- 1227 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
KADINI AĞLATANLAR
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Kadınlar yaradılış itibariyle ince ,zarif güzel , ama akıllı ,dikkatli varlıklardır .Onlar hayatın içerisinde hem hüznü ,hem sevinci aynı anda yaşayabilen özel varlıklardı.Onları her ne sebep olursa olsun ağlatanlar sanırlar ki kadın teslim bayrağını çekti. Hayır aslında bu o kadar kolay değil .Her döktüğü göz yaşı hayata sıkı sarılmasını , karşısındaki muhataplarını daha iyi tanımasını sağlıyor hata payını minimuma indiriyorlar . Onların göz yaşları yürek burksa da öğlesine zekidirler ki taviz olayı onlar için zor bir kelimedir erkekler kadar tavizci değillerdir duruşları nettir ve öyle de olmalı .
Toplumda her ne kadar yanlış bir sözle ifade edilseler de kadın ****SAÇI UZUN ,AKLI KISA**** durum tersinedir bu gün dünyanın dört bir yanına kadınlar hakimdir hayatın her alanın da kadın vardır.Anadır doğurgandır hüznü de doğuran o , sevinci de doğuran o.Kadın ağlıyorsa hayatı öğrenmiş demektir gideceği yönü tayin ediyor demektir .Bazı insanlar her ne kadar karşı cinsin göz yaşıyla mutlu olsa da , göz yaşı gücün simgesidir.Kararlılığın yenilmezliğin asaletin habercisidir .Kadın ağlar her düşen damla dertlerinden kurtulmasına vesiledir bu demek değil ki kadınları hep ağlatalım hayır bunu demek istemiyorum .Kadına elbette gülmek yakışır bazen düşünüyorum erkekler ağlamaz diyorlar ya , belki de ondan çok hata yapıyorlar ve her ne kadar fiziki görünüşte güçlü olsalar da esasen bir fırtınada alabora olacak yapıda savunmasız varlıklardır .
Kadın kırılgandır ama güçlüdür ,hislidir. Allah’ın ona bahşetmiş olduğu özellikleri o kadar güzel hayata geçirir ki hani zaman zaman deriz bir şey gördüğümüzde örnek:şu sinek neden yaratılmış sebebi ne gibi ..işte kadın o sebep sonuç ilişkisinde bütün olumlu ve olumsuz parçaları birleştirerek içinden çıkabileceği güçlü bir dünya kurar ruhunda ..onda hiç bir şey gereksiz değildir. Muhakkak atılacak parçalardan bile mutlu olabileceği bir
dünya kurar tıpkı polyanna gibi.
Kadınları ağlatanlar farkında olmadan ellerinde ki silahlarını karşı tarafa teslim ettiklerinin farkında değillerdir .Gün gelip dökülen göz yaşlarının aslında düştüğü yeri yakacak kadar güçlü bir atom bombası niteliğinde nükler bir silah olduğunun farkında değillerdir.
İşte kadını erkekten ayıran ince çizgi onlar hem güzel ,hem akıllı , zarif güçlü varlıklardır ağlayan kadına üzülmeyin sadece korkun ondan sonrasında yaşanabileceklerden dolayı ve saygı duyun.
KADIN GÜL’DÜR KOKLAMASINI BİLENE...
Birselamver25 İST/2012
GÜNÜN YAZISI OLARAK SEÇİLEN YAZIM İÇİN DEFTERDEKİ KIYMETLİ SEÇKİYE SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMLE SAYGILAR SUNUYORUM..AYRICA SAYFAMI ZİYARET EDEN DOSTLARIMA DA TEŞEKKÜR EDİYORUM
YORUMLAR
kadını anlatan güzel ve anlamlı bir yazı.
Elbette günümüzde kadın artık her alanda var ve gücünü ispat etmiş durumda.
Özellikle gelişmiş ülkelerde kadın hakları konusu sonderece iyi bir durumda.
Ancak şu bir gerçekki,duygusal olarak, fiziki olarak, yaratılış olarak erkekle kadın arasında bir hayli farklılıklar vardır.bu yaratılışın bir gerçeğidir.
önemli olan kadın ve erkek insan olmanın güzelliğini yaşayabilsinler.
farklılıklar zaten sorun olmaktan çıkar.
kutlarım kalemi.
Birselamver25
Kadın kırılgandır ama güçlüdür ,hislidir. Allah’ın ona bahşetmiş olduğu özellikleri o kadar güzel hayata geçirir ki hani zaman zaman deriz bir şey gördüğümüzde örnek:şu sinek neden yaratılmış sebebi ne gibi ..işte kadın o sebep sonuç ilişkisinde bütün olumlu ve olumsuz parçaları birleştirerek içinden çıkabileceği güçlü bir dünya kurar ruhunda ..onda hiç bir şey gereksiz değildir. Muhakkak atılacak parçalardan bile mutlu olabileceği bir
dünya kurar tıpkı polyanna gibi.,Evet tüm kadınlar kıymetlidir tıpkı kadın gibi kadınlar oysa sevmek vede sevilmek duyguların en yücesi olsa gerek tıpkı uzaklardan uzaklardaki gibi şifarduaların goncası gibidir o kadınlar onu ancak seven yürek bilir akan yaşlarda olsa o yaşlar sevginin ağlamasıdır tıpkı aşkın göz yaşları gibi yazan yüreği gönülden kutlarım selam ve dua ile
Birselamver25
( Kadınları ağlatanlar farkında olmadan ellerinde ki silahlarını karşı tarafa teslim ettiklerinin farkında değillerdir )
Fazla söze gerek yok bu sözünüz özetliyor kadını aslında... Kadın o silahları kullanır mı bilmem veya nasıl kullanır? İşte o önemli...Tebrik ederim...
