Beni de Yaktın
BENİDE YAKTIN
Beni de yaktın beni de yıktın
Dedin unut diyorsun elimde değil ki
Unutmak istesem bile unutamıyorum
Canımdan bir parçasın söküp atamıyorum…
Sen giderken benim kalbimide götürüp gittin.Duygularımı aldın önce benden sonra hayallerimi,sonra sevgimi, sen insanlığımı aldın benden. Öyle bir gittin ki kurtardın kendini .Ya ben ? Ben na’pıcam ? Bu kadar acıya nasıl dayanıcam. Sen öldün ve kendini kurtardın, bense acılarla baş başa kaldım.Sen hayatım boyunca unutmayacağım bir yara açtın bende. Gidişin değilde bana bıraktığın hatıran çok koydu bana . Seni güzel hatırlamak isterdim ama olmadı , kalbimdeki yarayla bıraktın beni.
Tam ortasındayım hayatın . Tek başınayım bundan sonra. Yalnızlık koymaz fazla , ama en çok bıraktığın yara adamı yıkar,mahveder.
Sen benimle oynadın ,alay ettin. Duygularımla,hislerimle,hayallerimle oynadın. Kendine oyuncak arıyormuşsun , buldun dalganı geçtin ve gittin.Ölmekle olmuyor be adam , ölmekle olmuyor ! Geride bıraktıkların en çok insanın canını yakıyor.
Sen bana hiç acımadın .Eğer acısaydın böyle bir şeye kalkışmazdın.Bana kıyamıyordun öyle mi ? Hah.Kıyıyorsun , hem de öyle güzel kıyıyorsun ki.. acımadan..
Ne kadar zaman geçer bilmiyorum , ne olur bilmiyorum. Ama.. bana bıraktığın yara.. Ömrümün sonuna kadar bende kalacak ve ben unutmayacağım… !
Bana bunu yaptın ya .. Senden , senden .…
S O N
“Siz , siz olun asla sevdiklerinizi kandırmayın , onların kıymetini bilin , onları sevginizden mahrum etmeyin , onları kaybetmeyin yoksa kaybettiğinizde sizde kalan derin bir yara olur ve kolay kolay unutamazsınız , o yarayı hayatınız boyunca taşırsınız…”