- 1031 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İÇİMİZDEKİ KATİL....
ZAMAN ZAMAN KADINLARA KARŞI ELEŞTİRİSEL YAZILARIM VE SÖZLERİM YAKIN ÇEVREM TARAFINDAN , ELEŞTİRİLİYOR NEDEN KADINLARA KARŞI BİR DURUŞ SERGİLİYORSUN ,BAK BÜTÜN YAZARLAR KADIN HAKLARI SAVUNUCULUĞUNA SOYUNMUŞ V.S NEDE OLSA BİZ TOPLUM OLARAK DUYMAK İSTEDİĞİMİZ KADAR DÜŞÜNENLERDENİZ DİYEREK BAŞLIYORUM SÖZE...
İÇİMİZDEKİ KATİL BAŞLIĞI YILLARDIR ANNELERİMİZİN ,KADIN ÇEVREMİZİN VE MAHALLE BASKISININ ,ERKEKLERİN NASIL BİR CANAVAR OLDUĞUNU NE TÜR ENTRİKALARLA ERKEĞİ KUZU KUZU MODELİNE SOKABİLECEĞİMİZİ ÖĞRETMİŞTİR.KADIN DENİLEN VARLIĞIN ZAMAN DİLİMİ TÜM EGOLARINI TATMİN ETTİRMEK ÜZERE KURULU BİR İSTEM MEKANİZMASIYLA ÇALIŞIR.KADINLARIN GENELİ YAKIŞIKLI ERKEK İSTER ,ADELELİ GÜÇLÜ ÇALIŞKAN. EV MAL MÜLK ,ROMANTİZM,DUYARLILIK ,AŞK ,TEMBELLİK YAPMAK İSTER KADIN YAN GELİP YATMAK YATAKTA İKİ TAKLA ATMAK VE AKABİNDE VİTRİNLERİN SAHİBİ OLMAK İSTER KADIN POH POHLANMAK İSTER ,EVCİMEN KADIN ROLÜNE GİRİP ERKEKTEN HEYECAN İSTER, MAÇOLUK İSTER HAFİFTE KILIBIK OLSUN İSTER,KADIN KADININ ERKEĞİNİ İSTER,SORUMLULUĞU SEVMEYEN KADIN ERKEĞİN HER TÜRLÜ SORUMLULUĞU ALMASINI İSTER, ISTER VE SONSUZA KADAR İSTER.NETİCE İTİBARİYLE İNSAN OLGUSUNA SAHİP OLAN ERKEĞE YÜKLEDİĞİMİZ GÖREVLER O KADAR AĞIRDIR Kİ ASLINDA BİR ÇOCUK KADAR DUYGUSAL YAPIYA SAHİP OLAN ERKEĞİ , KADININ BENCİLLİĞİNDEN İMAL EDİLMİŞ DUYGUSUZ BİR TARAFI CANAVARLAŞMIŞ TEK TİP ERKEK ŞEKLİNE GİYDİRİP NE ŞEKİLSİZ ERKEKLER DİYE DÖVÜNMEYE BAŞLARIZ.
ADAM GİBİ ADAM BULAMIYORUM ,ERKEK Mİ KALDI BU DEVİRDE NERDEEEE BULURSAN BANADA SÖYLE CÜMLELERİ ,ÇOK SIKLIKTA KULAĞIMIZA AŞİNA OLUP FAKAT KADININ KULAĞINA ASLA KÜPE OLMAYAN ACI BİR GERÇEKTİR.İÇİMİZDEKİ KATİL ERKEĞİN DOĞASINI ÖLDÜRMEK İÇİN ELİNDEN GELEN YANLIŞI YAPARKEN YAKINMAK BEŞ PARA ETMEZ SEVGİLİ HEMCİNSLERİM...
BERRİN KORKMAZ