ANKARA-İZMİR HATTI
Son gün.Kocamın halasına uğruyoruz.program bu..Hasta..Ben hava sıcak olduğundan giderken şöyle boyundan bağlamalı bir bluz giydim.Ben,eşim ve halanın yeni gelini.(Oğlu 2.kez evlendi)Gidiyoruz..Kocam arabada söylenmeye başlıyor._Daha uygun bir şeyler giyemedin mi..Sorduydum halbuki..Elbise falan da alayım mı yanıma diye!neyse..Buldurduk evi.hala karşıladı bizi.Ben elini öptüm.Geçtik salona.İkinci görüşüm aslında .8 yıl önce,ve şimdi..O zamanlar, kocam da arkadaşımdı daha ve ilk de onunla tanıştırmıştı beni..ben kafamda şapka,ayakta jean ve boyundan bağlamalı bluz oturdum halanın karşısına ve tabii ayaklarım da uzun geldiğinden,attım bacak bacak üstüne..Şöyle bir baktı hala.indirdim ayakları ve eller dizde kenet ,suratta abuk bir gülümseme oturmaktayım artık.Hala,döndü kocama..Bak nasıl da sessiz oturuyor..Lakin öncesi..Nasılsın halasının kuzusu ..iyidir halası hikayesi..Ki,kocam da sanırsın ki,tam da odur.Girdi mi havaya..Sordu halasına..Yahu böyle giyinilir mi..Ayağına baksana.Mavi oje..Bu ne!!Ve bakma onun sessizliğine..bir konuşsun susturamazsın artık vs..Hala ,zaten dekolteye takılmış olduğundan,baktı tabii..Durur muyum.Servisi pasladım hemen.._Kocam almasa ben nasıl giyerdim ki??...-Ben alır mıyım dedi..Bu sosyete işte..dinler mi!!HER GÜN DE ALIŞVERİŞTE.BUNA PARA YETER Mİ..(Aklınca takılıyor halaya..Lakin alış veriş faslı doğru..Da..Önemli değil zannımca))İş kötüye gittiğinden yanımdaki şalı bari örteyim dedim.lakin omuzlar hala açıkta.Hala baktı.Çatıyı da ört dedi.Ne çatısı ki..İman tahtam falan hep kapalı..Omuzlardan söz ediyormuş anladım..Olmaz ki dedim.Böyle örtülmez ki..Yakışmaz!!Yok dedi..Ört öyle..Kocam kaçırır mı fırsatı.Yahu hala dedi,bu ölürse beni evlendirsene. yine...Çıt yok halada.Sükut ikrardan gelir misali.Ve konuşma tarzımız da Allahla kul arası gibi.ben direkt söylüyorum da.O,- Kocam- peygamber aracılığıyla hitapta..Döndü.Ahh,Oğlum dedi..Anan sağ olsaydı!!!Şimdi ben olsam ona şöyle uzun kollu bir şey giydirirdim,Başına da bir yemeni.Döndü bana..Güzelsin ama kollar olmaz böyle..Tam diyecektim ki,ee eski gelinin tam da bunu yaptı.Sonra da oğlun beğenmedi ve de tuttu boşadı... Neyse..Oğluma böyle yakışmaz demesin mi,halası sonuçta....Eee kiğılı gömlek,levis kot var onda..Peki..Kaç para..Onlar yakışıyorsa,mesele yok.,demek ki ..Demek var da,o da bana yakışmadığından demedim tabii.o ara ceviz geldi..kabuklu..eşim ikişer ikişer kırmakta eliyle.Sevdiğimden değil de..Halaya hava olsun diye,ben de aldım elime..Kırmak değil..Tuz buz yapmaktayım._bak hala dedim,ben de spor yaparım.ve bak nasıl da kırıyorum cevizleri..Herhalde,o en son söylenecek laftı ki,hala baktı bana üçüncü şahıs olarak.Ve ..Elbet,böyle giyinen ceviz kırmaz mı gibisinden..Devam ettim artık,tatbikat namına..Caydırıcılık adına..Giderken de elini öptürmedi çaktırmadan.Kocam ve o, gelini övdüler..Kapalı vs. diye..Ahh ..dedim içimden.Dün akşam mutfağa ben girmeseydim.Siz de mantıyı çatal,bıçak yeseydiniz kese,kese..Görürdüm sizi de..NEYSE!!!