- 1773 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yeğenime.. Zindana Mektup
Yeğenim..
Sana oturup saatlerce mektup yazabilirim yeğen. Sıkılmadan okuyabilirsen canını yeterince sıkabilirim demek bu. Unutulduğunu zannetme diye bilmeni istedim. Sıradan ve hep bir öncekinden daha itici geçen günleri sıraya koymak yerine gerisine koymaya karar verdiğimi söyleyebilirim. Olumsuzluklar içtiğimiz su kadar alışkanlık bağımlılık yaptı. Nihayetinde bünye buna alıştı, arada ettiğimiz küfür sayısını hızla yukarıya çekip sık sık mertebesine getirmiş olduğum benim yeterince alışamadığımı gösterir ayrı mesele. Boynum tutuk gibi ne yana çevirsem bir bok ile karşılaştığımdan önüme bakıp kafamın sağa sola dönmesini engelliyorum desem yeri. Gördüklerimi artık ne kafam alıyor, ne midem kaldırıyor. Hem böylece zamanı daha hızlı geçiriyor baş ağrısı riskini azaltıyorum, kulaklarımdaki uğultular olmazsa olmazlarım olduğu halde. Takmıyor gibi yaptıklarım yüzümdeki sahte maskeyi yerine adeta sabitledi. Korkuyorum beklide artık ben olmaktan. Benim olduğunu var saydıklarımın bana benden yakın olduklarını görünce o maske hep yüzümde kalsın diyorum öte yandan. Bakma benim olanlarda o kadar uzağımda biliyorsun, anla bana ne kadar uzağım. Gündüzlerden nefret ettiğim günleri, gecelerin bana kaldığı zamanlarda ağlayabildiklerimi getiriyorum bazen aklıma. Şimdi geceler azaplarımın vuslatı. Gündüz tüm pisliklere ramen beni çok uzaklara terk edip gittiğinden midir nedir akşam olmasın istiyorum. Durumlar bende bu merak edilecek bişey yok yani. Bunca yaşadığım yıla ramen bir alışamamaklık hali yani. Tecrübelerim soğuttu diyemiyorumda..
Gelelim sana. Kuru bir odundan farksız görme kendini. Sen orada yapayalnız değilsin. En uzağımda olup bana en yakın olanlardan birisin mesela. Buna ekleyebileceğin pek çok insanda var üstelik. Hayatını koyduğun o buzdolabında yeterince darlandığını anlayabiliyorum. Zaman geçmeye mahkum sen ne kadar bizsizliğe mahkumsan biz ne kadar sana mahkumsak. Elbet çıkacaksın pırlanta gibi.. Belki biraz küskünlük olacak yüreğinde her şeye, ama hiçbir şey mükemmel değil, çok özlediklerinin yüreğine su serpmiş olacak yeni hayatınla sıfırdan başlayacaksın. Zorluklarını getir gözünün önüne üstesinden gelebileceğin planları yap orada şimdilik. Bizim yaşamaya fırsat bulamadığımızı, seninde çıkınca bizden farksız olmayacağını bilerek zamanını tüket içeride. Küfretme, şükret.. Dua et.. En çokta bize.. Duan kabuldür senin gönlün pak. Bizimde pak anımıza rastlarsa tutar elbet.
Bizim dualarımızın baş aktörü seni çok özledik, geldiğinde gül. Bizde gülebilelim. Hayatın haksızlıklarının, imtihan olduğunu unutma yeğenim. Allaha Emanet Ol..
Dayın..
09.08.2012
09:52
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.