- 897 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAL ETTİĞİMİZ DÜNYA
PİŞMANLIK ACIYA BULAŞMIŞ KORKUYU SIKINTIYA SÜRÜKLEDİKÇE, YAŞAM DOYURUCU OLMAKTAN ÇIKIP, HÜNERLİ BİR KATİLE DÖNECEKTİR. AKILSA BASİTLİĞE SIĞACAK YANLIŞLIKLARI BİZE GÖSTERDİKÇE RUHUMUZUN HUZUR ANLAYIŞI İNANÇ KÜLTÜRÜNÜ TAŞIMAYA BAŞLAYACAK.
KADERİNİZİ TARTIŞMAKTAN VAZGEÇİN ALIŞTIĞIMIZ TEK KONU OLMA ÖZELLİĞİNİ TAŞIYAN BU YOKLUĞU AVUTMA MANTALİTESİ MANTIĞIN MERDİVENLERİNİ ALTIMIZDAN ÇEKERKEN, HERŞEYİ TANRIYA VE ZAMANA YÜKLEMEK NE KADAR DOĞRU BİR YAKLAŞIM. YAŞAM NEFSİN DOYURUMU OLAN GÜZELLİKLERİ BİZE SUNAN DOĞADAN DAHA FAZLASINI ARZU EDERKEN, KORUMAYA ÇALIŞTIĞIMIZ HAYAT FELSEFESİ, ŞEYTANIN ÜFÜRÜMÜNE İHTİYAÇ DUYDUĞU AN GÜN DÜNÜ ARAYACAK VE İSYANA ZEMİN HAZIRLAYACAKTIR. YENİLGİYİ HAKETMEYEN İNSAN DOĞASI, HIRSIN GÜDÜMÜNDE HALA İNAT ETMEYİ BİR VAZİFE OLARAKA GÖRECEKSE, İHLAL ETTİĞİMİZ SINIRLARIN GERİ DÖNÜŞÜMÜ, BİZLERİ FELAKETE TAŞIYAN YARINLARIN, GEBELİĞİNDEN YENİ CANAVARLARIN DOĞUMUNU MÜJDELEYECEK.İŞTE O VAKİT KÖTÜ KAHRAMANLARIN HÜKÜM SÜRDÜĞÜ DÜNYADAN ESARETE DÜŞMÜŞ MAHKUMLAR OLARAK DÜŞECEĞİZ.BÖLÜŞÜMÜ EŞİT OLMAYAN PAYLAŞIMLARI HER ŞEKİLDE KENDİ LEHİNE ÇEVİRMEK İÇİN MÜCADELE EDEN İNSANLIK, TARİHİ LEKELEMEKTEN GERİ DURMAYAN ADIMLARI ATMA KONUSUNDA ASLA DUYARLI DAVRANAMADI.ELİNE GEÇEN HER FIRSATIN GEREĞİNİ AKLINA YATIRMADAN, SONUCA HER NE ŞEKİLDE VARABİLİRSEM MÜBAHTIR ANLAYIŞINI YERLEŞTİRMİŞ ACELECİ YAPISIYLA HATAYA NE KADAR AÇIK OLDUĞUNU GÖSTERMİŞTİR. RUHUMUZUN KIVAMINI BULAMADAN HANGİ YÜZLE MUTLU OLMANIN DÜNYASINDA GEZİNMEYİ İSTİYORUZ.BİRLİK OLMA BÜTÜNLÜĞÜNÜ PARÇALARA AYIRIRKEN ÇOĞALAN YALNIZLIKLARIN ÜZERİNE Mİ KURACAĞIZ HAYAL ETTİĞİMİZ DÜNYAYI.KENDİNİZİ AVUTMAKTAN ARTIK VAZGEÇİN VE KENDİNİZE BİR ŞANSA TANIYIP ŞU SORUYU SORMAKTAN KORKMAYIN. TÜM KOŞULLARA DİRENME DUYGUSUNU AŞILAYAN KUTSAL GÜCÜN VARLIĞINI HİSSETMEK İÇİN DAHA HANGİ MUCİZELERİ GÖRMEK KABİLİNDESİNİZ. UNUTMAYIN YARATICININ SİZİN DUALARINIZA İHTİYACI YOK FAKAT ONUN MECBURİYETLERİ SİZİ SADECE DOĞRUYA TAŞIMAK CEHENNEM ATEŞİNDE ACI ÇEKMENİZİ ÖNLEMEK ADINADIR.TABİ Kİ DÜNYAYI SİZ İNSANLARIN EMRİNE SUNMUŞTUR.BUNA RAĞMEN SÜREKLİ HALA ZAYIF İTAATİN CENNETTEN YANSIYAN GÖLGESİNİ KABULLENREK NEDEN HALA HATA İŞLEMEYE MECBUR EDİLMİŞ GİBİ DAVRANIYORUZ BİRBİRİMİZE.
HAYATI FIRSAT OLARAK YALNIŞ YÖNDE ALGILAMIŞ İNSANLAR, DOĞRU YAŞAMIN ÖZGÜRLÜĞÜNDE Kİ GÜZELLİĞİ ASLA YAŞAYAMAZLAR. TANRIYA ŞÜKÜR DUYGUSUNU RUHUNA VERMEK, ŞEYTANI KENDİ ATEŞİNDE KAVURMAKTIR.BÜTÜN İNSANLIK İYİ OLMAK İÇİN UĞRAŞSAYDI HER ÖLÜM MUTLU BİR ÖLÜMDÜR.