- 580 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Fenerbahçe düşmanlığı ve siyasi senaryolar
Şu 30 milyonluk FENERBAHÇE taraftarının direniş gücü takdire şayandır.
2010-2011 lig sezonun bir çok maçını yakından takip eden şahısların vicdanının sesini dinliyerek yapacakları yorum şudur. Fenerbahçe’nin lig maçlarında hiç bir pürüz yoktur.
Ve Fenerbahçe temiz bir kulüptür.Tabi Türkiyenin %60’’ ında ön yargı zihniyeti olduğu için vicdanıyla hareket edecekler %40’tır. Belkide daha az olabilir lakin Türkiyede futbolun içine giren faşist cuntanın ne zaman biteceğini bilmemenin verdiği acı her gün Türk Futbolunun Bataklığa gittiğini görmek kadar berbat bir durum.
Gelelim 2011-2012 sezouna Fenerbahçe-Galatasaray süper kupa finalinde , Kupayı kaldıran galatasarayı tebrik ediyorum. Lakin Maçtan bir gün önce kulüpler birliğinde yapılan toplantı ve atılan imza şuna dairdi. Kupa Sahibi kulüp kendi stadyumunda Kupayı kaldırmak zorundadır.
Ama maç sonra Sayın. Abdurrahim albayrağın verdiği demeçte şunlar geçiyor .
Başbakanın Talimatıyla Kupa kadıköyde kaldırılacak ..
Tabi bu durum biz Fenerbahçeliler tarafından büyük bir tavır yarattı Resmiyeti ezip geçenler
Futbolun içinde politikayı hucum savunma orta saha olarak görevlendirenler kendinden utanmalıdır. Sayın Erdoğan olmak üzere bir çok kişi utanmalıdır.
Şike davasında Sayın. Şamil Tayyarın ve Hakan Şükürün açıklamarı fenerbahçe taraftarı tarafından büyük bir kin toplamış ve nefrete hakim sürmüştür.
Ama buna rağmen en depresyonlu senesinde bile Trabzon beşiktaş ve galatasaray gibi takımlara soğuk terler döktüren takımda Fenerbahçedir. Ve ne faşist bir hükümetin nede perde arkası işlerin oyununa gelmiyecek ve ilelebet payidar kalacak kulüptür Fenerbahçe...
Saygı Ve Sevgilerimle EMRE ŞANVERDİ
YORUMLAR
Emre Şanverdi
Rütbeliler ve rütbesizler.
rütbesizler Boş konuştuklarında rütbeliler sadece güler
Sana Gülüyorum güzel kardeşim yazdıklarımı yargılayacaksan kendinle kavga et lütfen Seni İlgiye almıyorum selametle.