- 740 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UYUMAKLA MİLLİ RUH CANLANMAZ
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
UYUMAKLA MİLLİ RUH ŞAHLANMAZ
KADİR DURAK
Mustafa Necati Sepetçioğlu, Gülşen Sepetçioğlu, Saadet Bektöre, Şevket Bektöre, Ahmet Kabaklı, Seyyit Ahmet Arvasi, Arif Nihat Asya, Osman Yüksel Serdengeçti, Arif Türkdoğan, Orhan Türkdoğan, Fuat Ülkümen,İlhan Darendelioğlu, Fethi Gemuhluoğlu, Galip Erdem, Hayati Vasfi Taşyürek, Ergun Göze, Halide Nusret Zorlutuna, Dilaver Cebeci, Kemal Kireççi, Burhanettin Semerkantlı, Kemal Fedai Coşkuner, Necdet Sevinç, Necdet Sancar, Sevinç Çokum, Ahmet Rasim, Fazıl Hüsnü Dağlarca, Mehmet Emin Yurdakul, Yakup Kadri Karaosmanoğlu,İsa Yusuf Alptekin, Mehmet Ali Adaleti, Yusf Yıldırım, Hüseyin Nihal Atsız, Peyami Safa, Mehmet Akif Ersoy, Necmettin Hacıeminoğlu, Necip Fazıl Kısakürek, Erol Güngör, Niyazi Yıldırım Gençosmanoğlu....
Kimdir?
Sorusuna kaç kişi doğru cevap verebilir?
Akif 27 Aralık’ta vefat etmiştir.
Arif 5 Ocak günü....
"27 Aralık - 5 Ocak Akif’ten Arif’e Milli Edebiyat Haftası."
Tanzim edilse bunun kime zararı olur?
O hafta içinde edebiyatımızın ustaları için bildiriler yayınlansa;
Haftanın sonunda yapılan bütün çalışmalar bir kitapta toplansa ve böylece ecdadımızı bize unutturmayanları rahmet ile ansak dualar yollasak, onların eserlerinden faydalansak bunun kime zararı olur?
Unutturmayız diyoruz;
Kendimize bile yalan söylüyoruz.
Son destan yazarımızın vefatı; 21 Ağustos 1992 Cuma
Malazgirt Zaferi: 26 Ağustos 1071 Cuma...
Sayfaları birer birer inceleyelim; Bu iki gün için nasıl bir çalışma yapılmış.... İlleri ilçeleri tarayalım bakalım neler yapılmış.... Milli uyanış bu değil.... Buna dense dense Mil’li ruh denir....
30 Ağustos Zafer Bayramı........... Sakarya’nın Hürriyet diye dile geldiği gün.... Vatan evlatlarının kanının bayrağa can olduğu gün..... Bir avuç insanın ayağa kalktığı gün.. Küflü ekmek ile midesini oyalayıp; altı yırtılmış çarıkla Milli Ruh’un şahlandığı gün....
Ecdadımızın şahlandırdığı MİLLİ RUH bizim uyumamız ile mil’lenmesin....
Her insanımız bulunduğu yerde hiç bir faaliyet yapamıyor ise;
MİLLİ RUH İLE GELEN BÜYÜK ZAFER
Başlığı ile bildiri yazsın.... Yazmış olduğu bildiriyi teksirle çoğaltıp; otobüs duraklarında, dolmuşlarda, cami önlerinde, kahvehanelerde, pazar yerlerinde, sinema önlerinde dağıtsınlar....
ECDADI HATIRLATMAK İSTEYEN KİMSENİN KOLUNU, ELİNİ BAĞLAMAZLAR...
.
MİLLİ ŞAHLANIŞ İÇİN UYANANLARA SELAM OLSUN.....
KADİR DURAK..................
ÖNEMLİ NOT:
FETHİYE’DE "MİLLİ MEŞALEYİ" YAKMAK İÇİN UYANIŞA DAVET EDEN KIZ EVLATLARIMIZ HEPİMİZE ÖRNEK OLACAK DAVRANIŞ SERGİLEMİŞLERDİR. ONLARI YÜREKTEN TEBRİK EDİYORUM.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.