- 511 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
39.blm Damlalar(yeni blm)
sinem için Muratla beş yııl süren evllilikleri artık bitmişti,Muratın biseksüel olmasına çalıştığı kurumda evrakta sahtecilik yapıpp zimmetine para geçirmesine,karşı dairenin kızı ile aşk yaşamasına bir kamyon şöföçrü ile kendi yayatğpında sevişmesine katlanmışltı çocukları için ama istemediği bir erkekle zorla birlikte olması, kocasının kendi eliyle karısını yabancı bir adamı servis etmesini kabul edemezdi,artık kendi hayatını yaşamalıydı,birlikte olduğı u her erlekele Murattan intikam alaacktı,onun acı çekmesini pişma n olmasını istiyordu.Necmi ve Necmiye ile hafta sobnları görüşmeye devam ettiler,ve kendilerine göre cok daha deneyımlı olan bu cıft , MÖurat ve Sinemi başka evli çiftlerle tanıştırdı,böylece partilewre katılamaya balşladıkşle<azr,partşiler hafta sonları , tum cıftlerın buluştuğu bır evde oluyordu,bayanlar fasrlklı odalara gecıp beklemeye başlıyorlardı,erkekler ıse mısafır gıbı odaları dolaşıyorlar "iş"i bitince erkek afdrklı odaya geçmek için odadan ayrılıyordu.Karşılıklı güvene dayalı bu oyunlarda kımse birlikteliğini kayda almıyordu.Necmi ise her gece rüyalarına gireen Sinemi elde edince artık başka kadınlara yönelmişti,yine acemi bir çift bulup evin hanımı swınger ilişkilerle tanıştıran ilk kişi olmak idstiyordu,yeni heyecan yaşamak istiyrodu,ödeyemediği senetleri için ise Sinemin resimlerini kullanacaktı,Muratla ayaküstü birlikte oldukları camii tuvaletinde gecenin ilerleyen saatlerinde buluıştular,bu ara sokakta kalan kilisedebn bozma bir camiiydi.Son bölmeye girip kapıyı arkadan kilitlediler,Murat daha kapıyı sürgülemeye çalışşırken Necmi çoktan onu kavramıştı,kalçalarını sıkmaya başladı,sonra omuzlarına bastırıp , çömelmesi gerketiğini dolaylı olarak anlattı,Murat çömelip onu rahatlatmak iiçimn çalışmaya başladı,sidik kokusunun her tarafı sardığı bu yer altı mekanında,Necmi her zamanki gibi erkenden gelmişti,damlalar ağzında birikmeye başladı murat’ın,son damlaya kadar bekledi,bu arada yukardan ayak sesleri geldi,yaklaşan biri vardı,adımmların şiddeti güçlendikçe korkudan kalp atışları hızlanmıştı,ağzınd aabirikmiş sıvyı tükürmesi gerekti,adam yanlarındaki kabine girdi,ikkiside korkmuştu,ilk murat çıktı kabinden lavaboya tükürdü,ardından Necmi hiçbir şey demeden kabinden çıkıp hızla merdivenlerden yukarıya çıuktı,Murat ise ağzını çalkakalayıp musluktan bol bol su içti buna rağmen ağzında çamurumsu bir katılık hissetmekteydi,çünkü ilk damlaların boğazoından aşağıya doğru aktığını hhissetmişti,yulakarı cıkınca Murat necmiye mesaj attı "erkekliğinin sıcaklığını hissetmek için hewr şeyimi veririm .." Necmi beklediği mesajı almıştı,artık onbin lira borç istemek için daha uyugn bir ortam bulamazdı,ödeyemnediği bir senetinin olduğunu anlattı ve Sinemin devlet memuru olduğu için bankadan kolaaylıkla kredi çekebileceğini yazdı,"devlet memuru" kelimelerinini n altını çizigili yazmıştı,elindeki fotğraf ve video kayıtltarının Sinemin memuriyetine son noktayı koyacağını biliyordu.
