- 1482 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
KİM BU ADAMLAR?
O kadar söylüyorum ‘’Arkadaş beni siyasete bulaştırmayın…Ben siyasetten de Şeytandan da Allah’a sığındım’’ diye ama dinleyen kim?…İlle birileri bir şekilde gelip gelip tam da bam telime dokunacak. Hele de bu dokunanlar Büyük reis oturan Boğa gibi kuluçkaya yatmış tavuk misali oturduğu folun üzerinden ahkam kesmeye kalktı mıydı fıttırıyorum…
Son zamanlarda Facebookta en fazla rağbet gören paylaşımlardan biri bu yukarıdaki resim.
Şöyle anıyla şanıyla yazayım da herkes okusun ‘ ’TÜRKİYE CUMHURİYETİ ’’nin 61. Hükümeti…Ama konu o değil…Bu insanlar kim? Sorulan soru bu.
Diyen olur mu ki acep? ‘’ Yahu yazmışsın ya ‘’TÜRKİYE CUMHURİYETİ’nin’’ 61. Hükümeti diye.
Yok yok o değil…Bu listedekilerin kökeni ne?...İşte günün konusu bu.
Rivayet Olunur ki Fakülte Hocalarımdan Sayın Prof Dr Yusuf Halaçoğlu ( Ki şu an MHP Kayseri Milletvekilidir ) Bilim adına, akademisyenlik adına, herşeyden önce insanlık adına(!) yememiş içmemiş bu yukarıdaki insanların hangi etnik kökenden geldiğini araştırmış. Yapılan çene kemiği diş analizleri, kafa yapısı incelemeleri, kumpas ile kafatası kemiği ölçümler vs ..Çok çok bilimsel çalışmalar sonunda yukarıdaki hazretlerin hiç birinin Türk kafatası özelliği taşımadıkları, kanlarında ise Türk lökosit, trombosit ve alyuvarlarının olmadığı, bunların yeşilimtrak bir kan taşıdıkları tespit edilmiştir. Evet bu insanların alayı Rum, Ermeni ve Kürttür ama asla Türk değillerdir. (!)
Öncelikle hemen şunu belirteyim…Benim hocam: Yusuf Halaçoğlu…Ciddi bir bilim adamıdır. Böyle bir saçmalığa imza atmaz…Böyle bir araştırma içine girmez…Hem kendisini, hem de partisini bu denli acınacak bir duruma sokmaz...Amaa hani % 0001 ihtimal de olsa böyle bir şey yaptıysa teessüflerimi en şiddetli şekilde gönderiyorum. Yok yok yaaa yapmaz benim o elleri öpülesi hocam böyle bir saçmalığı.
Yusuf Halaçoğlu böyle bir saçmalığı niçin yapmaz bilir misiniz?
Bizi Osmanlı tarihi ile lebaleb dolduran bir hocadır da ondan…Osmanlı tarihinde en az 100 Sadrazamın devşirme, dönme olduğunu, bunlardan örneğin Sokollu’yu,Hekimoğlu Ali Paşa’yı ve nicelerini adeta taparcasına sevdiğimizi ve bize bu sevgiyi kendisinin aşıladığını bilir de ondan…
Bizden çok da yaşlı olmayan bu çok değerli hocamın ellerinden öperek konunun bir başka tarafına geçiyorum.
‘’ Ali Osmandan Âl-i Osmana’’ başlıklı bir yazı dizisi hazırlıyorum…O yazı dizisini hazırlarken bir yerde Menemen olayı’na girmem gerekti. Araştırma yaparken karşıma ne çıksa iyi? Yukarıdaki resimdekilerden biri: Bülent Arınç…Meğer aslen Girit Rum’u değil miymiş?…Hatta amcası Manisa Valisi Hüsnü Bey Kurtuluş Savaşından sonra Yunanistanın Girit adasına kaçmış ve Hüsnüyadis adını almış tekrar…Dedesi ise Menemen’de Kubilay’ın kafasını kesen Derviş Mehmet…O da Girit kökenli Yani Rum…( Bu bilgiler Hüsniyadis Hortladı adlı kitaptan…Bilimsel bir araştırmanın sonucu bulunmuş bu bilgiler ( ! )
Yukarıdaki resmin yer aldığı haberde ise benim hocam güya diyor ki: Bülent Arınç: Manisa doğumlu, Manisa milletvekili olduğu için ve Türkçe’yi de güzel kullanmasından ötürü halk tarafından Manisalı bir Türk olduğu sanılmaktadır. Halbuki Bülent Arınç’ın kökeni Tunceli’ye dayanmaktadır. Yıllar önce Manisa’ya göç etmiş bir Kürt ailesinin torunudur.
