aşk üzerine BİR sanal muhabbet.
03:15
-okuyorum.hoşbulduk efendim,içinizdeki pınardan akan ları
okuyorum.bu acı,içimizde olan acı
zahiri ölümle mi sona erecek acaba?
-zahiri ölüm sadece bedenedir..ruh hangi kemal ile ölürse o haliyle allahta yolculuğuna ötelerde de devam eder.
İnkişaf ederek mesafe almak buraya mahsustur.
-efendim,,,,
-cennet ehli her cuma gününü sabırsızlıkla bekleyecekler,hakkın tecellisiyle mutmain olacakllar.
-hocam, benim içimde yıllardır bir istek var fakat bu nasıl bir istekki anlayamadım, ben halka yardım etmek istiyorum, denizde bogulana, ateşte yanana, karnı aç olana imdat dediginde, o en zor anında orada bedenlenip ona el olmak, kurtarmak istiyorum. bu dilek nasıl bir dilekse bende anlamadım. fakat içimdeki bülbül bunu hep istedi. sanki bunun için yaratıldım, bu aleme geldm.i bu nedir efendim..
-rahim sıfatının tecellisidir..rauf ile bir olunca hat safhaya varır..her kulda farklı derecelerde tecelli eder..cinayet işleyenlerde bile vardır..ancak doğru yönlendirilirse ve başka esmalarla desteklenirse huzura varılır.
o duygu size aidat gibi sürekli sevap getirir..bir güzelliği istemek yapmasan bile sevaba cari edilir.
-efendim... bu içimdeki canlıya olan sevgi ve merhametimden mi geliyor. çünkü çok şiddetle merhamet ve sevgi var içimde yaratılana. yolda yürürlerken aglarım onlara herkes garip gelir bana..
-sürekli sevap kazanıyor hakkın rahmetini celbediyorsunuzdur.
besmelenin son esması rahim sizde tecelli etmiş..rahmana geçerseniz acılarınız azalır..kırk gün sonra inşaallah besmeleyi ders edinin..her namazdan sonra 21 veya 210 defa zikredin.ileride ruh haliniz değişir.
-ama ben sevab kazanmak cabasında degilim. bir fakire yardım ederken bile onu sadaka niyeti ile vermem. onun ihtiyacını giderip onu mutlu etmek için veririm.
-yine sadak olur..sadaka ihtiyac gidermektir.
bir gülümseme bile olsa sadakadır.Ve sadaka ihtiyaç sahibinin eline geçmeden rahmanın eline düşer.
-eyvallah
efendim gene zamanınızı aldım özür dilerim
-est.hayırlı sabahlar.
:=
-kızım yaptı bu işareti.. neyse?
-sorun neymiş öğrenelim.
-o da ellerinizden öpüyormuş
-sağolsun el öpeni çok olsun..kaç yaşında..o neden yatmıyor.size benzemiş.
-bazen oluyorum her zaman degil. sanki içime düşmüş gibi oluyorum .kendi alemimde geziyoum.h er can bana ait sanki. vucudumda bir cüz. hatalı olanların hatası bana ait, acısı olanın acısı bana ait.halk sanki benim halkım, daimi vucut iklimimdeler.
onlara seslenir konuşurken merhamet dilimde adalet dilimde kendimden kendime seslenir gibi olurum. ama o zaman ben ben degilim.
-bu bir makamın tecellisidir..zikre devam ederseniz değişir.
-efendim burası neresidir, ben iç bir şey bilmiyorum, yanlızca yaşıyorum
-hakkın esmalarının tecellilerinden bir tecellidir..okuduğunuz efrattan kaynaklanıyor olabilir.
-ama bilmiyorum
-dilerseniz bir süre ara verin.
-inanın iç bir şey okumuyorum.yanlızca irademin dışında olan, içimde aglayan bir ben var..
o hiç susmadan allah der.
-geçen gün bir efrat olkuduğunuzu,devam etmesinde sakınca olup olmadığınız belirtmiştiniz.
-ben özellikle oturup bir virt çekmiyorum.şimdi sizin verddiginizi okuyorum.
onu çok yıllar önçesi okumuştum bir ay kadar her sabah, on iki sene evvel..
şimdide bir defa okudum.
-sürekli allahı hatırlamak bir nimettir..bundan dolayı şikayetçi olmamalısınız..la havle vela kuvvete illa billahül aliyyül azım.
-her dahim aşkım o benim
ben ona sıgınmakla huzur, saadet bulurum.
-insan bir esmanın etkisine girince, yeni zikirlerle değiştirmedikçe etkisinde kalmaya devam eder.
-cemal tecelliside öyle mi efendim?
dersim degiştiginde o tecelli kalkar mı,aşkı biter mi
-seyir önce allaha sonra allahta devam eder..
-yani o tecelli
esmaların tecellisinden degil mi?
-allah aşkı miraca kadar devam eder..sonra fene fillehta muhabbete dönüşür..aşk yakıcı muhabbet ise yaşatıcıdır..allah aşkı olmayana yuh olsun..yaratanına aşık olmayan neye yarar.
-eyvallah
bitmesinde zaten..
o benim yaşama enerjim..
-her tecelli allahın isimlerinin ortak bileşkesidir..zikirden kalmamak cemalde ve kemalde olan isimleri ölünceye kadar zikretmek gerekir ki halden hale giderek olgunlaşılsın,kemale varılsın.o nedenle asla kamil zikir olan namazdan vazgeçilmez.
-inşallah efendim
bir şey var
-namaz miracımız,zikrimiz,bizi biz yapan allah tavsiyesi,gözümüzün gönlümüzün nurudur.
-her nereye geldi isem bilmem ama o içimdeki aradıgıma ulaşamadım orası huzur veyahut nurda yok oluş olmalı..namazda o aradıgımın rüzgarı esip beni mutlu ediyor
-’’kul farzların yanında nafilerle beni daimi zikrederse; mutmain mertebesine,rıza denizine uluştırır,gören gözü işiten kulağı olurum.’’
-fakat gönlümün bu isteyipte erişemedigi şeyin ne oldugunu bilmiyorum. içimde de tarifsiz şekilsiz acı hissediyorum.gözyaşlarım akar hep o acıdan
efendim ben susmam. sizin degerli zamanınızı alıyorum, özür dilerim
-o yaratanda yok omla arzusudur..bunun için çok şükretmelisiniz..allah sizi seviyor ki size kavuşma isteği vermiş.sağlığınızda, ölmeden önce ölerek,cemalullaha kavuşmanızı diliyor demektir.sevenler arası hasret ne güzeldir..o hasret aşkı körükler ve sonu vuslata çıkar.
-izninizle en iyisi ben çıkıyorum.
-yeniden buluşmak ümidiyle.
-başka kardeşlerimizde konuşsun szinle
eyvallah
hu
-sağolasınız.hu.