Bir Dilim Pasta
Küçük bir kız çoçuğu..
Sarı saçları, mavi gözleri , soğuktan kızarmış yanaklarıyla pastanenin camından içeriyi seyrediyor ..
Gizli gizli , ürkekçe ..masumca..
İçerdekiler bilmiyorlar küçük kızın niye gecenin bir vakti dışarda , bu soğukta orda olduğunu..
Neden camdan kendilerini izlediğini..
Küçük kız herşeyden habersiz hayaller dünyasına dalıyor , küçük , masum dünyasında kayboluyor.
Pastalar , börekler ,çikolatalar yediğini görüyor..
Yüzündeki tebessüm giderek arttıyor küçük kızın ..
Ta ki...
Dükkan sahibinin kapıyı açıp bakışlarını ona çevirmesiyle son buluyor herşey..
Vazgeçiyor hayallerinden , pastalarından..
Gitmeye yelteniyor..
Dükkan sahibi "Ne istemiştiniz küçük hanım" diye soruyor yumuşak bir ses tonuyla..
"Hiç.." diyor ürkek bir ses tonuyla küçük kız..
"Pasta ister misin?" diyor dükkan sahibi küçük kızın soğuktan donmuş gözlerine bakarak..
Küçük kız tedirgin oluyor bir an , korkuyor , ya gerçek değilse , ya hayalse , ya biterse diye geçiriyor içinden..
Susuyor küçük kız , bir şey diyemiyor . Gözyaşları akıyor yanaklarından ..
Dükkan sahibi içeri alıyor küçük kızı ..Soğuyan bedenini battaniye ile sarıyor .. Ve bir dilim çikolatalı pasta getiriyor küçük kıza..
Küçük kız mutlulukla acıyor gözlerini , o kocaman mavi gözleriyle teşekkür ediyor dükkan sahibine..
"Teşekkürler ederim Amca .. Ben dana önce hiç pasta yememiştim.."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.