- 439 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Büyüklere Msallar (İntihar)--28,blm
Murat farklıydı ve farklı olmanıın sıkıntılarını yasayacaktı,ailesine sadık bir eş,diğret ttaraftan yasak aşk yaşayan bir adam,sadık bir koca ama genç hemcinsi ile kesikli de olsa ilişkisi olan zarif ruhlu biri,farklılığı anlatıyordu elindeki makale ve geçenlerde izleyip etkilendiği filmi;
" Farklılık her zaman dikkatleri üzerine çeker. Yeni bir şey ortaya koymak, eskiyi yıkmak ya da eskinin izinden gitmemek tabuları yıkmaya benzer. Bu da zor olandır. Bu durumu göğüslemek zordur. Tabucularla uğraşmak, laf anlatmak ve kendini dinlettirmek deveyi hendekten atlatmaktan daha zordur.
Ulak ne Mesih ne peygamber ne de kurtarıcıdır. Ulak; kaderci-teslimiyetçi ya da devrimci de değildir. Ulak sadece masal dünyasının sinema dilidir. Bir zamanlar kültürümüzün parçası olan, ama şimdi yerinde yeller esen hayal dünyamızdır. Ulak insanlarımızın akşamları bir araya gelerek, saatlerce anlatıp, hayranlıkla dinledikleri masalların beyazperde de anlatım cesaretidir.
Ulak, çocukların masum, inançlı ve cesurca iyiyi sahiplenme duruşundan büyüklere mesaj verme gayreti içine girmiştir. Ulak, insanlara kendilerini göstermek ve ayna olmaya çalışmaktadır. İnsanlar kendilerine ait olmayan anlayışların peşinde kendilerine yabancılaştıklarından Ulak, insanlara gerçeklerini yüzüne vurma misyonunu üstlenmiştir…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.