YORUMLAR
evet yavrum evlilikle ilgili harika bir yazı yazmışsın.seni,n dediğin kurallar çerçevesinde yürürse evlilik,mutlulukların en büyüğü olur.ama akside olursa kıyamet kopmadan o evde cehennem hayatı yaşanır.hele araya ihanette girerse daha o yuva doğrulmaz.işte bizim başımızda.şerefsiz kızımı aldattığı kadınla evlendi.erken emekli olup amerikaya dfoldu gitti.2 senedir çocuğuda görmüyor çok zor evladım.yarama tuz bastın.canım acıdı şimdi inan.şöyle bir söz var.....Cok özür diliyorum ellerini tuttugum icin, cok özür diliyorum gözlerine baktigim icin, cok özür diliyorum seni insan yerine koyup sevdigim icin..........Hani insan aglamak ister de, gözlerinden yas akmaz! Hani insan gülmek ister, yürekten gülmez! Hani insan birini bekler, o hic gelmez! Iste o zaman ölmek ister, ECEL GELMEZ!
Nefrete sevgiden daha cok güveniyorum cünkü nefretin sahtesi olmaz!
her şeyin sahtesi olur ama nefretin asla.nefretin olduğu yerdede yuva ayakta kalamaz.çökmeye mahkumdur.....eline dili,ne ve yüreğine sağlık.çok güzeldi.aslında ben yazıları okumak için zaman bulamıyordum.ama baktım çok güzel yazılar çıkıyor,valla şimdi yorumdan vakit ayırıp okuyorum.selametle kal.
Yeganem
Allah kötülerle karşılaştırmasın kimseyi .Kendine iyi bak abla.Aslında bazıları mutlu görünürler içleri kan ağlarken yuvayı ayakta tutmak için uğraşsalarda kurtarılmaz o yuva..Allah a emanet ol selam ve dua ile..