Buyurun burdan yakın…Şimdi el insaf…Bir insanı karalamak için ya da onunla ilgili gerçekleri ortaya koyma adına birşeyler yazarsın tamam da bu kadar olmaz…Girit nereee Tunceli nere…Yarın bir gün Annesi Aztek asıllı, Babası da Ming Hanedanından bir Çinli Prens derlerse hiç şaşmayacağım.
Yazık…Yazık…Bu gibi haberlerin üzerine benim canım öğretmen arkadaşlarım bile balıklama atlıyorsa artık nerelere doğru gittiğimizi varın siz anlayın.
Bir insan kötü ise kötü olan kaşı gözü- boyu posu olmamalı…Yaptıkları ya da yapamadıkları olmalı…Ama işi böyle saçmalıklara getirirseniz o zaman sorarım ben ‘’Bülent Arınç konusunda bu kadar yalan ya da çelişkilerle dolu olan sizlerin diğerleri için söylediklerinize nasıl inanayım doğru diye?’’
Hem doğru olsa ne yazar…Bir zamanlar ben ‘’Bazı soysuzlar Atatürk’e bile gay diyorlar’’ dediğimde bu gün bu resmi sayfalarında övünçle paylaşan arkadaşlar içinde : ‘’Olabilir, ben onun cinsel tercihine değil icraatlerine bakarım ‘’ diyenler olduğunu hatırladıkça daha da şaşkınlık içindeyim.
Haa..Bu boy- soy olayını başlatan bizzat Başbakanın kendisidir orası da ayrı bir konu…Ama Başbakan böyle bir tartışma başlattı diye artık işi gücü bırakıp ‘’ Boyu mu daha önemli yoksa işlevi mi ?‘’ muhabbeti mi yapacağız? Evet Başbakan ‘’ Önemli olan boy değil soy’’dur diyerek dinamitin fitilini ateşledi tamam da madem ille de buna cevap verilecek o zaman hiç olmazsa işi doğru yapın değil mi ama? Ayrıca Başbakan zaman zaman ülkenin gerçek gündeminden uzaklaşalım diye bu tür yemler atabilir. Hemen sazan gibi ağzı açıp o yemi yutmak mı gerekiyor?.
Bu yazdıklarıma bakınca mutlaka beni Ak Parti borazanı sanacaktır bazı vatandaşlar. Alakası yok…Ben, iki yıl kadar önce Süleyman Yeşilyurt adlı birinin Kemal Kılıçdaroğlu aleyhine yazdığı ‘’ Dersim Ermenisi Yemuş Hanım’ın Oğlu Çarkçı Kemal ‘’ adlı kitap dolayısıyla sonuna kadar Kemal Kılıçdaroğlu’nun da yanında oldum ve Onu güya siyaseyten yıpratmak isteyenlere ‘’Böyle siyasetin de, böyle insanlığın da içine sı..yım.’’ dedim. Kısacası ben Ergün Poyraz’ın Musa’nın Çocukları, Musa’nın Gül’ü adlı kitaplarına ne kadar tepki gösterdiysem Çarkçı Kemal’e de o kadar tepki gösterdim. Olay bir duruş meselesidir. Birine alkış, ötekine yuh çekmek en azından benim kitabımda yazmaz ve başka kitaplar da beni ilgilendirmez.
Yine bu resimde biri var ki çok çok önemli… Bir zamanların CHP sinin ağır toplarından Ertuğrul Günay…Bu adam CHP de iken hiç kimse araştırmıyor soyunu sopunu ama AK partiye geçince merak konusu oluyor…İnsanların genleri de değişiyor demek ki partileriyle beraber.
