- 1101 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
DAĞDAKİLER
Dünyada ve ülkemizde yıllardır bitmek bilmeyen terör olayları son yıllarda kontrolden çıkmış ve masum insanları hedef almıştır. Amaçları açık ve nettir katliyam yapmak ve bununla egolarını tatmin etmek.Küçük yaşlarda kaçırılan çocuklar dağlarda eğitime tabii tutularak yaşadığı ülke topraklarına kurşun sıksın diye eğitiliyorlar bunların başları halkın oylarıyla günlerini gün ederken ,gün görmemiş kızlar ,kadınlar ,çocuklar ellerinde silahlarla dağlarda rezil bir hayat sürüyorlar . Olmadık hayaller kurdurularak ülkemizde eylem yapmaları için yetiştiriliyorlar .Din ,dil,ırk ne olursa olsun kan emiciler için önemli değil .Sözde bazı kısımların haklarının savunuculuğunu yapıyorlar bu nasıl bir çarpıklık ki o savundukları insanları dahi gözlerini kırpmadan öldürüyorlar ..hani hak ve neyin ,kimin hakkı. Hayali ülke kurma çabaları ve bunun altında yatan gerçekler, Bu yaşananlar dış ülkelerin oyunlarından başka bir şey değildir . Ülkemizde otuz yıldır akan kana malesef bu gün dost dediğimiz ama düşman ülkeler destek vermekte. ’’TÜRK’ÜN TÜRK’TEN BAŞKA DOSTU YOKTUR ’’sözünü unutmamak zorundayız .Güney doğudan tutun da batıya kadar acımasız eylemler içerisinde olan bebek katilleri çıkıp haklarını savunduklarını idda ediyorlar hak böyle vahşice mi elde edilir ? neyin ,kimin hakkı bu .Burası TÜRKİYE CUMHURİYETİ ; BAYRAĞI BELLİ ,DİLİ BELLİ SINIRLARI ÇİZİLMİŞ ASİL BİR ÜLKE.
Bir kaç seviyesizin eline silahı alıp da masum sivil halkı hedef alarak canına ve malına kastetmeye hiç hakkı yok .Bu topraklar kolaylıkla elde edilmedi bu gün yurdumuzun dört bir yanında Çanakkale’de yüz binlerce şehit verilmişiz . Otuz yıldır da terörle mücadelede binlerce insanımız askerimiz şehit olmuştur.
Belli bir noktaya gelen caniler bulundukları makamlarda kürsüden konuşurken bu toprağın evlatları olduklarını unutup’’ AL BAYRAĞIN ve TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN KURUCUSU GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ÜN RESMİ YERİNE ’’sözüm ona paçavradan bir bayrak açabiliyorlar kendisine hayrı olmayan liderlerinin posterini ülkemizde korkusuzca sergiliyorlar ve öğlesine laflar savuruyorlar ki ne dokunulmazlıkarı kalkıyor ne de iğdam ediliyorlar gözlerini hırs bürümüş utanmadan arlanmadan sıkılmadan nursuz suratlarıyla binlerce yalanlarla halkı kandırma çalışıyorlar.
Koltuklarında oturarak masum halkın oylarıyla günlerini gün ederlerken o savundukları insanlar dört gözle bir ülke kurma hayaliyle bekliyorlar. Yok böyle bir şey bu düşünce hiç bir zaman gerçek olmayacak dış ülkelerin şakşakçılığını yapan o seçilmişlerden olsa olsa birer soytarı olur başka hiç bir şey olmazlar.
Buradan kandırılıp götürülen dağdakilere çağrımız devletin sunmuş olduğu pişmanlık yasasından yararlanarak geliniz sonu olmayan bir yoldan dönünüz.
Birselamver25 /İST /2012
YORUMLAR
Zaman zaman bu önemli konuyu bende şiirlerimde dile getiriyorum sevgili dostum.Aslında hastalık daha teşhis edilmedi.Belki de teşhis edilen hastalığa daha ilaç bulunmamıştır...
35 binden fazla insan can verdi.
Konunun analizini aynı görüş ve düşüncelerim doğrultusunda yaptığınız için fazlaca detaylara tekrardan girmenin bir anlamı yoktur kanımca.Duyarlı yüreğinizi kutlar sevgi ve selamlarımla can dostum....
Hanımefendi yazdıklarınızın tümüne candan katılıyorum.
" Artık yeter ! " diyecek bir siyasi kadroyu özlüyorum.
Şehit başında edebiyat devrini geçmeliyiz.
Bir şey mi istiyorsunuz ?
İstediğnizin bedeli ağırdır.
Ödemeye hazır mısınız ? Diyecek bir siyasi kadro gerekiyor.
Bedelsiz olmaz.