Selam ve dua ile..
Birselamver25
Birselamver25
Güne düşen çok güzel bir paylaşım kutluyorum sayın yazarım sevgilerimle
Birselamver25
Kadınlar; kendilerine kötü davranan, onları aşağılayan erkeklere âşık olup acı çeker ve denklemin diğer tarafında bu rolü başarıyla gerçekleştiren erkekler, kahraman olur. Kadınlara kendilerini iyi hissettiren, sevginin anlamını bilen erkekler, bu dünyada mutluluğu tadamayacak olan umutsuzlar mıdır?
Burcu Işıksaçar Yayalar
Birselamver25
Yoktunuz hocam alışkın değiliz defterde yokluğunuza dostlarımızı tam kadro görmeyi istiyoruz bilesiniz :) en içten saygı ve selamlarımla.
(Mustafa Çetiner)
Birselamver25
kaleminiz güzel siz yazın ...
Birselamver25
Bir kadının ağlamasına dayanamam...
Gözyaşlarının tek damlasına kıyamam...
Onu ağlatan insan müsvettelerini de
Asla anlayamam ve affedemem...
Onlar bizim analarımız, bacılarımız, kızlarımız, eşlerimiz...
Can yoldaşımız, canımız...
Evvah
Can yoldaşımız, canımız...
bu cümlenize aşina kaldım.acaba hala sizin gibi baba yiğitler durur mu bu memlekette.Saygılarımla.
superbaba
Tabi ki vardır...
Bir kadın ancak mutluluktan ağlamalı...
Kadir Tozlu
Farklı ama bence de doğru bir bakış açısı.
Bence kadını ağlatan, hele de ona el kaldıran erkek, özgüven yoksunu, kompleksleri olan, hayatta birşeyleri başaramamış, aciz insandır, öyle olmasa dayakla değil tavırlarıyla saygı duyurur kendisine, attığı her tokat hayattaki eksik yanlarını kapatmak adınadır bence.
Selamlar, sevgiler can kardeşim.
göz yaşı aslında; kadının öfke anında fevri hareket edip, yanlış yapmasını engelleyen, ona plan yapmak için zaman kazandıran güçlü silahlarıdır...doğru bir yazı olmuş kadın ince düşünür plan yapar ve uygular erkek gibi kas gücü değil beynini kullanır. her rüzgarda kırılsa da kökleri sağlamdır... tebrikler yazı ve konu için . İyi bayramlar...
Yaşamın çizgisinde tüm nesnelerin birbirleriyle iletişim içindedir.Canlı ve cansızlar bile birbirleriyle ilişki içindedir.Ahlak anlayışı herkese göre değişir.Kavramsal bir bütünlük içinde düşünüldüğünde islamiyette kadının yeri ne kadar kudsal olduğu Allahın gönderdiği ayetlerle bildirilmiştir.
Kadın fiziksel yönünde zayif olabilir,ama zeka akıl yönünde bu gün siyası yönde de bildiğimiz gibi kadınlar çoğu lider konumundadır.
Kadın doğurgan olması doğanın kendisine verdiği bir özlliğidir.İki canlı her zaman birbirleriyle bütünlüdür.
Kadın gözyaşı nurdandır,duygusaldır,olaylar karşısında yüreği hashas olmasındandır.Yoksa üstünlüğü her zaman tartışılmaz bir özelliğidir.
Yazınız oldukça anlamlı bir şekilde yazılmıştır.Okumuşluğu cahilliği,oldukça çok tehlikelidir.Birini kadına yalnış bir bakışla baktığını,bir diğerinin de bakacağı anlamını düşünülmemelidir.
Her zaman kadına karşı olan sevgimiz,saygımız sonsuzdur.
Sevgi ve selamlarımla...
Olaya sadece duygusal ve güç-zayıflık yönünden bakılmamalı derim.
Tarihi seyr içinde kadına uygulanan şiddet, dışlanma, eza, hatta kadını bir meta gibi görüp alınıp satılması bile göz önüne alarak değerlendirme yapılmalı.
Allah lutfuyla Hz. Peygamberi ümmete peygamber olarak gönderdikten sonra kadının konumu tamamen değişmiş, kadın eş olmuş, ana olmuş, cennet ayakları altına serilmiş, dünyada en çok ikram edilmese görüp gözetilmesi gereken baş insan olmuş,Allahın emaneti olarak nikah akdi ile erkeğe helal kılınmış müstensa varlıklar durumuna yükseltilmiş.
Kadını ağlatmak, ağlatanın acizliğidir.
İnsan olabilmek çok farklı bir özelliktir.Sıfaten insan gibi görünen nice canlılar vardır ki.....
Tebrik ederim.
Sağlıcakla.
Birselamver25
Güzel bakış açınız karşısında saygıyla selamlıyorum hocam sizi..