Bu resimde bir başka husus da yapılan yorumlar…Tabii ki çoğu bu haberi alkışlıyor…61. Hükümetin Kürt, Ermeni ve Rumlardan müteşekkil olduğunu açıkladığı için.
O zaman ben diyorum ki: Ulan sizin Türklüğünüzün de içine sı…yım. Üç beş tane Ermeni, Rum, ne idüğü belirsiz insana kendinizi, ülkenizi yönettiriyorsanız, Kür- Şad’ın 35 cengaverle Çin sarayını bastığı gibi o meclisi basıp onları oradan atamıyorsanız sı…yım sizin Türklüğünüze madem…Türk olmak g.tü osuruk tutmayan nine gibi car car ötmek midir? Dağıtsanıza meclisini senatosunu…Üç buçuk terörist köpek 30 senedir kök söktürdü bu devlete…Onlar kadar da olamıyorsanız ne b.ka yararsınız da car car öter durursunuz?
Neymiş efendim herifler iki paket makarnaya milleti tav etmişlermiş…Geri zekalı herif…Madem iki paket makarnaya tav oluyordu bu millet Tunceli’de buzdolapları, çamaşır makineleri dağıtttılar oradan niçin oy çıkmadı?…Bu millete Beyinsiz deyin, Aptal, balık hafızalı, koyun, sığır artık aklınıza gelen her türlü hakaret nidaları ile seslenin…Her zaman tepeden bakın…Başı örtülüleri için ‘’ Hizmetçi kıyafeti’’ deyin. Bu vatandaşın milli ve manevi hayatıyla dalga geçin, Hacca gidecek vatandaşa ‘’ Aman sakın gitme Muhammed orada seni alıkoyar bakarsın ‘’ diyin…Hacca giden vatandaş için ‘’ Gidip elin Arap köpeğine dünyanın parasını kaptırıyor diye tepki gösteririken her her yılbaşında Paris’e, Venediğe, Roma’ya kaçanlara alkış tutun. Ondan sonra da ‘’ İki paket makarnaya oyunu sattı ‘’ diye içinden çıktığınız kendi milletinizi kalleşlikle suçlayın.
Aynanın karşısına geçip ‘’ nerede hata yapıyoruz ‘’ diye sormayın Seçim öncesinde genel başkanınız bile illallah edip uyarmak zorunda kalsın ‘’ Ramazan ayında sizleri tatil beldelerinde yer içerken görmek istemiyorum’’ diye ve siz hâla tüm marifetin iki paket makarna, üç torba kömürde olduğunu sanın.Beyinsiz olan kim acaba…
Yav yazmazsam çatlayacağım.
2012 Genel seçimlerinden önce…İki ayrı profil…Birincisi Daha önce ‘’Murat’’ başlığı altında yazdığım öğrencim Murat…Bir İmam-Hatip Lisesi mezunu….Face book sayfasında bir yazı: ‘’Ampüle oy verene Floresan girsin..’’
Konuştum Murat ile:
-Neden Murat?
-Hocam herifler ülkelerini tanımıyorlar daha?
-Allah Allah bunu nereden anladın?
-İlköğretim Sosyal Bilgiler Kitabı hazırlamışlar..Kitapta Van Gölünde hiç bir canlı türü yaşamaz diyorlar…İnci kefalinden haberleri yok.
-Haklısın Murat…Ülkesinden bi haber olanlara aynen senin dediğin gibi olsun.
Bir şeylerin farkında olarak konuşan başım gözüm üstüne….
Gelelim ikinci olaya: 2012 Genel seçimlerinin hemen öncesi…Öğrencimizin biri okul bahçesinde bağırıyor ’’ Ampüle oy verene floresan girsiiiinnnn’’
Bu sloganı daha önce de defalarca duymuştum. Ama bizzat okul bahçesinde dillendirilince hemen devreye girdim.
-Şiişşşt oğlum çok ayıp…Okulda olmaz öyle…
Yanındaki öğrenci:
-Ama hocam arkadaş haklı diyor.
-Haklı, haksız anlamam…Burası okul…Burada siyaset olmaz.
-Hocam siz hangi partiye oy vereceksiniz?
-Hiç birine…Çünkü askıda ismim yok..
-Olsaydı?
