- 848 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Emrecim merhaba annecim,
Hayatıma renk katan, bütün enerjileri bende toplayan, uzun uzun hayallerimin ve dualarımın sahibi bebeğime,
Her anının gelişimini ve annelik duygusunun bana nasıl derinden yaşattığını bir bilsen...
Senin için nasıl titiz davrandığımı, hareketlerimi, beslenmemi, düşüncelerimi sana göre ayarladığımı...
Her okuyuşlarımın, her bakışlarımın ve her dokunuşlarımın sana ait olduğunu anlayabilsen.
Bu hayattaki ilk adımların çok masum geçecek. Adımların büyüdükçe, hayat sana farklı yerlerden sürprizler gösterecek. Bizim kendi duygu ve düşüncelerimizi bir kenara bırakıp başkaları için attığımız adımları, sen hep kendin at için bebeğim.
Baban ve benim için huzurun bereket tarlası olacaksın her zaman.
Aşkı, mutluluğu ve huzuru engin denizler gibi içinde yaşatmalısın.
Bütün inançlarını her daim kalp atışında hissetmeli, inandıklarının üzerlerine güller dikip
yıldızlar serpiştirmelisin. Öyle parlamalıki inandıkların, seni hiçbir zaman yalnız bırakmamalı gücüne güç, sevincine sevinç katmalı.
Bebeğim,
Senin için başta sağlık olmak üzere o kadar çok şey diliyorumki Allah’tan.
Aşkla baktıkça genişleyen kalbe, asla sarsılmayan güce, dürüstçe bir duruşa hayat felsefenle kişiliklere şekil veren bir karaktere sahip olmanı diliyorum.
Bu hayatın seni her zaman pamuklara sarmasını ve sana hiçbir zaman zarar vermemesini ümit ediyorum.
Ve,
Senin bendeki minicik bedenine rağmen, bize kattığın kocaman ruhunu çok seviyorum.
Seni sabırsızlıkla bekleyen annen,
Emre
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.