Tebrik eder saygılar sunarım.
efendim sizi anlıyorum ancak idam meselesine gelince zaten idamında kalkacağı falan yoktu yine onlar için bu idam kaldırıldı niye çok çok tutuklayacak tutuklaya tutuklaya yer bulamaz ve bsakamaz hale gelsin diye bugünlerde cezaevlerinde boş yer olmadığı gibi fazlasının üstünde istihdam ediliyormuş hal böyleyken yeni cezaevi yapmak zorunluluğu doğuyor yapılan cezaevinide siyaset malzemesi yapıp dışarıya servis ediyorlar ve sonuç türkiye sürekli insan tutukluyor damgasını vuruyorlar saygılarımla selamlar
Onlar terörün bitmesini istemiyor...
Aksine olgunlaşmasını istiyor.
O nedenle iktidara getirdi dış güçler...
Akılları sıra öyle bir zaman gelecek ki,
"Verin artık istediklerini, bitsin bu çile" diyecek vatandaş...
Böylece onlar hem dış güçlerin istediklerini yerine getirecekler hem de -kendi oluşturdukları- terörü önlemiş olacaklar...
Vatandaş da bunu yiyecek...
Ama oyuna gelmiyor vatandaş...
Bir de utanmadan gidip cenazelerde timsah gözyaşları dökmeye başladılar...
O kadar sevselerdi şehitleri, şehit analarını, kendi çocuklarını askere gönderirlerdi.
Umalım ki ilk seçimde sandığa gömülsünler...
Ama nerde!
Yazdıklarınla bu gün eklediğim şiir neredeyse örtüşüyor.
Demek ki aklın yolu bir can kardeşim.
Dağdakiler de bunları görse terör biter kendiliğinden ama beyinleri yıkanmış, ölürseniz halkınız için ölecek ve kahraman olacaksınız diye kandırılmışlar, pisipisine ölüyor, öldürüyorlar haberleri yok.
Duyarlı yüreğini kutlarım kardeşim.
Selam ve sevgimle.
’’TÜRK’ÜN TÜRK’TEN BAŞKA DOSTU YOKTUR ’’
Sizin gibi böyle düşüncelere sahip FAŞİST insanlar olduğu sürece hiç bir şey düzelmeyecektir.Ben hiç bir zaman siyasetle ilgilenmem ve siyaset yüzünden de kimseyi incitmem ama yanlış bir şey varsa düzeltmekten de çekinmem böyle bir söz olmaz.Türk'ün Türk'ten başka dostu yokmuş tamamiyle tek taraflı ve ırkçı bir söylenim.Pişmanlık yasasından dönünüz diyorsunuz da gelip sizin yanınızda nasıl yaşayacaklar nede olsa sizin sizden başka dostunuz yok.
Evvah tarafından 8/25/2012 1:07:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
bulutların gözyaşları
söyletmen bizi.
Evvah
Dağdakiler değil de yahudi uşağı apo itinin gözü kan bürümüş, aşşağılık vampirleri, yalakaları, kanı bozukları diyelim de dağdaki bitkilere ve hayvanlara haksızlık yapmayalım Melda Hanım.Elbette ki içlerinde kandırılmış olanlar da yok değildir.Fakat hiç bir mazeret vatana ihaneti ve günahsız insanların katliamını meşru ve masum gösteremez.
Kurtuluş Savaşı yıllarında göğüs göğüse yanyana mücadele etmiş, vatanının bağımsızlığını korumak adına yanyana şehit düşmüş bu kardeşlerimizin derdi nedir ki dağlara çıkmayı, gece baskınlarıyla karakol, okul, ev demeden saldırarak günahsız insanları katlediyor. Üstelik yaşlı, genç, kadın erkek demeden...
İsrail ve amerikanın yıllardır bunlara verdiği destek bilinmektedir, bir de iran'ın...Suriye halkasını da arkasına alan bu soysuzlar son günlerde vahşetin dozunu ve şeklini arttırmaya başlamışlardır. Bu vesileyle tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet, yakınlarına da sabırlar vermesini niyaz ederim...
Kanla, terörle nereye varacaklarını zannediyorlar bu sefiller ki...Türkiye Cumhuriyeti Devleti aziz şehitlerinin kanlarıyla, yedi düvele karşı verilen ölüm kalım savaşlarıyla kurulmuş, kazanılmış ve bağımsızlığından asla taviz vermeyeceğini tüm dünyaya ilân etmiş bir millettir
Tarih tekerrürden ibarettir derler...
Sabrımız çok zorlanmaya başlandı...
Bu yay çok gerildi çok...
Saygılarımla...
Kanayan bir yaradır terör.Sizin de belirttiğiniz gibi otuz yılı aşkındır sürüp gidiyor.Bu örgüt ermeni asala örgütünün devamı olup o kapandıktan sonra ülkemizde faaliyet göstermeye başlamıştır.
Hep iyi niyetle iş halledilmeye çalışılmış fakat durum her seferinde daha da vahim bir hale gelmiştir.
Meclis acilen idam cezasını çıkarmalı devlet baş kaldıran eşkiya ya gereken ders verilmeli.Tıpkı iranda olduğu gibi.
Yoksa daha çok can yanacağa benzer.
Sağlıcakla.