Murat mesajı eve vardığında aldığı zaman Sinem bilgisayar başında yeni bir çift ile tanışmıştı,Murat da gelince kameraları acarak tanıstılar,gecenin ilerleyen saatlerine kadar sohbet devam ederken,Sinem kameranın karsısında ağzını kullanarak hem Muratın hem de karsıdakı erkeğin boşlamasını sağlamıştı,sabah akarşı yatklarına uzandıkları zaman Murat Necmininin on bin lira isetdiğini; -üstü kapalı olarak kendisini tehdir t ettiğimni -elinde fotoğraf ve videıolar olduğunu bu belgeleri kullanmak istemediğini söylediğini Sineme anlattı.
"eğer dediğini yaparsak,bir dahaki seferere iki mislini ister,kocacım"dedi,Sinem,Necmi ile birlikte olduktan sonra bu sahte se4vgi sözcüğünü çıok kullanmakataydı,aslında bu kelime Murata evliliklerinini bittiğini sahte bir birlikteklik yaşadıklarını anlatmak içindi.sinem haklıydı,bu parayı temin etmek yerine polise gidip gewrçeği anlatmak gereklti,ancak Sinem in öğretemen olnması açılacak soruşturma sonucunda i.çşssiz kalması demekti.Neciinini n istediği parayı ıtemin etmek için kredi çekmelelreimne gerek yoktu aslında Murtat bu parayı fazlası ıle temin etmişti,ama yasal olmayan yollardan ve bu parayı nasıl ele geçirdiğini karısı dahi bilmiyordu mama artık karısına anlatmanın zamanı gelmişşti.Geçici görevli çalıştığı huzurevinde bapğışa gelen vatandaşklardan makbuz karşılığı kabul ettiği onbin lira bağışytan söz ettti.sinem ise bağışın karşılığında makbuz yazdığını bu parayı alamayacağını anlattı,ama makbuz defterininin son sayfasını koparmıştı,kopyasını ad yanına almıştı,müdüre bu bağıştan söz etmemiişti.Yaşlılar için ödenen bu paraya el koymuştu ve o günden bu yana devamlı şans oyunları oynamaktaydı ama büyük bir kımı hala harcamamaıştı.sabahın ilk ışıkları ıle uykuya daldılar.
Murat kahvaltıdan sonra Necmiyi aradı ilk ve son kez yardımcı olacaklarını söyledi,Necmiyi eve çağırdı,parayı verdi,Sinem çocuklarla okula gitmişti,Necmi birlikte olmayı teklif etti;
"Hangi cesaretle bunu öneriyorsun?"Sende utanma yokmu ?"dedi
"Senin utnamaktan söz etmene çok şaşırıdım dedi,bir i.ne için fazla iddialı konusuyosun ,kendini ve karını bana meze yaptın ,şimdi nbana a utanmaktan söz etme "
Murat bu sözlerle çılgına dönmüştü,yumruğunu sıktı,sonra gevşetti,peki sen her zamanki odamıza geç ,ben de vazwelin alıp geleyim"
Necmi soyunmaya gerek duymadı,sadeec e fermuarından aletini dışarı çıkardı,Murat her zamanki gibi önce gırtlğına varana kadar sıcak aleti ağzına aldı,ağız boşluğundayken dil darbeleriyle heyecanlanmasını sağlamıştı.
"Aferim lan i.ne şişni biliyorsun,haftaya aynı patrayı gene getireceksin anladın mı ,a.koduğumun çocuğu ."dedi Necmi ,Murat aniden çekildi,bunu yapacağını bılıyorudm dedi,polise gitmemizden korkmuyoıormusun ? diye sordu,
"senin g.tün yemez lan,şimdi şu yarım bıraktığın işi tamamla , gelcem zaten az kaldı" dedi,necmi ,Murat sahıbını n önünde diz çöken köle gibiydi,aldığı emirleri yerine getirdi,elindeki aletin titiremeuye başladığını anlamıştı,sana kondomu ağzımla takayım dedi,fantezi olsun,farketmez cevabıunı alınca kondomun kıvrımlarını birer birer açarak kılıf içindeki organa baktı,ve küçük hazneye damlaların dolduğunu gördü,bunlar Necminiin son danmlalarıydı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.