- 2352 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mutluluk nedir?İnsanı neler mutlu eder, yada etmez?
Mutluluk hakkında çok sey söylenebiliriz.Örneğin o an dinlediğimiz müzik,yeni doğmuş bir bebeği okşamak,şarkı söylemek,işinde başarılı olup kariyer sahibi olmak,sınavı geçmek,üniversiteyi kazanmak,aşık olmak,ödül almak yada daha çok para kazanmak bunun gibi çok örnekler verebiliriz.
Hiç kimse mutsuz olmak istemez ama oda hayatın bir gerçeği şöyle çevremize baktığımızda herkezin bir mutsuzluğu olduğunu görüyoruz.Bunlara bir kaç örnek vericek olursam işten çıkarılmak,sınavı kaybetmek,bir yakını kaybetmek diyebiliriz.
Kimimiz için mutluluk mesleğimizden geliyor.Sevdiğimiz işi yapmak bizi mutlu ediyor.Bazılarımızda ise içimizden gelen mizah anlayışında kaynaklanıyor olabilir.
Mutlu olmak isten bir kişinin kendisini devamlı huzurlu olabileceği ortamlarda kalması,nelerden hoşlanıyorsa onları yapması mutluluğuna ,yada mutsuzluluğuna biraz daha güzellikler katabilir.Kendimizle barışık olmamız hayata pozitif bakmamız bizi daha iyi hissetmemizi sağlayabilir.Bir seyi cani gönülden bağlılıkla daha içten istemek,daha mutlu olmamıza yeter.
Hayata bakış açımız bizim hayatımıza yön vermemiz kendi elimizde.Bunları yeterki isteyelim harekete geçelim olumsuz düşünmeyelim.Ozaman mutlu olmamızı engelleyecek hiç bir kuvvet önümüzde duramayacaktır.
Turgay Kurtuluş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.