- 478 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TERÖRE DESTEK VERENLERE... YAZIKLAR OLSUN
TERÖRE DESTEK VERENLERE... YAZIKLAR OLSUN
Vatan uğruna şehit düşenleri rahmetle anıyorum, mekanları Cennet olsun.
Saygıdeğer gönül dostlarım: Selamünaleyküm size. Her sabah yüreğimi burkan haberlerle uyandıkça inanın tahammül edemiyorum. Son dönem de artan terör olayları Devlete ve millete verdiği zararlarla adeta kudurmak tadır.
Askerimize, polisimize, güvenlik birimlerimize haince saldırınca Ülkemizin bölünmez bütünlüğünü bozup parçalayacağını sananlar cahildir, aldanıyorlar.
Bir şehidimizin yerine binlerce yiğidin doğduğunun farkın da değildirler.
Yazılı Medya da teröristin ağzından yapılan bir açıklama dikkatimi çekti. Terörist: Ben küçük yaşta dağa çıktığım da karşım da yirmi yaşın da asker vardı, Aradan on yıl geçti yine yirmi yaşında asker var. Ben kocadım aradan yirmi yıl daha geçti karşımız da yine tam siper vatanı koruyan yirmi yaşın da asker var. Daha nice yıllar geçse de asker değişmeyecek teslim oluyorum.
Dünyanın birçok yerin de açlıktan ölen insanlar varken, bazı ülkelerin huzurunu kaçırmak için her türlü bombaya, silaha sınırsız paralar harcayarak, terör gruplarına ulaştırarak, yandaşlarını da artırarak bir çok eylemlerin yapılması için planlar kurarak amaçlarına ulaşabileceğini zannediyorlar. Her ülke de Vatanını,Milletini seven insanların çoğunlukta olduğunun farkın da bile değiller. Bir avuç çapulcuları dağlar da eğiterek,eline silah tutuşturarak eylem bahane adeta canlı hedef durumuna getirip canlarını telef ediyorlar.
Bu durum karşısın da ana ve babalara büyük görevler düşüyor. Her hane de kimin nere de olduğu ne iş yaptığı bellidir. Kendi öz evladına sahip çıkma cesaretin yoksa öz evladın da olsa Vatana, Millete, devlete zarar gelmemesi için en yakın güvenlik birimlerine ihbar da bulunun. Aşırı evlat sahibi olmak marifet değil hayırlı evlat büyütmek marifettir. Allah ne verecekse her şeyin hayırlısını versin dualarımız müşterek olsun şahsını düşünenler yalnızlaşırlar.
Bu Vatan toprakları üstünde barınıp hainlik düşünenlere yazıklar olsun. Devletin her türlü imkanlarından yararlanıp kalleşlik edenlere de yazıklar olsun. Devletin, parasını hortumlayıp milletin hakkını yiyenlere de yazıklar olsun. Pazarlar da halkımıza bayat malı taze diye yutturanlara, teraziye hile tutturanlara da yazıklar olsun. Atasının izninden çıkanlara da yazıklar olsun.
Allah’tan korkmayanlara, kulundan ut anmayanlara da yazıklar olsun.
Saygıdeğer okuyan,yorumlayan gönül dostlarım. Sınırlı ömrümüzü cahilce heba etmemek lazım. Allah her insana akıl ve fikir vermiş hayat boyunca onu yerli yerinde sarf etmek lazım. İnancımızı yaşarken kul hakkına riayet etmemiz gerekir. Ülkemizin topraklarını hain emelleriyle kirletmeye çalışanlara fırsat vermeyelim. Her mahalle muhtarı yoklama yapıp mahalle sakinleri hakkın da rapor hazırlayıp gerekli makama bildirirse bazı sorunlar da çözüme kavuşur.
Vatan, Millet, Bayrak aşkıyla yanıp tutuşan duygusal bir fert olarak Türk olmaktan da gurur duymaktayım. Bana verilecek görevi seve seve yaparım.
Ülkemizin ufkunu karartmak isteyenlerin hedeflerine ulaşamayacağı kesindir.
Gaflette yaşayanlar uyanmalı, tarihimizi araştırmalı amellerinden vazgeçmeli.
Aksi halde güvenlik birimlerimizin hedefi olmaktan kurtulma şansları yoktur.
Terörist gurupların güçlenmesine destek verenlere yazıklar olsun diyorum.
Allah dünyada ki tüm Müslümanları ve Türkiye Cumhuriyetini korusun.
xxxxx YAZIKLAR OLSUN xxxxx
Görevi hakkıyla yapmıyanlara,
Teraziyi eşit tartmıyanlara,
Yüce Yaradan’dan korkmayanlara,
Haramı yutana yazıklar olsun.
Vatana hayince saldıranlara,
Kapı, pencereyi kırdıranlara,
Askeri, polisi vurduranlara,
Terörü tutana yazıklar olsun.
Ülke de huzuru kaçıranlara,
Serveti dışarı uçuranlara,
Pekaka eyleme karışanlara,
Taşları atana yazıklar olsun.
Yavrusuna sahip çıkmayanlara,
Zararı kafaya takmıyanlara,
Topluma insanca bakmıyanlara,
Sorumsuz yatana yazıklar olsun.
Ne mutlu ben Türk’üm demeyenlere,
Atatürk’e değer vermeyenlere,
Zekice gerçeği görmeyenlere,
Ülkeyi satana yazıklar olsun.
xxxxx Y A H U xxxxx
Atalar, şehitler intizar eder,
Elinde,avcunda ne varsa gider,
Hak, hukuk çiğneyen pahalı öder,
Vatan toprağını satmayın yahu.
Açlıktan kıvranan muhtacı düşün,
Müsriften kaçınsın çocuğun,eşin,
Yeterli olmalı sofra da aşın,
Ekmekleri çöpe atmayın yahu.
Fakirim diyorsun ağzında zehir,
Arazi yanından geçiyor nehir,
Hayvanı üretin yapınız ahır,
Çalışın yan gelip yatmayın yahu.
Her biri değerli verilir para,
Maddi ve manevi açıyor yara,
Uhrevi alemde sokacak zora,
Gıdalara haram katmayın yahu.
Nefsini, şeytanı hükümdar sanman,
Zeki’ce düşünün aldanıp kanman,
Cennet’i kazanın ateşte yanman,
Günaha gark olup batmayın yahu.
Ispartalı Zeki Çelik Türkiye İlesam Isparta il temsilcisi.