- 1186 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Beni Bırakıp mı Gideceksin ?
Benim bırakıp da nereye gidiyorsun ? Bu şehri bırakabilirsin, herkese herşeye veada edebilirsin , ama beni bırakıp da gidemezsin sen? Sen gidince ben ne yaparım hiç düşündün mü? Nasıl nefes alırım bu kömür kokan şehirde tek başıma, nasıl yaşar bu can düşündün mü hiç? Hayır gitmene izin vermem, veremem, sen daha çok küçüksün benim nazlı kelebeğim, sen daha çok küçüksün. yapamazsın öyle uzaklarda tek başına, bırakmam seni, bırakamam ben , benim güzel papatyam.
Beni bırakıp da nereye gidiyorsun? bu gül sensiz yaşar mı? Bu gül solmaz mı sensiz? Kim bakacak bana, kim sabahları günaydın diyecek, kim koklayacak beni, beni kim saracak sımsıcak yüreğiyle? Kim iyi geceler diyecek, karanlık gecelerde üzerimi kim örtecek? Hayır , hayır buna izin veremem, gidemezsin sen, veda etmek de niye? Eğer gidersen seni asla affetmem, asla..!
Beni bırakıp da nereye gidiyorsun? Eğer gitmeye kararlıysan beni de götür o zaman, beraber veda edelim bu şehre, herkese, herşeye, tüm geçmişi ardımızda bırakıp geleceğe el ele koşalım sevdiğim, ya beraber gideriz ya da gidemezsin hiç bir yere, biz beraber çıkmıştık yola, beraber olacak herşey, ancak beraber veda ederiz benim küçük nazlı papatyam ...