- 781 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİLİĞE VE DEMOKIRASİYE KARŞI OLAN FESAT VATANDAŞLAR
FESAT VATANDAŞ
İnanmayacaksınız ama Türkiye’deki bir çok huzursuzluğun temelinde hep fesat ve hazım- sız vatandaşlar var.Asla ülkeye barış ve kardeşliğin gelmesini istemeyen bu fesat vatan- daşlar hep savaş ve gerilimin davulculuğunu yaparlar.Ateşin üzerine benzin dökerek kin ve nefreti körük lerler. Örneğin bir asker mi öldü onu günlerce çeşitli yayın organlarında tahrik edici ve yıkıcı propagandalarına malzeme ederek felaket telalığını yapar ülkenin hu- zurunu kaçırır,Türk ile Kürdü bir birlerine düşman etmek için ellerinden geleni yapar ve asla Türk Kürt kardeşliğini ve barış içinde yaşamalarını istemezler.
Peki neden?
Her şeyden önce bu fesat vatandaşlar aç gözlüdür.Dünyayı yeseler gözleri doymaz. Tür- kiye ’ nin tüm zenginlik kaynaklarından sadece kendileri yararlanmak ister ve Türkiye’nin en güzel yerleri olan Marmara,Ak Deniz ve Ege Bölgelerine yerleşmiş ve oraya onlardan başka kimse gelsin ve orada yaşasın istemezler. O yüzden sistemin ötekileştirdiği Kürtler ile dindarların o- raya gelmelerini istemezler.Dikkat edilirse linç olayları ve provokasyon- lar hep o bölgelerde olur.Görevi gereği İstanbul’a gelen Doğu’lu bir memura,”İstanbul’da ne işin var memleketine git ,”diyen Türkiye’li bile olmayan birinin bu cüretkarlığı çarpıcı bir örnek değil mi?
Fesat vatandaşlar için en önemli olan şey menfaattir.Milliyetçilikleri,bayrakçılıkları ve Türk- çülükleri sadece menfaat içindir.Menfaatları bozulduğu zaman o değerleri bir anda unutabilir- ler.Bu türler,her şeyden önce çok uyanık,ortama göre çok güzel konuşan ve her renge girebi- len kişilerdir.Devletten ve düzenden beslenmeyeni yok gibidir.Eskide ısrar etmelerinin ve her yeniliğe karşı çıkmalarının temelinde arpalık haline getirdikleri devletteki postlarını kayıp et- me endişeleri var. Ülkenin zengin ve bereketli bölgelerinin yanında devletin her kademesine de kök salmışlar. Her biri birer Hürrem Sultan gibidir.
Beslendikleri sistem ve rejimi değiştireceklerinden korktukları için demokrasiyi ve özgür- lük- leri pek sevmezler.Kendi düşüncelerinde olmayanların komşuluklarına bile tahammül edemezler.
Irkçıdırlar.Çünkü ırkçılık ile beslenirler.Irkçılık onların beslendikleri düzeninin bekası için gereklidir.O arpalık düzeninden yararlanmayı sürdürebilmek için bunu yapmak zorunda- dırlar.Çünkü aslında kökenlerini saklayan bu tipler başka türlü kendilerini kabul ettiremez- ler.
Haset,hazımsız ve anlayışsızdırlar.Onlardan başka kimse huzurlu,başarılı ve mutlu olsun iste mezler.O yüzden en büyük zevkleri düzenin ötekileştirdiği insanlarla alay etmek,onla- rı aşağılamaktır.Bunu yaparken aslında inkar ettikleri kökenlerinden duydukları aşağılık kompleksleri ni ve ayıplarını örtmektedirler.Kraldan çok kralcı olmalarının temelinde de bu var.
Ülkeye en büyük zararı veren bu fesat vatandaşlar her şeye sahip olmalarına rağmen yine de mutsuz ve huzursuzdurlar.Birilerine zarar vermekten kendilerini alamıyoryorlar. Çünkü psiko lojileri başka türlü rahat edemez ve şişik egoları tatmin olmaz.Tarih bu tür örneklerle doludur.
Ülkeye en büyük zararı veren bu hasta ruhluları deşifre ettiğimiz zaman ülke huzura kavuşur.
18 ağustos 2012
Reşit YAMAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.