meselci'ye Mektuplar -33
Selam mesel yanım.
2012 yılının ilk yedi ayı bana göre geçmedi. Ösym tarafından yapılan sınavlardan istediğim puanı alamadım. Bir el engelledi beni gibi. Kendi adıma ve senin adına çok üzgünüm. Şaşırdım sonuçlara. Kusura bakma. Ama moralim sıfır değil. Başka sefer başarabilirim, daha önce sayısız zoru başardığım gibi. Bu güven var içimde meselci. İçin ve dışın kesinlikle rahat olsun...
Bir müjde vereyim mi sana? Sevineceğinden eminim.
Bu hafta ilk şiir kitabım olan MİMOZA elime geçecek. Artshop Yayıncılık’tan çıkıyor. Bin adet basılıyor. Heyecanlıyım. Bir rüyama daha kavuşuyor olacağım Allah’ın izniyle. Düşünsene, ikimizin de çok emeği olan bir kitap raflarda yerini alacak. Benim dediğim kitabım birçok okurla buluşacak. Önsözünü ’özşiir’ başlığı altında Aynur ENGİNDENİZ kaleme aldı. ENGİNDENİZ’in enfes satırlarıyla başlıyor mısralarım. Kendisine buradan da en içten teşekkürlerimi sunuyorum. Eksik olma edebiyatta ENGİNDENİZ...
Kitabı imzalamak isteyenler olacak ileriki günlerde. Daha önce kitap imzalamak nedir bilmiyorum sevgili meselci. Ancak bu faaliyet, gurur verici bir şeydir. Öyle duymuşum başkalarından. Öyle görmüşüm şairlerden. Öyle aklımda kalmış bu his. Hadi hayırlısı!..
Ve kendime sözler verdim, umarım yerine getiririm. Öncelikli söz verdiğim konu, zaman. Vakitlerime dikkat etmek ve anlarımı dolu dolu yaşamak. Çünkü önümde duranları ertelemek istemiyorum artık. Artık edebi yeteneklerimi hayata uygulamak istiyorum. Bu aşkı insanlığa armağan etmeliyim bir an önce. Yetti yavaş yol aldığım. Yetti kendi kendime engel olduğum...
Ve daha sağlam eserler, daha yapıcı öyküler, daha şahane şiirler, daha okunur bir edebiyat; en büyük dileğim. Bunun için efor sarf edeceğim. Bunun için edebiyatımı geliştireceğim. Biliyorum hâlâ öğrenciyim. Ölünceye dek, edebiyatla içli dışlı nefes alacağım. Böyle yaşamaktan hem umutlu hem de mutluyum meselci...
Ve bugün 1 Eylül. Barış Günü’nü kutlar, huzur dolu yarınlar diliyorum ikimize ve bütün dünyaya...
Mehmet Selim ÇİÇEK 1 Eylül 2012, Mardin
meselci'ye Mektuplar -33 Yazısına Yorum Yap
"meselci'ye Mektuplar -33" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.