-Seni ilgilendirmez…Dedim ya burası okul. Emekli de olsam ben devlet memuruyum…Biz siyaset yapamayız.
-Ya Hocam bu millet niçin bu Ak partiye oy veriyor?
-Valla oğlum ne biliyim..Belediye hizmetlerindeki başarılarından olabilir mi? Mesela nüfusumuz 15 milyona yaklaştığı halde sularımız hiç kesilmiyor, Elektrikler de öyle ( İstanbul’u kast ediyorum ) Hastaneler özel hastane gibi oldu hep… Bu ve buna benzer sebepler olmasın?
‘’Arkadaş haklı’’ diyen bu sefer de beni haklı buldu…’’ Olabilir hocam’’ Demekle birlikte hiç de umrumda olmadığı halde yine de CHP ye oy vereceğini söyledi…Tüm samimiyetimle söylüyorum:’’ Vatana ve millete hayırlı olsun. Kim hayırlısı ise o olsun ‘’ diye dua ettim… Ama öteki yani, ille de floresanı birilerine sokacak olan babayiğit inatçı bir tip.
-Hocam şimdi de kesiliyor elektrikler , sular ( Bu konuşmada en ufak bir kurgu varsa Allah beni yarına çıkarmasın )
-Allah Allah..Merak ettim şimdi ? Ben üç senedir İstanbul’da yaşıyorum ama ne elektriğin ne de suyun kesildiğini görmedim.
-Hocam ben İstanbul’dan bahsetmiyorum ki.
-Haaa…Nereden bahsediyorsun?
-İzmir’den…İzmirde sık sık sular da elektrikler de kesiliyor . ( vallahi ben o öğrencinin yalancısıym bilmiyorum kesilip kesilmediğini ama çocuğun beyanı böyle…En azından Ak Parti Belediyelerinde de elektrik ve suyun kesilebildiğini açıklamaya çalışıyor. Ama bilmediği bir şey var. )
-Hımmm İzmir demek…Peki İzmir Belediyesi hangi partiden?
-Bilmeeemmm..
-Bilmezsin etmezsin ondan sonra elinde floresan dolaşırsın. Eee şimdi ne yapmayı düşünüyorsun o floresanı?
Sessizlik….
Bilerek konuşana canım feda…Ama böyle bilmeden etmeden carcar yapan isterse kendi oğlum olsun böyle madara eder kapı önüne koyarım.
Söylenecek söz çok da yazdıkça bu mübarek günde sinir katsayılarım yükseliyor. Küfüre başlayabilirim. O bakımdan Atatürk’ün güzel bir sözü ile bitireyim bari.
‘’ TÜRK’E İYİ, DOĞRU, GÜZEL OLANI VERİN. ONU MUTLAKA ALIR ‘’
Türk Milletinin önüne daha iyi bir alternatif kondu da ‘’ İstemeyiz’’ mi dendi?
Türkiye her zaman olduğu gibi mevcut şerler içinde en ehven-i şeri seçti. Olayın makarna ile kömürle ilgisi yok. Olsaydı diğerlerininki tutardı…Biri elinde Hilal kartlarla dolaştı öteki her ev kadınına 600 Tl maaş verecek oldu…Millet öyle menfaate tav olacak olsaydı onlara tav olurdu. Ve yine unutulmasın. Bir zamanlar adını dağa taşa yazdığı Karaoğlan’ı , tek başına iktidara getirdiği ANAP’ı daha sonra Meclis dışına süpüren bu Millet, gerekli gördüğünde bu günküleri de Meclis’e hasret hale getirir. Yeter ki o Millete güvenin, O Milleti koyun, sığır, ahtapot, balık,mal gibi sıfatlarla sıfatlandırmaya kalkmayın. Bunu yaptıkça bu milletin sevgisine değil nefretine mazhar olursunuz…
Haa…Bir de bu Millete karşı dürüst olun…Dosdoğru olun…Eninde sonunda su yatağını bulur merak etmeyin.
YORUMLAR
Sayın Hocam,
Siyaset denen çirkef , artık akıllarda yalan la , eşdeğer oldu. Resim beni hiç ilgilendirmedi. Ben, vatanımın içine düştüğü,550 Milyar Dolar borç, onu gelirleri ile ödemesi yerine , yandaşlara satılmış,binlerce ,sizin benim, yetimlerin, vatandaşlarımın hakkı olan,milyarlık tesislerin elden çıkması ile ilgileniyorum.
