- 513 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Kocagöz Apartmanı'na!
Sevgili dostum;biricik sırdaşım,
Yine sana geldim.Derdimi dökmeye,gözyaşlarımı akıtmaya işte yine sana geldim.Zaten başka kimim var ki bu derdimi paylaşabilecek?Ama biz buna yine de dert demeyelim.Dert değil çünkü;aşk.Bazen acıların en büyüğü,bazen de mutlulukların en anlatılmazı olan aşk.Bazen paylaşım,bazen iki bedende tek can,bazen uzakta olsa da aynı havayı solumak.Birlikte ağlamak birlikte gülmek,dertleri saklamak sevinci paylaşmak.Ama ne olursa olsun vazgeçmemek.Benim payıma düşen aşkın yalnızlık haliymiş.Ama ona duyulunca özlem bile çok güzel;beklenen o olunca beklemek bile çok güzel.
Dostum,senin rengin solmuş sanki bugünlerde.Duvarlarında hüzün çatlakları oluşmuş sanki.Sahi neyin var sen de hissettin değil mi onun üzgün,mutsuz olduğunu.Öyle ya sen benden çok daha önce tanıdın onu.Bencillik ettim,farkındayım,özür dilerim.Ama aşk işte bu,sen ona aşık olamazsın ki,olsan da benim kadar sevemezsin ki.Kimse sevemez benim kadar.Ben onunla yaşıyorum,onun için yaşıyorum.Yanımda olmasa da burda onunla dolu,onun için çarpan bir yürek var.
Sevgili dostum biliyor musun;iyi ki varsın.Ya sen de olmasaydın kimle paylaşırdım ben derdimi?Kimselere açamıyorum senden başka.O benim Saklı Sevda’m.Sen de sakın kimselere söyleme olur mu,söz verdim ben ona.Kimseler duymayacak,bilmeyecekti aşkımızı.Günü geldiğinde birlikte haykıracaktık herkese,dillere desten olacaktık.Benim hala umudum va dostum,biliyor musun umutla yaşamayı da ondan öğrendim.Meğer ne çok şey katmış bana Saklı Sevda’m...İyi ki sevmişim onu..
Sevgili dostum;sırdaşım...Biliyor musun sana dostum desem de kıskanıyorum seni..Sen benden daha yakınsın ona..Her noktanda ondan bir iz var,bir hatıra var.Birgün yine sana dönecek,çok değil 6 ay sonra.Ve ben seni bunun için çok seviyorum..Ondan iz taşıyan herşey gibi sen de çok özelsin,çok değerlisin benim için.O geldiği zaman bana haber vermeyi,eğer beni bu dünyada bulamazsan onu çok sevdiğimi ona söylemeyi unutma olur mu??Ama kulağına fısılda kimseler duymasın..
Bugünlerde pek rahat değilim,ona verdiğim sözü tutamadım.O gittiği günden beri hiç ders çalışamadım,ona söz vermiştim ama olmuyor.Bakma bana öyle,biliyorum kızıyorsun duysa o da çok kızar ama bari sen anla beni dostum...
İzninle ben şimdi gidiyorum dostum..En kısa zamanda tekrar geleceğim.Malum hava çok soğuk onun yokluğu da içimi üşütüyor zaten.Burda böyle titrediğimi görse eminim ki çok kızar.Söyleme sakın olur mu;çok iyiydi de..Kendine iyi bak olur mu ve de sakın sen de birgün gitme..Gidersen beni de götürmeyi unutma..Sevdam’ın hatıraları sana emanet..Umut ve sevgiyle kal..Bir de bu banka kimseyi oturtma olur mu..
Not:Bu yazı için öncelikle siz edebiyat gönüllülerinden özür dilerim.Edebiyat yeteneğim yoktur,sadece iyi bir okuyucuyum.Bu yazı edebi amaçla yazmadım.Boş bir apartmanın karşısında yazdım.Derdimi paylaşacak apartmandan başka kimsem yok.Bu yazıyı da sizlerle paylaşmak istedim.Sevgiyle kalın..