu neden yapsın ?sinemle birlikte oldu, istediğini zaten almıştı, "dedi.necmiye
pekala şimdilik bu kadar yeter sanırtım , sizi yorduk,verdiğiniz isimler üzerinde detaylı ınceleme yapacağız,teşekkur ederım "dedi,Necmiye yı yayakta uğurlarken savccı Ramazan Şerbet.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.