- 2303 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BEN SEVİYORSAM..! SEN BAHANESİN.
Sevmek varoluşumun esasıdır benim.Ruhumun kendini bulduğu yegane duygu.Hiçbir zaman sevmeyi bir kalıba sokmadım, indirgemedim onu bir kişiye.Bazen bir suret aradı varoluşumun aslı, o okadardı işte sevgimin sende vücut buluşu.
Çok eskiye dayanır benim hikayem. Ta galu belada ruhlarımız toplandığında ve sevgi hürmetine yaratılan bu mekana gelip, bu yaşıma varana dek süren bir maceradır sevmek.Kalbimin attığı her anda hissettiğim damarlarımdaki kana kadar nüfuz eden, bazen beni inanılmaz çatışmalara sürükleyen hem dost diyeyim sana hem de düşman.Sen bir rüzgardın desem şimdi belki haksızlık olur estirdiğin fırtınaya, bir kıvılcımdın desem içimde ki yanardağ izin vermez, evet sen bir akis tin tıpkı aynada gördüğüm.Asıl olan bendim sense aynadan yansıyan bir suret.Bu güç bendeydi bende beni yaradan da.Şimdi ayrıştırmaya çalıştığım bir çelişkiler yumağı halinde öylece kendin gibi duruyorsun.Çözülmeyi bekleyen bir bulmaca gibi, ve beynimde zonklamalar yapan muamma... Senin ne olduğunu ve neden orada öyle durduğunu, ve ben buna neden müsaade ettiğimi aslında biliyorum.Bilmediğim bunun ne zaman? nasıl? ve hangi şartlarda son bulacağı.VE giderken benden neler götüreceği.Böyle felsefik bir duygu yüreğimin tam ortasında gerçekleri yırtarcasına ve ben bir hayalden başka birşey değilim diye, haykıra haykıra susuyor içimde.Susturuyorum bende şimdilik onu.Cesaret edemiyorum hayalde olsa benden gitmesine.
Ben seviyorsam; sen bahanesin evet, çünkü sevmek benim fıtratım da var.Bunu kimde yakaladıysa gönül ona tutundu.AMA faniydi ya herşey fani bir dünyanın sevgisi ne kadar baki olabilirdi ki? Çok sürmedi bunu anlaması gönlümün.Zaten bildiği bir sorunun klasikleşmiş cevabı gibiydi.Ruhum daki sorular ve çilişkiler kimde ve nerde çözülecek bunu bilmiyorum.Kalbimde yanardağ gibi taşıdığım bu sevgi potansiyeli ne zaman gerçek sahibini bulacak onuda bilmiyorum.VE bunun için her zaman dua ediyorum.SEVGİNİN DE kalbinde, seninde, benimde gerçekten bir sahibi var. Hemde öyle bir gerçek ki hiç son bulmayan, baki olan, fenalık taşımayan, bitmeyen, bırakmayan ,yalnız koymayan. ve dahi ŞAH damarımızdan daha yakın olan bir ve büyük RABBİMİZ var.Ben biliyorum ki rabbimiz ’ben yere göğe sığmam mümin kulumun kalbime sığarım’ buyurmuş bir hadis-i kutside işte burda şu virane kalplerimizin neyle tatmin bulacağını ilan etmiş ilahi fermanıyla.Böylece idrak etmekte kulların işi deyil mi? Orda, burda ,yerde,gökte,sende,bende nerde ararsak arayalım bahaneden öteye gidemeyecek bunu bil.Her bahane yalanınıda alıp çekip gidecek.VE biz yine nerde hata yaptık diyeceğiz.Yoksa yine mi sevemedim.Hayır tabi ki sevdin yaratılanı ama yaratandan ötürü.VEbirşeyden dolayı birşeyi seviyorsan biri bahanedir.EVET canım bir gerçek ki ben seviyorsam sen bahanesin.Ben sevginin ta kendisiyim.VE ancak sevginin ta kendisinde kendimi bulurum.
YORUMLAR
Ben seviyorsam; sen bahanesin evet, çünkü sevmek benim fıtratım da var. sevginin de, kalbinde, seninde, benimde gerçekten bir sahibi var. Hemde öyle bir gerçek ki hiç son bulmayan, baki olan, fenalık taşımayan, bitmeyen, bırakmayan ,yalnız koymayan. ve dahi ŞAH damarımızdan daha yakın olan bir ve büyük RABBİMİZ var.Ben biliyorum ki rabbimiz ’ben yere göğe sığmam mümin kulumun kalbime sığarım’ buyurmuş. elinize, dilinize, gönlünüze,kaleminize sağlık. çok güzel bir çalışma. teşekkürler.sağlıcakla kalınız
BEN SEVİYORSAM SEN BAHANESİN...TELEFONUMUN AÇILIŞ NOTU VE ENÇOK SEVDİĞİM SÖZLERDEN BİRİ...VE YAZDIĞIN YAZI ŞU ANDA GÖNLÜMDEKİ SIZIYA GÖZÜMDE AKITMAMAK İÇİN ÇABALADIĞIM GÖZYAŞLARIMA DEVA GİBİ.SENCE BU GÖNLÜM BAHANELERE ÜZÜLMEYİ BIRAKIP SEVGİNİN KENDİSİNİ BULABİLECEK Mİ?....ÇOK YORULDUM......