KRAL ÇIPLAK
Dışı seni yakar içi beni derler ya…
Son terörist eylem Gaziantep deki bombalı araç artık olayın geldiği son noktadır aslında,hani şu teröristlerle kucaklaşma falan yanında sönük kalır…
Bombalı araç çekici ile indiriliyor…
Karakolun 20 metre uzağına konduruluyor
Hemen üzerinde kabak çiçeği gibi duran mobese kamerası var
Aracın markası citroen C5
Patlayıcının adı C4
Hani tabiri caizse göz göre göre olağanüstü bir yüzsüzlükle ve inanılması güç bir soğukkanlılıkla işliyor her şey…
Hani PKK lı yada teröristin tanımını yaparken cahil kültürsüz okumamış vesaire diye yapıyoruz ya ara sıra…bu bir dönem televizyon programları arasında en çok izlenen bir şeyi hatırlattı bana’’çok güzel hareketler bunlar’’
Evet çok ‘’ne hareketler bunlar’’ görecelidir.!
Şerefsiz hareketler
Aşağılık hareketler
Adi hareketler…ne derseniz deyin uyar buna ama reyting olarak baktığınız da ise bayram da prime time da izlenme rekorları kırmıştır.can evi ise tam ortasından vurmuştur.
Şimdi gelelim zurnanın son deliğine…
Bu ülkenin yetiştirdiği herhangi bir türk evladından biri vatanını seven geçmişini bilen herhangi biri
Hani memlekette bireysel silahlanmanın alıp başını gittiği şu dönemlerden birinde mesela,yada basit yöntemlerle tedarik ederek işte…
Bir miting de kalabalığın arasından çıkıp alenen uluorta yakın mesafeden birilerinin kafasına sıkma zamanıdır…
Bir sizden bir bizden demek değildir bu aslında…ya herro ya merro demektir…
İnternet üzerinden ahkam kesen memleketini vatanını çok seven ibrikler…
Sefer tası bile olmayan yüreklerinizden utanın biraz …iş milliyetçiliğe gelince yok kurt yok tilki yok bilmem ne!
Sağa sola gelince yok idam edilen fidanlar yok denize dökülen donanmalar vesaire…
Öyle ahkam kesmekle bireysel silah kuşanıp kurtlar vadisi Polat alemdar rollerine bürünmeye benzemez bu arkadaşım…mahalle arası kabadayılığa benzemez…mangal ve yüreği bir arada ancak piknikte görüyoruz biz 25 yıldır…
Lafa gelince mehter marşı eşliğinde tekbir getirmeye de benzemez…birlik olmak bir olmak bu demek de değildir..!
Şimdi diyeceksiniz ki e ee sen ne halt yemeye yazıyorsun o halde !!doğru !
Koyun psikoloji işte…ne lazım bilmiyorum ki …yıl itibari ile ne seyit onbaşı olacak halimiz var ne ilk kurşunu atan…ne de kubilay kafası uçurulan …
Ah vah etmeye,şehitler ölmez vatan bölünmez demeye,ya Allah bismillah allahuekber demeye devam…
Gömleğiniz ütü tutuyorsa çıkın bakalım yaşadığınız şehrin meydanına kaç kişi oluyorsunuz toplam da…yada kaç saat sürüyor yaptığınız halk isyanı sloganlar eşliğinde
Ölen o masum yavru tüm devlet erkanına kalabalığın arasından çıkıp değil bayrağa sarılı tabutun içinden kral çıplak demiştir…!
Anlayana tabii
A.B.2012
YORUMLAR
Değerli kardeşim.
Yazıyı okumadan önce kaç kişi okumuş diye bakmadıydım. Direkt yazıyı okudum. Sonra baktım ki okuyan eden yok. Eeee kral çıplak...Kral çıplak olunca tebaası giyinik olabilir mi? Tebaa da çıplak...Böyle çıplak çıplak ortalığa çıkmaya utandılar zahir.( Gerçi o duyguyu yitireli de baya bir zaman oldu ya... Hem milletin çok daha önemli problemleri var: Aşk derdine düşmüş biçareleri teselli ile meşguller ve dahi kendilerin de o derttn muzdarip olduklarından teselli ettiriyorlar kendilerini de. Yaniii..Vatandaş çok meşgul çooookkk.
Selam ve sevgilerimle.
AliBUDAN
değerli vaktiniz ve kıymetli yorumunuz için teşekkürü borç bilirim
saygılarımla,