Annem'e Mektup
Annem..
Benim güzel annem , benim canım annem ..
Bugün anneler günü .. Sen sadece bugün değil benim için her zaman çok özelsin.
Doğduğum andan itibaren benim için çok özelsin..Sen benim ilk aşkım , ilk mutluluğum,
ilk dert ortağım , ilk sevdamsın.. Sana bir hediye almak yerine sana kalbimden geçenleri kağıda dökmek istedim.
Çünkü hiç bir hediye sana layık değil Annem ...
Öyle eşsiz bir varlıksın ki sen .. Sevgim.. Sana olan sevgim.. Öyle tabi bir duygu ki içimde..
Annem..
Beni doğurduğun ilk andan itibaren sen benim en özel , en eşsiz , en kutlu varlığımsın..
Elimi tuttuğun o ilk an , saçlarımı okşadığın ve alnıma kondurduğun sıcacık busen ilk günki gibi aklımda..
Annem..
Sevgiyi öğrettin sen bana..Sevmeyi , gülümsemeyi, yemeyi ,içmeyi , konuşmayı
ve daha bir sürü şeyi..Beni ben yapan herşeyi sen öğrettin Annem..
"Anne.."
İlk kelimemdi bu hatırlıyor musun ? Ne kadar da sevinmiştin . Beni kollarına alıp gögsüne yaslamıştın .
Saçlarımı okşayıp kokulu buselerinden kondurmuştun saçlarıma .. Sımsıkı sarılmıştın bana ..Hiç bırakmamacasına..
Annem olmuştun benim.. Aşkım , dostum , arkadaşım , sevdam , herşeyim olmuştun..Bitanecik sevgilim olmuştun..
Hatırlar mısın ? Bazı geceler kötü rüyalar görür çok ağlardım .Sen hemen beni yanına alıp gögsüne saklardın.
Sanki beni bir şeylerden korur gibi.. Öyle korumacı , öyle masum , öyle şefkatliydin ki.
Kimse de görmedim ben sende ki sıcaklığı , sende ki şefkati , sende ki merhameti..
Bana masallar anlatırdın bazı geceler .. Bense pembe düşlere dalar kollarında uyuyuverirdim hemen .
Kokunla uyanırdım her sabah .. Öyle muhteşem bir kokuydu ki bu ..Dünyanın en güzel kokularından daha güzeldi.
Tarifsizdi , anlatılmazdı..
Birlikte oyun oynardık seninle .. Seni gülerken görünce ben daha çok güler , ikimizde kahkalara boğulurduk..
Kollarını kocaman açar kollarına gelmemi beklerdin..Bende bir hızla koşardım sana .. Annem’e koşardım..
Sıcaklığına koşardım , kokuna koşardım..
Saçlarımı tarardın usulca.. İki yandan örer , güzel tokalar takardın .. Sonra alnımdan öper ..
"İşte benim kızım..Çok güzel oldun ..Benim prenses kızım.. " der sımsıkı sarılırdın.
Bense "Anne ben prenses oldum" diyemezdim sana ..Dilim dönmezdi .."pirinses oldum "derdim..
Sense peltek konuşmalarıma güler bana şakayla karışık takılır saçlarımla muzurca oynardın..
Parka götürürdün beni her hafta sonu .. Salıncağa bindirir "gökyüzüne çıkıyoruz" diye söylenirdin..
Kahkalarım gökyüzüne karışır mutluluğunu yüzünde görürdüm..
Anne..
Küçük kızın büyüdü..Kocaman bir kız oldu .. Senin küçük prensesin büyüdü Anne..
Ben senin kızınım , iyi ki senin kızınım benim canım Annem..
Sen Annelerin en güzeli , en şefkatlisi , en merhametlisisin..
İyi ki varsın Annelerin bitanesi..
İyi ki hayatımdasın , iyi ki tanımışım seni , iyi ki gönlümdesin benim gül yüzlüm..
Seni çok seviyorum benim biricik aşkım..
------
Sensin benim meleğim ,
Benim gül yüzlü çiçeğim,
Sensiz yapamam ben ,
İyi ki varsın Annem..
Sensin benim bitanem,
Benim güzel meleğim,
Sensiz olamam ben,
İyi ki varsın Annem.
-----
*Gecikmiş bir Anneler Günü Mektubu..*
YORUMLAR
ANNE.....
Yaralar teker teker büyürken
Kördüğüm kızın köksüz sürgünlerde
Ürperen benliği inadına
İzimi süremediğim yarayı sen tedavi et
Senin sevginle mühürlensin yüreğim
Söz verdiğin gibi sev
sana dokunacağım seni arayacağım düşlerimde
çözemediğim düğümler inadına haykıracağım
Ürküyorum ama hiç koklayamadığım bağrın uğruna
Her şey kaybolurken Anne sen!ol rüyalarımda......