Zordur kadınları anlamak
Kadın psikolojisini otuz yıldır incelememe rağmen büyük soruya cevap bulamadım.Gerçekte kadınlar ne istiyor?
Sigmund Freud
Bir bayan olarak düşününce haklı olabilir mi Freud, evet olabilir sanırım. Çünkü biz çok zoruz.
Biz kadınlara bu söz söylenince şöyle deriz, bunu anlamayacak ne var sevgi isteriz, sadakat, güven vs. Peki ya karşımızda ki insan bizim aradıklarımızı bize sunuyorsa biz bunların karşısında tam bir uysal kedi olabiliyor muyuz? Cevap hayır.
Neden mi kaprisliyiz, ani bir şeyden kırılırız, vesveseliyiz, sürekli şüphe ve güvensizlik taşırız. Çok detaycıyız.
Bir düşünün sevdiğiniz ya da eşiniz doğum gününüzü hatırlamadı ya da başka bir özel günü, aman Allah’ım felaket!!! Erkek neye uğradığını şaşırır. Aslında unuttuğu şeyi de farkında değil. Kadın da surat asık bir kapris var ki sormayın.
Bir başka kadın evli evde temizlik yapmış, değişiklik yapmış akşam eve gelen eşine evde bir değişiklik görüyor musun diyor? Erkek bakıyor bakıyor bir şey farketmiyor. Kadın da yine bir surat ki sormayın.
Ve bir kadın evli doğumu yaklaşmış; Kocasına sakın bana doğumdan sonra çiçek alıp getirme getireceğin şey 22 ayar olsun diyor.
Kadınlar gerçekten alışveriş tutkunu ve kararsız. İhtiyacı yokken bile indirim yazısına dayanamayıp mağazaya girebilir. Mağazaya giren kadın onu bunu bakıyor rafları indirtiyor aşağı ve sonra ben biraz daha bakayım beğenemedim.Mağaza sahibinin yüz ifadesi görmeye değer.
Bir kadın bin bir özenle bir fotoğraf çektirir. Aslında orada güzel çıktığını bilir, ama sırf iltifat almak için burada hiç güzel çıkmadım der. Güzel çıkmadığına inansaydı o resmi asla size göstermezdi, hemen yırtıp atardı.
Bir söz daha vardı Boby Dylan’ın; "Bir kadına 365 gün seni düşündüm dersen, kalan 6 saatte ne yaptın diye sorar." İşte gerçekten böyleyiz kalan 6 saati açıklamazsanız yandınız..
Ve çok keskin bir zekâ’ya sahibiz. Eğer karşımızda ki insan bize yalan söylüyorsa, soruyu bir kaç farklı yerden sorarak açığını yakalarız. Ve mutlaka ortaya çıkarırız
Onun için kadınlara asla yalan söylemeyin.
Ve kadınlar gerçekten çok nârin ince yapılı naif çiçekler. Çok kırılgan, bazen biraz naz yapan, sevildiğini duymak, anlamak için bazı sözleri anlamamış gibi tekrar tekrar söyletebilir. Kadının dilinden anlamalı..
Ve son olarak, siz beyler hiç dikensiz gül gördünüz mü? O zaman şikayet yok :)
Bunlar bizim acı ama bir o’kadar sevimli yönlerimiz. Bizi böyle kabul edip sevmelisiniz.
Not; bayan arkadaşlarım alınmasın çünkü bende bir bayanım ve biz böyleyiz.
YORUMLAR
zor bir bilmecedir kadın,,çözmesini bilmek lazım,, dimi:))
beğenilerim gönül dolusu sevgilerimle
Zümra Zen
Teşekkür ediyorum.
Evet zordur kadınları anlamak tıpkı bir mermergibidir kadınlar onları işlemek onların ruhunu anlamk zordur ama yinede zordeselerde ben tüm zor kadınları seviyorum kadın gibi kadını ,ayrıca güzel bir yazıydı kutlarım sevgilerimle Bogazın kıyıısından
Zümra Zen
Çok doğru ve güzel söylediniz..
Güzel bir yerdesiniz, keyfini çıkarın derken teşekkür ediyorum. Saygılar..