Her yıl bozulan ,yeniden yapılan ,utanç kaldırımları,senden benden esirgenen milyarlarca liralık kredilerle ,at ..rağı gibi dikilen, .öt delenlerle ilgileniyorum.
Yazınızı çok beğendim aslında. Milletimin nasıl kandırıldığını, bir nebze de olsa anlatmışsınız. Sen ,benim paramla, vergimle ,yahut benden aldığın dolaylı haraçlarla, oy almak için ,tezğahlar kur, kurslar aç ve beyinleri ,aptal televizyon dizileri ile ,komedi bozuntusu filmlerle doldur ve eğitim denen saçmalığı(eğitilemediğimizi düşündüğümden) yeni icatlarınla ,iyice arap saçına çevir,sonra da memleketi idare ettiğini zannet.
Ama çok doğru söylemişsiniz ,oyunu verirken herhalde yanınıza biri gelip ,elinizi de tutmuyordur ,Varsa alternatifiniz onu seçersiniz.
Bu adamların kökeni , bizi hiç ilgilendirmemeli. Bu millet ,ordusunun başına bile Alman Generaller getirildi de, ona bile ses etmedi . Yeter ki iktidarda olanlar, memleketim için , Türkiye ve Türkler için gereken , onu yüceltecek her şeyi yapsınlar.
Saygılarımla Hocam,
Not: Benden daha küfürbazları da varmış , yalnız olmamak hoşuma gidiyor doğrusu.Teşekkürler.
sami biberoğulları
Ya bazen kendi kendime ''Kur bir siyasi parti, çık dürüstçe milletin karşısına, şunları sil süpür '' diyorum lakin korkuyorum. Çünkü bizim memlekette kim siyesete atılıyorsa kısa süre sonra g.tü kalkıyor. Bu ister vekil olsun, ister başbakan, ister cumhurbaşkanı, o koltukta bir şey var sanırım insanın g.tünü kaldırıyor...
Sanırım bu milletin evlatlarını özellikle bu konuda eğitmeli...Mesela meclisi tekrar ilk TBMM haline getirerek bu sorun aşılabilir...Hani şu gaz lambasıyla aydınlanan ve oturacak sıraları okullardan getirtilmiş olan Meclis''
Okul sıralarına oturanların hiç birinin g.tü kalkmamıştı...Ama ceylan derisi koltuklar böyle bir etki yapıyor sanırım.
Selam ve saygılarımla.
Not: Yav baya güzel bir yazı oldu...Bunu biraz daha geliştirip herkesle paylaşsam mı ki?
kukurikuu
Ceylan derisinin kerametini de, anlamış olurdu her kes.
Saygılarımla.
Bence bu soy - sop - sap tartışmalarına girecek olursak daha zararlı çıkabilecek olanlar var:)
Beğenmiyor muyuz? Memnun değil miyiz bu kişilerden?
Öyleyse beğenmeyenlerin nerede yanlışlar yaptığını düşünüp bulması gerekli. Öyle lafla peynir gemisi yürümüyor ne yazık ki.
Keyifle okudum ben yazınızı :)
Saygılarr
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve saygılarımla.
Madem burada yaşıyoruz neler olup bitiyor bilmek hakkımız.Gerçek saklanamaz birgün açığa çıkar ama olmamış birşeyide oluyor göstermek çok ayıp.
Tebrik ederim duyarlı yüreğe saygılarımla.
sami biberoğulları
Ben de bunu anlatmaya çalışıyorum. Her fırsatta insan sevgisinden bahseden bu kişiler bu ülkenin %57 sini sevmeden nasıl insan sevebiliyor...Onu anlayamıyorum.
Selam ve sevgiler.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
hocam bu gece yine celalenmişsiniz siyaset çok ince iş buna benim aklım yetmez saygılarımla selamlar
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
bekir odaci
Ben bilmiyorum kim bu adamlar..."ne haldeysek öyle yönetiliyoruz" biz bunlara müstehakız..konuşulacak çok şey var amma...neyse...selamlar
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.